Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moonfish13 schreef:Suusie22 schreef:11 uur valt best mee, tijdens mijn buitenlandse stage had ik dat ik soms 18 uur per dag maakte omdat ze tijdelijk personeelstekort hadden en er veeeeeeeel werk was.
Oooh heel logisch dat 11 uur dus best mee valt. Niet dus..
Ik werk nu door omstandigheden helemaal niet dus ik zou me er ook zorgen om maken.
Vooral omdat er weer een zooitje van maken simpel is, en het oplossen minder simpel dus.
Ts, waak voor je eigen gezondheid.
Kijk of het gaat en gaat het niet trek op tijd aan de bel.
Dit soort opmerkingen kan ik dus helemaal niets mee, die zijn duidelijk nooit ziek geweest.
Hiervoor moest je me ook geen 11 uur laten werken trouwens, maar het was lichamelijk erg intensief.
moonfish13 schreef:Weet je wat het vooral is?
Een lichaam kan heel lang door en op overleven, maar als het lampje uit gaat ben je ver van huis hoor met een burn-out of erger.
Ik snap die instelling dus totaaaaaal niet, net zolang doorgaan tot je er bij neervalt ''omdat iedereen dat kan/doet''..
Ieder individu is anders, en waak voor je gezondheid. Je baas zie je toch niet als je het alsnog niet blijkt te trekken.
Voor je baas ben je een nummertje, next!
Dominique_96 schreef:Maar mensen, ik denk dat het met een depressie geheel anders ligt. Zoiets put je helemaal uiten dan zijn 11 uurtjes wél veel. Iedereen is anders, iedereen voelt zich anders dus volgensmij kan niemand echt zeggen dat 11 uurtjes makkelijk te doen zijn voor anderen.
Armaris schreef:Dominique_96 schreef:Maar mensen, ik denk dat het met een depressie geheel anders ligt. Zoiets put je helemaal uiten dan zijn 11 uurtjes wél veel. Iedereen is anders, iedereen voelt zich anders dus volgensmij kan niemand echt zeggen dat 11 uurtjes makkelijk te doen zijn voor anderen.
Maar die depressie is er toch niet ineens? Akkoord dat het anders ligt, maar dat wist TS toch op voorhand?
sallandval schreef:Waarom verwacht je dat je het niet vol gaat houden? Zo krijg je vanzelf een self fulfilling prophecy. Als je gelooft dat je het kunt kun je het ook! Wie weet valt het allemaal reuze mee, werk je lekker en is de dag om voordat je het weet. Geen horloge om of telefoon mee, niet op de klok kijken en af en toe even zitten/leunen als het rustig is. Zodra je thuis komt lekker helemaal niets meer van jezelf verwachten; dan mag je lekker welverdiend niksen.
Als je één dag in de week meer uren maakt maak je de rest van de week minder uren en kun je uitrusten, terwijl je toch genoeg verdient!