in oude kleren op maandagochtend gratis en snel... En dan puur voor de praktische dingen.... Dat is iig de planning voor over een paar jaar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
in oude kleren op maandagochtend gratis en snel... En dan puur voor de praktische dingen.... Dat is iig de planning voor over een paar jaar
Ik moet alleen nog een geschikte man zien te vinden
Dat hele gevoel van trouwen is onnodig en onzin is compleet weg.
De handtekeningen et cetera veranderen inderdaad niks aan de relatie an sich, maar ik ben wel van mening, je trouwt maar 1x in je leven, en dat doe je met degen waar je samen mee hoort. En ik heb mijn persoon wel gevonden dus hoort dat er ook bij. Maar omdat we de rest al zo vlot hebben gedaan, nemen we hiervoor uitgebreid de tijd 
) en ik gaan trouwen omdat we veel van elkaar houden en ons leven verder samen willen delen. We voelen beiden een onvoorwaardelijke liefde voor elkaar en willen samen blijven in goede en slechte tijden
Dit voelt als een soort extra bezegeling van onze liefde voor elkaar, vind het heel speciaal dat mijn grote liefde met mij wil trouwen. 
), dan moet je het voor je eigen gevoel wel goed doen en er het mooiste van maken
.
We doen het zoals we het zelf willen en dat heeft een ander maar te respecteren
.
not funny! Mensen vragen me wel eens goh zou je dan niet een dag in zo'n mooie jurk willen lopen....eeuuhm ik loop zoiezo nooit in een jurk (doe mij mn jeans maar
), en mocht ik het ooit willen dan huur ik er wel eentje voor carnaval
Zou me echt al een oud wijf voelen als ik man zou moeten zeggen tegen mijn vriend. Misschien komt dat later!
Ik ben jong getrouwd, ik vind dat bewijs van vastigheid juist ontzettend fijn! Ik ben dan ook lekker ouderwets, als mijn man genoeg inkomen zou hebben zou ik lekker huisvrouw worden

's avonds gaven we een feestje voor wat familie en vrienden, ook gewoon simpel. Paar flessen cola/wijn op de eetbar, zelf muffins gemaakt met hartjes er op, en wat chips/nootjes. Een jurk van marktplaats gehaald voor 20 euro, en een beetje laten vermaken zodat m'n buik er in paste. We kozen bewust voor een (extreme) low budget bruiloft omdat we het geld liever uitgaven aan de baby.
Ik vind het gewoon iets extra's geven aan onze relatie.
) en de hele sfeer. Dat moet gewoon fantastisch zijn!
het veranderd absoluut niks maar oh het was zo speciaal
Goof schreef:Trouwen vind ik echt geen enkele toegevoegde waarde voor je relatie hebben.
Daarbij kan ik van de kosten van trouwen/ bruiloft een fantastisch mooie reis maken. Liever dat dan opgedoft in en smetteloze jurk glimlachen en sociaal doen de hele dag