Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dioxide schreef:Oh god, dit is precies het topic voor mijn zieke geestOnderandere Bokkers Kjoetie en Nine1987 weten hoe verpest mijn gedachtengang is
Een aantal voorbeelden:
- Seks hebben terwijl je 24 Kitchen op de achtergrond aan hebt staan is met mij onmogelijk. Zodra Rudolph begint over "lekkere gladde ballen" of "Deze 2 meiden hebben mij getekend terwijl ik gezellig in de keuken sta te spuiten" dan kom ik al niet meer bij. Gelukkig herkende Rob Stenders dit fenomeen ook:
[ Video ]
- Klant aan de balie in de friettent, moeite met zijn pinpas in de gleuf te steken (daar ga ik dus al finaal de mist in). Hij begint te lachen, zegt dat het hem vaker moeite kost om hem er in te steken. Het enige wat ik er nog uit kon flappen; "Gewoon rustig in de gleuf steken en alles komt goed! Ik hoop alleen niet dat je het ook met meerdere dingen hebt dan pinnen". Die jongen een knalrode kop natuurlijk
- Op een FB post van vriendinnetje Nine1987 waar ze van 2 mannen een lift per boot aangeboden kreeg; "Dus jij staat nu op het dek de Kate Winslet uit te hangen?" - gelukkig hoefde ik geen uitleg te geven.
- Laatst had ik een intakegesprek met klanten op de dierenkliniek, een meneer en mevrouw van een jaar of 40. Voetnoot; mevrouw zat al bijna in haar melkfabrieken bij me aan tafel. Op een gegeven moment leg ik uit dat we hun hond van top tot teen nakijken, waarop zij antwoordt: "Kunnen jullie mij ook wel even grondig onderzoeken". Dus ik zeg doodleuk; "Nou mevrouw, de kennels zijn groot genoeg dus dat moet wel lukken". En toen kwam het totaal onverwachtte antwoord terug van mevrouw; "Lekker! En leuk.. hihi." - daarbij knipogend en porrend naar haar man.
Meen je hoeveel moeite ik had om professioneel te blijven en niet te reageren zoals ik normaal wel zou doen (iets in de trend van "Orgasmes kosten wel wat extra")
Ibbel schreef:Ik heb een baas die regelmatig ontzettend dubbelzinnig uit de hoek komt (zonder dat-ie het door heeft, extra leuk).
Dingen als tegen een mannelijke collega zeggen: "Zullen we eerst Eva even pakken?" - waarmee hij bedoelde, zullen we dat gesprek eerst doen.
Ik stond daar bij en lag meteen gestrekt...
En tegen mij zei hij een keer: "kan jij me even tussendoor nemen?" - neeeee, alsjeblieft niet!