Meest foute opmerkingen (dirty mind)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:04

Iemand belde een keer de autogarage; Ik bel voor een beurt.
:') :')

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 16:59

Oh god, dit is precies het topic voor mijn zieke geest :') Onderandere Bokkers Kjoetie en Nine1987 weten hoe verpest mijn gedachtengang is _O- Een aantal voorbeelden:

- Seks hebben terwijl je 24 Kitchen op de achtergrond aan hebt staan is met mij onmogelijk. Zodra Rudolph begint over "lekkere gladde ballen" of "Deze 2 meiden hebben mij getekend terwijl ik gezellig in de keuken sta te spuiten" dan kom ik al niet meer bij. Gelukkig herkende Rob Stenders dit fenomeen ook:

- Klant aan de balie in de friettent, moeite met zijn pinpas in de gleuf te steken (daar ga ik dus al finaal de mist in :') ). Hij begint te lachen, zegt dat het hem vaker moeite kost om hem er in te steken. Het enige wat ik er nog uit kon flappen; "Gewoon rustig in de gleuf steken en alles komt goed! Ik hoop alleen niet dat je het ook met meerdere dingen hebt dan pinnen". Die jongen een knalrode kop natuurlijk :D

- Op een FB post van vriendinnetje Nine1987 waar ze van 2 mannen een lift per boot aangeboden kreeg; "Dus jij staat nu op het dek de Kate Winslet uit te hangen?" - gelukkig hoefde ik geen uitleg te geven.

- Laatst had ik een intakegesprek met klanten op de dierenkliniek, een meneer en mevrouw van een jaar of 40. Voetnoot; mevrouw zat al bijna in haar melkfabrieken bij me aan tafel. Op een gegeven moment leg ik uit dat we hun hond van top tot teen nakijken, waarop zij antwoordt: "Kunnen jullie mij ook wel even grondig onderzoeken". Dus ik zeg doodleuk; "Nou mevrouw, de kennels zijn groot genoeg dus dat moet wel lukken". En toen kwam het totaal onverwachtte antwoord terug van mevrouw; "Lekker! En leuk.. hihi." - daarbij knipogend en porrend naar haar man.

Meen je hoeveel moeite ik had om professioneel te blijven en niet te reageren zoals ik normaal wel zou doen (iets in de trend van "Orgasmes kosten wel wat extra")

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 21:08

xMarloes schreef:
Iemand belde een keer de autogarage; Ik bel voor een beurt.
:') :')

Dat zeg ik ook altijd :o?

"Ik ben om een afspraak te maken voor een beurt"
Nu ik er over nadenk :oo volgende keer maar anders formuleren :')

Roosch

Re: Met de benen wijd in Utrecht Overvecht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 21:15

In een gesprek over natte dieren:

Collega: "Pfff, natte honden stinken zo erg!"
Ik: "Dan heb je onze natte poes nog niet geroken."
:')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 21:44

Haha ik lig hier helemaal in een "scheur" _O-

Dioxide: Komt mij allemaal heel bekend voor! Haha.. A dirty mind is a joy forever!! <<)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 21:45

Dioxide schreef:
Oh god, dit is precies het topic voor mijn zieke geest :') Onderandere Bokkers Kjoetie en Nine1987 weten hoe verpest mijn gedachtengang is _O- Een aantal voorbeelden:

- Seks hebben terwijl je 24 Kitchen op de achtergrond aan hebt staan is met mij onmogelijk. Zodra Rudolph begint over "lekkere gladde ballen" of "Deze 2 meiden hebben mij getekend terwijl ik gezellig in de keuken sta te spuiten" dan kom ik al niet meer bij. Gelukkig herkende Rob Stenders dit fenomeen ook:

[ Video ]

- Klant aan de balie in de friettent, moeite met zijn pinpas in de gleuf te steken (daar ga ik dus al finaal de mist in :') ). Hij begint te lachen, zegt dat het hem vaker moeite kost om hem er in te steken. Het enige wat ik er nog uit kon flappen; "Gewoon rustig in de gleuf steken en alles komt goed! Ik hoop alleen niet dat je het ook met meerdere dingen hebt dan pinnen". Die jongen een knalrode kop natuurlijk :D

- Op een FB post van vriendinnetje Nine1987 waar ze van 2 mannen een lift per boot aangeboden kreeg; "Dus jij staat nu op het dek de Kate Winslet uit te hangen?" - gelukkig hoefde ik geen uitleg te geven.

- Laatst had ik een intakegesprek met klanten op de dierenkliniek, een meneer en mevrouw van een jaar of 40. Voetnoot; mevrouw zat al bijna in haar melkfabrieken bij me aan tafel. Op een gegeven moment leg ik uit dat we hun hond van top tot teen nakijken, waarop zij antwoordt: "Kunnen jullie mij ook wel even grondig onderzoeken". Dus ik zeg doodleuk; "Nou mevrouw, de kennels zijn groot genoeg dus dat moet wel lukken". En toen kwam het totaal onverwachtte antwoord terug van mevrouw; "Lekker! En leuk.. hihi." - daarbij knipogend en porrend naar haar man.

Meen je hoeveel moeite ik had om professioneel te blijven en niet te reageren zoals ik normaal wel zou doen (iets in de trend van "Orgasmes kosten wel wat extra")

Mijn naam wordt angstvallig veel genoemd..........................

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 21:47

Dat vind ik ook niet gek. :')

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 21:48

Roosch schreef:
Dat vind ik ook niet gek. :')

Jij ook al............ Daar gaat mn reputatie.. :p

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 21:51

Van de week mijn verzorgpony (ruin) afgespoten na het rijden en toen vroeg ik de eigenaresse of ik hem nog moest aftrekken of dat hij zo de bak in kon om te rollen... :') Ik bedoelde het droogtrekken met het zweetmes hahaha

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 21:57

Ik werk onder andere in een magazijn soms pakt iemand dan mijn doos per ongeluk en dan floept er altijd uit " he blijf van mn doos af"
Voor de duidelijkheid, ik heb het hier over kartonnen dozen. :D

Of als het heeft geregent en het heeft gelekt ergens "ahhhh mijn doos is nat :( "

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:05

Ja, of een gescheurde doos :D

Aftrekken zeggen ze hier in Limburg ook veel, blijft altijd voor leuke situaties zorgen.
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 11-07-13 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:10

Grote en kleine doos.. Goddamnit.. Ik ga slapen.. Appen met diox na t lezen van dit topic is schadelijk voor mn gezondheid.. :p

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:11

Misschien moet ik een waarschuwingsetiket krijgen... 'Contact met Jor is schadelijk voor u en uw kinderen' - ofzo. Maar dan grappiger. :+

@TS: a dirty mind is indeed a joy forever! Dan maar voor eeuwig puberaal, alles beter dan seks- en humorloos.
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 11-07-13 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:13

Damn right.... Nu echt slapen..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:13

Dat staat er een beetje krom Jor, zo zonder verbindingsstreepje. :')
Lijkt net alsof je zegt 'alles beter dan seks.. en humorloos'.

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:20

Zag laatst een leuk bordje in een kantine hangen: Mijn hobby zit tussen mijn benen!

( In een kantine van een manege, overigens haha )

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:20

Aangepast :D O:)

Nog een leuke: die reclame van de Boerenland vla van Campina!
'Als je de liefde van de boer wilt proeven ... ' - Serieus... :x

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:24

Mijn zusje haar leraar op de diplomering van mijn zusje.
Haar klasgenootje is homo en ze kregen allemaal een kadotje. Zijn kado was zon lichtstokje met van due Plastic sprietjes die op lichten en dat kan knipperen. Allemaal heel gewoon eigenlijk. Zegt de leraar en voor .. een flikker-stok-lampje

Hou op, ik ging stuk..

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:36

Ik heb een baas die regelmatig ontzettend dubbelzinnig uit de hoek komt (zonder dat-ie het door heeft, extra leuk).
Dingen als tegen een mannelijke collega zeggen: "Zullen we eerst Eva even pakken?" - waarmee hij bedoelde, zullen we dat gesprek eerst doen.
Ik stond daar bij en lag meteen gestrekt...

En tegen mij zei hij een keer: "kan jij me even tussendoor nemen?" - neeeee, alsjeblieft niet!

Hemasa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:54

Hahaha geweldig dit. :') Ik volg

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:00

Ik heb langharige raskatten. Ofwel: Harige poes :+
Ligt die harige poes ook nog eens heel graag in een doos :D

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:03

Ibbel schreef:
Ik heb een baas die regelmatig ontzettend dubbelzinnig uit de hoek komt (zonder dat-ie het door heeft, extra leuk).
Dingen als tegen een mannelijke collega zeggen: "Zullen we eerst Eva even pakken?" - waarmee hij bedoelde, zullen we dat gesprek eerst doen.
Ik stond daar bij en lag meteen gestrekt...

En tegen mij zei hij een keer: "kan jij me even tussendoor nemen?" - neeeee, alsjeblieft niet!

TinePine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:04

Kan mij niet voorstellen dat mensen dat niet door hebben
Ik zeg per ongeluk wel iets geks, maar dan heb ik het wel zelf gelijk door. Liep laatst nog in mijn pyjama gaat ineens de bel. Zeg ik tegen de postbode "Als ik had geweten dat u zou komen had ik mijn pyjama uit gedaan" Ik bedoelde natuurlijk dat ik me dan al had omgekleed. Die kerel kreeg een rode kop en ik ook haha

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:05

Zo'n droogtrekding heet hier in Belgie een aftrekker, ik stond de eerste keer echt raar te kijken toen ik een aftrekker moest zoeken :+

En bewust dubbelzinnig: met onze ene kat kun je echt alles doen. Op een gegeven moment had ik haar onder haar voorpoten vast en hing haar tussen mijn benen. 'Kijk schat, nu heb ik twee poezen. Maar de ene is wel heeeeel harig! :P '

TinePine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:06

Urielle wel eens van een buitenwipper gehoord?