Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Rowdine schreef:Tuurlijk gaat het personeel daar niets van zeggen.
Ik heb echter ook eens in een situatie gezeten als die je beschrijft, en ik voelde me behoorlijk 'under' in alle aspecten.
Daar smaakt het eten niet minder om, maar als je weg loopt na het eten voel je je toch wel een tikkeltje bescheten.
Niet dat iedereen naar je kijkt, of dat het personeel met een scheel oog je beoordeeld, maar het voelt voor jezelf gewoon niet prettig.
Cassidy schreef:Rowdine schreef:Tuurlijk gaat het personeel daar niets van zeggen.
Ik heb echter ook eens in een situatie gezeten als die je beschrijft, en ik voelde me behoorlijk 'under' in alle aspecten.
Daar smaakt het eten niet minder om, maar als je weg loopt na het eten voel je je toch wel een tikkeltje bescheten.
Niet dat iedereen naar je kijkt, of dat het personeel met een scheel oog je beoordeeld, maar het voelt voor jezelf gewoon niet prettig.
Dat ligt helemaal aan jezelf.
Vorige week nog onverwachts met mijn ouders uit wezen eten, Michelin recommended restaurant, met mijn ouders.
Kwam net bij de tandarts vandaan die wat grotere dingen uit uitgevoerd, halve verdoving in mijn wang, maar idee van mijn ouders, we gaan naar La Mere Anne in Oudendijk. De moeite niet genomen om me om te kleden, had mijn daagse kloffie aan (lees: spijkerbroek) in de auto en gaan. We waren er nog nooit geweest. Maar wat een aanrader!
En wat heb ik lekker gegeten! Mijn vader reed dus een wijntje mocht. Verdoving raakte halverwege uitgewerkt, dat was minder. Maar heb ik me ongemakkelijk gevoeld door mijn daagse outfit? Geen minuut.
Maar goed, het ligt er helemaal aan hoe stevig je in je schoenen staat (en in mijn geval sandalen)![]()
Kan me voorstellen dat je je niet gemakkelijk voelt als je voor je gevoel underdressed bent.

). Ik denk dat het zwarte jurkje, waar je ook al complimenten voor hebt gekregen een zeer goede keuze is. Enne veel plezier!
Bedankje voor mijn studie. Volledige pakket, 8 gangen + wijn. Ik in een jurk en hakken, paps volledig in pak+strop. Heb er niemand in een spijkerbroek zien zitten
Het is niet 'maar' eten, je gaat een avond op hoog niveau culinair genieten en je in de watten laten leggen door fantastisch personeel. Imo past daar geen dagelijkse kloffie bij. De reden dat de bediening daar niets van zegt is omdat ze daar te beleefd voor zijn
Maar in de hele ambiance vind ik geen kloffie passen. Is het over the top bekakt, streng of heel stug? Welnee
Maar juist omdat het voor veel mensen wel echt een avond uit is en zich daar ook naar kleden steek je wel af.

Je hebt tenslotte iets te vieren. In mijn ogen mag dat best aangedikt worden.
maar eerlijk is eerlijk, dat is het laatste wat me nog doet twijfelen over mijn zwarte jurkje met brede riem er overheen. Zo genant als je halverwege je riem een paar gaatjes losser moet doen
mijn man is al aan het ronselen om volgend jaar met 6man te kunnen gaan, want dan kan hij de chefs table reserveren
secricible schreef:Als het goed is zou dat niet nodig moeten zijn visibreteammaar eerlijk is eerlijk, dat is het laatste wat me nog doet twijfelen over mijn zwarte jurkje met brede riem er overheen. Zo genant als je halverwege je riem een paar gaatjes losser moet doen
![]()
Berdien: dat gaan wij ook doen, alle 8 de gangen met wijn en daarnaast nog de hotelovernachting inclusief mondvermaakjes, aperitief enz. Dat genieten gaat wel lukkenmijn man is al aan het ronselen om volgend jaar met 6man te kunnen gaan, want dan kan hij de chefs table reserveren
![]()
Een pantalon met mooi blousje of mooi effen shirt met mooie hals oid klinkt iig ook nog wel als een optie als ik het zo lees. Heb net mijn man aangeboden om binnenkort nog samen een rondje stad te doen. Enigr voorwaarde van hem was als we begonnen bij de marlies dekkers. Tuurlijk schat

Nou ja, alles is goddelijk lekker. Wij hadden geen hotelovernachting, ouders wonen in Zwolle. Paps en ik gingen na al die wijn (en champagne als aperitief
) wel zingend naar huis, ondanks dat we ook goed water erbij hebben gedronken. Wat een avond

Liezel1 schreef:secricible schreef:Als het goed is zou dat niet nodig moeten zijn visibreteammaar eerlijk is eerlijk, dat is het laatste wat me nog doet twijfelen over mijn zwarte jurkje met brede riem er overheen. Zo genant als je halverwege je riem een paar gaatjes losser moet doen
![]()
Berdien: dat gaan wij ook doen, alle 8 de gangen met wijn en daarnaast nog de hotelovernachting inclusief mondvermaakjes, aperitief enz. Dat genieten gaat wel lukkenmijn man is al aan het ronselen om volgend jaar met 6man te kunnen gaan, want dan kan hij de chefs table reserveren
![]()
Een pantalon met mooi blousje of mooi effen shirt met mooie hals oid klinkt iig ook nog wel als een optie als ik het zo lees. Heb net mijn man aangeboden om binnenkort nog samen een rondje stad te doen. Enigr voorwaarde van hem was als we begonnen bij de marlies dekkers. Tuurlijk schat
Volgens mij sluit de librije in december....