Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lauraa90 schreef:Wauw ik heb al je forums even doorgelezen, wat een GEWELDIG nieuws!!!!
Wij hebben ook pas te horen gekregen dat onze tante (48 uit mijn hoofd) alvleesklier kanker heeft, dat was behoorlijk schrikken. Ze is ook net begonnen met chemotherapie. Het is gewoon een k**** ziekte.... Zou je me misschien iets meer kunnen vertellen over zijn behandeling? En welk ziekenhuis? (Via PB is ook goed!). Ik ben namelijk heel erg benieuwd, misschien dat wij er ons ook in kunnen verdiepen! Ik hoop op zegen dat zij ook een engel op haar schouder heeft!
Nicole schreef:Lauraa90 schreef:Wauw ik heb al je forums even doorgelezen, wat een GEWELDIG nieuws!!!!
Wij hebben ook pas te horen gekregen dat onze tante (48 uit mijn hoofd) alvleesklier kanker heeft, dat was behoorlijk schrikken. Ze is ook net begonnen met chemotherapie. Het is gewoon een k**** ziekte.... Zou je me misschien iets meer kunnen vertellen over zijn behandeling? En welk ziekenhuis? (Via PB is ook goed!). Ik ben namelijk heel erg benieuwd, misschien dat wij er ons ook in kunnen verdiepen! Ik hoop op zegen dat zij ook een engel op haar schouder heeft!
Zijn ze er vroeg bij? Heeft ze nog geen uitzaaiingen? Ik zal morgen aan hem vragen om de precieze naam van de chemo, hij loopt aan het Antonius van leeuwenhoek ziekenhuis in Amsterdam(?) als ik goed schrijf![]()
Iedereen onwijs bedankt!! Het doet je zo goed!
. Ben heel benieuwd naar welke chemo het is! Ga het iniedergeval meteen doorgeven
. Amsterdam is mooi dicht bij haar! Bedankt voor je snelle reactie, heel fijn!
.