AustriaTrick schreef:Word volwassen en knikker die twitter zooi uit.
Twitter is volwassen
tegenwoordig twittert iedereen 
Voor wie ik twitter? Voor de gene die mij volgen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lasca_1987 schreef:Ik had willen horen hoe ik met die situatie om wil gaan, zeker dat Mar zo triets doet, wat jullie in mijn OP hebben kunnen lezen.
Nogmaals, wat ook in mijn OP staat, ik wil niet verplicht worden tot een slotje. Een nieuw account vind ik ook onzin vanwege die troela's.
) negeren wat ze doet. 
Cayenne schreef:Wordt volwassen zeg. Dit is niet het eerste ruzie topic dat je hebt geopend.
Ga bij jezelf te raden wat er fout gaat. Jullie zijn beiden kinderachtig bezig. Wees dan het verstandigste en negeer het.
Overigens vind ik het wel een beetje frappant dat je haar obsessief noemt na een voorgaand topic van jou en een andere vriendin... Maar goed, dat zal wel offtopic zijn. Nogmaals: kijk in de spiegel.

Cayenne schreef:Je lokt het wel zelf een beetje uit. Je noemt M obsessief maar kijkt wel meerdere keren per dag op haar twitter. Waarom doe je dat dan? En je twittert 'toevallig' iets over een 50jarige man en 25jarige vriendin terwijl dat de situatie is van haar vriendin. Kom op, ga nou niet zeggen dat dit allemaal puur toeval is
Edit: Goof en ik denken hetzelfde
Maar ik ga niet in op mijn persoonlijke situatie nu. Want dat doet er niet toe en is niet aan de orde. Lasca_1987 schreef:Omdat ik me verveelMaar ik ga niet in op mijn persoonlijke situatie nu. Want dat doet er niet toe en is niet aan de orde.

Cayenne schreef:Lasca_1987 schreef:Omdat ik me verveelMaar ik ga niet in op mijn persoonlijke situatie nu. Want dat doet er niet toe en is niet aan de orde.
Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Zeker in dit geval gok ik dat er ook een heel andere kant van het verhaal is
Goed dat je iig hebt geblokkeerd en niet steeds meer blijft kijken op hun account.
. Want ik reageerde ook nooit boos op M ofzo en die andere meiden negeerde ik al
Lasca_1987 schreef:Ik wil even duidelijk hebben M had mijn 06 aan Mar gegeven! Mar heeft het dus onrechtmatig verkregen!! Ik ken L en Mar niet eens! 06nummer van M heb ik ook niet eens meer.
Waar ik mij druk om maak? Dat ze mn moeder, zus en mij met rust laten in de Efteling, vandaar dit topic! Nog iets; M schreef dat ik haar niet tegen moet willen komen in de Efteling, van de week schreef ze dat. Bedreiging he
Lasca_1987 schreef:kriistellx schreef:Maak een nieuw twitteraccount, en blokkeer hun gelijk?
Nogmaals voor de 1100e xik ga geen nieuw twitteraccount vanwege hun maken.. sorry ik vind dat onzin, mijn mening
.
Ik heb die 3 meiden geblokkeerd, nu zouden ze mijn tweets toch niet meer kunnen lezen?
Lasca_1987 schreef:AdnerB schreef:ik ken ook meer mensen die NIET twitteren dan wel..dus die vlieger gaat niet overal op
het probleem is nu toch opgelost?
was dat heel moeilijk om zelf te bedenken?
Nogmaals het gaat erom dat die meiden mn moeder zus en mij in de Efteling met rust laat.