Het volgende is het probleem..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:02

AustriaTrick schreef:
Word volwassen en knikker die twitter zooi uit.

Twitter is volwassen ;) tegenwoordig twittert iedereen ;)

Voor wie ik twitter? Voor de gene die mij volgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:05

Lasca_1987 schreef:
Ik had willen horen hoe ik met die situatie om wil gaan, zeker dat Mar zo triets doet, wat jullie in mijn OP hebben kunnen lezen.
Nogmaals, wat ook in mijn OP staat, ik wil niet verplicht worden tot een slotje. Een nieuw account vind ik ook onzin vanwege die troela's.

Je kan het gedrag van andere mensen niet veranderen. Als zij zo triest doet, blokkeren, niet meer naar haar berichten kijken en (ik zeg het nog maar eens ;) ) negeren wat ze doet.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:06

Lasca_1987 schreef:
AustriaTrick schreef:
Word volwassen en knikker die twitter zooi uit.

Twitter is volwassen ;) tegenwoordig twittert iedereen ;)

Voor wie ik twitter? Voor de gene die mij volgen.

Ken meer mensen die het niet doen, dan wel.
Ik vind twitter ook een vreselijk kansloze tijdsverspilling

Batlow

Re: Het volgende is het probleem..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:14

Wat wil je in het Zweeds twitteren dan? Dat je op de wc zit? Dat is Twitter toch

Kitty1985

Batlow schreef:
Wat wil je in het Zweeds twitteren dan? Dat je op de wc zit? Dat is Twitter toch

_O- _O- _/-\o_ _/-\o_

CastaMickey

De enige iplossing over twitter is toch echt ermee kappen en evt opnieuw maken met een andere naam.
Over het belprobleem, laat iemand anders opnemen en ze duidelijk maken dat dit niet de bedoeling is, en je nog altijd de politie erbij kan halen wegens stalken. (Je hoeft dat natuurlijk niet meteen te doen)
En 3 meisjes waarvan 2 16 jaar en 1 23 zullen jou en je moeder echt niet in elkaar slaan in de efteling. Dit is een groot park en zijn ontzettend veel mensen. Dat hlen ze niet in hun hoofd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:16

Wordt volwassen zeg. Dit is niet het eerste ruzie topic dat je hebt geopend.
Ga bij jezelf te raden wat er fout gaat. Jullie zijn beiden kinderachtig bezig. Wees dan het verstandigste en negeer het.
Het kan natuurlijk ook geen toeval zijn dat jij iets over een 25jarige vriendin en een 50jarige vriend twittert en dat 'toevallig' de situatie blijkt met de vader van je vriendin :x

Overigens vind ik het wel een beetje frappant dat je haar obsessief noemt na een voorgaand topic van jou en een andere vriendin... Maar goed, dat zal wel offtopic zijn. Nogmaals: kijk in de spiegel.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 06-07-13 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:17

Cayenne schreef:
Wordt volwassen zeg. Dit is niet het eerste ruzie topic dat je hebt geopend.
Ga bij jezelf te raden wat er fout gaat. Jullie zijn beiden kinderachtig bezig. Wees dan het verstandigste en negeer het.

Overigens vind ik het wel een beetje frappant dat je haar obsessief noemt na een voorgaand topic van jou en een andere vriendin... Maar goed, dat zal wel offtopic zijn. Nogmaals: kijk in de spiegel.

Wil je zeggen dat ik obsessief was naar die andere vriendin? Nee, was niet obsessief! M is dat wel omdat zij zich alles aantrekt wat ik twitter!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:20

Lasca_1987 schreef:
Ik volg M niet op de officiele manier maar kijk wel iedere dag een paar x per dag op haar account, ook omdat ik het gewoon leuk vind.

Alles op een rijtje;
M is obsessief.

Dit vind ik grappig;
M obsessief noemen en wel zelf een paar keer per dag haar account blijven bekijken....

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:20

Je lokt het wel zelf een beetje uit. Je noemt M obsessief maar kijkt wel meerdere keren per dag op haar twitter. Waarom doe je dat dan? En je twittert 'toevallig' iets over een 50jarige man en 25jarige vriendin terwijl dat de situatie is van haar vriendin. Kom op, ga nou niet zeggen dat dit allemaal puur toeval is :)

Edit: Goof en ik denken hetzelfde :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:21

Ik heb nog eens gekeken en Mar en L had ik al geblokkeerd, M heb ik nu geblokkeerd. Hopen dat de rust nu voorgoed is wedergekeerd ;)

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:22

Maak een nieuw twitteraccount, en blokkeer hun gelijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:24

kriistellx schreef:

Nogmaals voor de 1100e x ;) ik ga geen nieuw twitteraccount vanwege hun maken.. sorry ik vind dat onzin, mijn mening ;).

Ik heb die 3 meiden geblokkeerd, nu zouden ze mijn tweets toch niet meer kunnen lezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:25

Cayenne schreef:
Je lokt het wel zelf een beetje uit. Je noemt M obsessief maar kijkt wel meerdere keren per dag op haar twitter. Waarom doe je dat dan? En je twittert 'toevallig' iets over een 50jarige man en 25jarige vriendin terwijl dat de situatie is van haar vriendin. Kom op, ga nou niet zeggen dat dit allemaal puur toeval is :)

Edit: Goof en ik denken hetzelfde :P

Omdat ik me verveel ;) Maar ik ga niet in op mijn persoonlijke situatie nu. Want dat doet er niet toe en is niet aan de orde.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:26

Woow dat iemand van 25 zich druk maakt om meisjes van 16 wat zich ook nog eens op twitter afspeelt.. Toen ik je OP las, dacht ik serieus dat dit om een puber ruzietje ging.. Maar je bent gewoon een volwassen vrouw.. Kom op zeg hoe kinderachtig kan het zijn.. Get over yourself. Dat jij je druk kan maken of iemand zich aangesproken voelt of niet en of iemand jou volgt of what ever...

Zijn ergere dingen in de wereld... Overigens wil je geen nieuw twitter account voor hun aanmaken, maar je maakt wel een heel topic omtrent hun aan?? Beetje krom he..

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:26

Pff wat een gedoe.. Gewoon overal blokkeren en verwijderen. Dus niet alleen op twitter, maar ook FB (Wat je vast ook hebt) en je tel.. Niet alleen whatsapp maar ook hun nummer in de zwarte lijst zodat ze je niet meer kunnen bellen ;)
En de rest gewoon negeren.. En klaar :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:28

Lasca_1987 schreef:
Omdat ik me verveel ;) Maar ik ga niet in op mijn persoonlijke situatie nu. Want dat doet er niet toe en is niet aan de orde.

Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Zeker in dit geval gok ik dat er ook een heel andere kant van het verhaal is :)
Goed dat je iig hebt geblokkeerd en niet steeds meer blijft kijken op hun account.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:29

ik ken ook meer mensen die NIET twitteren dan wel..dus die vlieger gaat niet overal op ;)
het probleem is nu toch opgelost?
was dat heel moeilijk om zelf te bedenken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:30

Ik wil even duidelijk hebben M had mijn 06 aan Mar gegeven! Mar heeft het dus onrechtmatig verkregen!! Ik ken L en Mar niet eens! 06nummer van M heb ik ook niet eens meer.

Waar ik mij druk om maak? Dat ze mn moeder, zus en mij met rust laten in de Efteling, vandaar dit topic! Nog iets; M schreef dat ik haar niet tegen moet willen komen in de Efteling, van de week schreef ze dat. Bedreiging he ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:30

AdnerB schreef:
ik ken ook meer mensen die NIET twitteren dan wel..dus die vlieger gaat niet overal op ;)

Nogmaals het gaat erom dat die meiden mn moeder zus en mij in de Efteling met rust laat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:31

Cayenne schreef:
Lasca_1987 schreef:

Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Zeker in dit geval gok ik dat er ook een heel andere kant van het verhaal is :)
Goed dat je iig hebt geblokkeerd en niet steeds meer blijft kijken op hun account.

Normaal gesproken met ruzie wel, maar ik blijf op twitter rustig en ruzie is misschien een groot woord ;). Want ik reageerde ook nooit boos op M ofzo en die andere meiden negeerde ik al ;)

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:34

zoals iemand anders al eerder zei is de Efteling heel groot en druk.
ten eerste moet je ze eerst nog tegen zien te komen in zo'n groot en druk park en ten 2e alsof meisjes van 16 dan ineens jou je zus en je moeder wat zullen aan doen tussen zoveel volk :(:)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:35

Lasca_1987 schreef:
Ik wil even duidelijk hebben M had mijn 06 aan Mar gegeven! Mar heeft het dus onrechtmatig verkregen!! Ik ken L en Mar niet eens! 06nummer van M heb ik ook niet eens meer.

Waar ik mij druk om maak? Dat ze mn moeder, zus en mij met rust laten in de Efteling, vandaar dit topic! Nog iets; M schreef dat ik haar niet tegen moet willen komen in de Efteling, van de week schreef ze dat. Bedreiging he ;)

Nou nou, jij kan ook wel drama maken.. Nummer onrechtmatig verkregen? Soms geef ik ook wel een nummer weg van iemand als iemand een nummer moet hebben van iemand die ik ken.. Of iemand geeft mijn nummer aan iemand.. Lijkt me niet een mega probleem toch?

En hoezo zouden ze je moeder en zus lastig vallen als ze problemen hebben met jou? Plus.. Hun zijn 16.. Dus waars. grootspraak, en zoals iemand al zei, er zijn daar zoveel mensen.. Daar zou ik me echt niet druk om maken..

kriistellx

Lasca_1987 schreef:
kriistellx schreef:

Nogmaals voor de 1100e x ;) ik ga geen nieuw twitteraccount vanwege hun maken.. sorry ik vind dat onzin, mijn mening ;).

Ik heb die 3 meiden geblokkeerd, nu zouden ze mijn tweets toch niet meer kunnen lezen?

Waarom maak je je dan zo druk om meisjes van 16 als jij 10 jaar ouder dan hun bent...

Kitty1985

Lasca_1987 schreef:
AdnerB schreef:

Nogmaals het gaat erom dat die meiden mn moeder zus en mij in de Efteling met rust laat.

En wat moeten wij daar aan doen?

Foei zeggen tegen die meiden?

Ga er van uit dat jouw moeder en zus wel in staat zijn om zich volwassen te gedragen, dus die zullen jullie kinderachtige puberruzie wel oplossen