DE WONDEREN ZIJN DE WERELD NOG NIET UIT!!! kanker...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

geerte

Re: DE WONDEREN ZIJN DE WERELD NOG NIET UIT!!! kanker...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:12

Geweldig, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:26

Wauw ik heb al je forums even doorgelezen, wat een GEWELDIG nieuws!!!!
Wij hebben ook pas te horen gekregen dat onze tante (48 uit mijn hoofd) alvleesklier kanker heeft, dat was behoorlijk schrikken. Ze is ook net begonnen met chemotherapie. Het is gewoon een k**** ziekte.... Zou je me misschien iets meer kunnen vertellen over zijn behandeling? En welk ziekenhuis? (Via PB is ook goed!). Ik ben namelijk heel erg benieuwd, misschien dat wij er ons ook in kunnen verdiepen! Ik hoop op zegen dat zij ook een engel op haar schouder heeft!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:27

Heerlijk. Hopen dat het zo goed blijft gaan!

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 18:37

Heel fijn! *\o/*

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 18:45

Wat geweldig Nicole!!!!!

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:52

*\o/* *\o/* Wat ontzettend goed nieuws!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 19:56

Lauraa90 schreef:
Wij hebben ook pas te horen gekregen dat onze tante (48 uit mijn hoofd) alvleesklier kanker heeft, dat was behoorlijk schrikken. Ze is ook net begonnen met chemotherapie. Het is gewoon een k**** ziekte.... Zou je me misschien iets meer kunnen vertellen over zijn behandeling? En welk ziekenhuis? (Via PB is ook goed!). Ik ben namelijk heel erg benieuwd, misschien dat wij er ons ook in kunnen verdiepen! Ik hoop op zegen dat zij ook een engel op haar schouder heeft!

Zijn ze er vroeg bij? Heeft ze nog geen uitzaaiingen? Ik zal morgen aan hem vragen om de precieze naam van de chemo, hij loopt aan het Antonius van leeuwenhoek ziekenhuis in Amsterdam(?) als ik goed schrijf :')

Iedereen onwijs bedankt!! Het doet je zo goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 20:00

Wat een fantastisch nieuws voor jullie!!!

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 22:50

Nicole schreef:
Lauraa90 schreef:

Zijn ze er vroeg bij? Heeft ze nog geen uitzaaiingen? Ik zal morgen aan hem vragen om de precieze naam van de chemo, hij loopt aan het Antonius van leeuwenhoek ziekenhuis in Amsterdam(?) als ik goed schrijf :')

Iedereen onwijs bedankt!! Het doet je zo goed!

Ze heeft nog geen uitzaaiingen nee gelukkig! Volgens mij zijn ze er redelijk vroeg bij maar het is zo'n vervelende plek :(. Ben heel benieuwd naar welke chemo het is! Ga het iniedergeval meteen doorgeven :). Amsterdam is mooi dicht bij haar! Bedankt voor je snelle reactie, heel fijn!
Geniet ervan dat het nu zo goed gaat! En straks lekker zijn verjaardag!!!

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:20

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hopen dat het zo goed blijft gaan. En dat JP nog een hele poos in ons midden mag zijn <3

Benita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 23:36

Wat een geweldig goed nieuws. En het zou te gek zijn als door de wilskracht en doorzettingsvermogen van je stiefvader ze weer een stap dichterbij tot uitroeiing van deze k** ziekte komen.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 00:30

Wow wat een fantastisch nieuws zeg! Beterschap met zijn verdere herstel.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 11:26

Wow wat een goed nieuws zeg *\o/* .

Helaas is mijn schoonmoeder zeer snel overleden (artsen hadden haar ook echt opgegeven). Het begon allemaal in aug. 2006 met dat ze zich niet zo lekker voelde maar naar de H.A gaan wilde ze niet ze dacht ''het zal wel een griepje zijn o.i.d.''. Maar uiteindelijk in oktober toch maar na lang aandringen is ze naar de H.A geweest deze die haar weliswaar weg stuurde maar toen is ze doorgegaan naar het ziekenhuis. En daar kwamen ze er ook niet gelijk achter wat ze nou onder de leden zou hebben, pas uiteindelijk in januari 2007 werd het pas allemaal heel erg duidelijk.
Ze had kanker en het zat op haar alvleesklier met uitzaaiingen etc. Mijn lieve schoonmoeder in bloei van haar leven nog en toen nog pas begonnen met haar eigen bedrijf, ze heeft geknokt, gevochten tegen die k.t. ziekte. Maar helaas 8 mei 2007 was haar lichaam op helemaal op ze was nog maar 45 jaar. Zij stond onder behandeling in het AMC die haar dusdanig dus ook opgegeven hadden als ''het valt niet meer te redden''.

En 28 juni 2013 overleed de oom van VL op 57jr leeftijd ook aan die vreselijke k*t ziekte!!! Hij knokte en vocht ook zo keihard het is begonnen in zijn longen en ook bij hem werden de cellen kleiner of gedeeltelijk weg maar dan bij volgende controle zaten ze er weer maar ook op meerdere plekken in zijn lichaam en ook in zijn hoofd op het laatst.

Marleeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 11:30

Wauw, dat is goed nieuws zeg en nu hopen dat het goed blijft gaan! :)

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 11:39

Wat een nieuws! Wat zullen jullie dankbaar zijn voor de tijd die jullie gegeven is!