Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en je krijgt er geen hypotheek voor.
als transit gaan in de voorkeuring. Afhankelijk wat daar uit komt vrees is dat mijn oude grote nog steeds volledig roestvrije koekblikje in de verkoop gaat. Voor hopelijk opnieuw een lief baasje.
als transit goed door de voorkeuring komt en kwa reparaties en onderhoud te doen is gaat mijn grote liefde de verkoop in. Lang heel lang over gedacht.
maar stilstaan worden ze niet beter van. En ik hoop dat er iemand is die met een klein budget nog hopelijk een lange tijd met het koekblikje wil rondrijden en er plezier van heeft.

Het is echt mijn auto en iedereen ziet me al van ver weg rijden.
maar mijn transit bus begint te hard te roesten, en atos staat vooral stil. Maar vandaag onverwachts tegen een goede andere bus aangelopen. Moet nog wel eea aan geknutseld worden, raampjes achter en opzij oprijplaat moet over gezet worden en voorstoel zitting korter. Als goed is 20 juni over.

vorige keer het opladen op die aanhangwagen en wegrijden waardoor je zelfstandigheid definitief wegreed zo leek toen. Daar ben ik echt kapot van geweest. Dus zelf wegrijden was wel fijner.
waar je achterkomt als je tas openmaakt om ze te pakken. S jit. Waar zijn ze. Ooh wacht even tas is met festival meegeweest en thuis even leeggemaakt. Die moeten op tafel liggen.
. O help. Bedacht me, misschien liggen ze op kenteken deel een plek en gelukkig daar lagen ze.