Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Overigens heeft de eerste beste postbezorger die een pakje van mij zomaar ergens neerlegt buiten een probleem..dan gaat er direct een melding naar postNL en mocht daar niks mee gedaan worden schakel ik rechtsbijstand in.
Echt, geef dan mijn pakje wat per ongeluk thuis komt gewoon aan de buren, ik weet dat die daar geen bezwaar tegen hebben.
Machie schreef:Jans schreef:Ik vind het behoorlijk storend als pakketbezorgers een pakje maar ergens neerleggen..
Ik vind het behoorlijk storend dat mensen iets bestellen, een T&T code hebben met een verwachte tijd en gewoon niet thuis zijn.
Doe dan ff briefje op de deur met waar het pakket neergelegd mag worden of wacht tot het er is.
Ik doe trouwens altijd een briefje in de bus als ik het ergens neerleg of bij buren aflever.
Tat_jana schreef:Machie schreef:
Ik vind het behoorlijk storend dat mensen iets bestellen, een T&T code hebben met een verwachte tijd en gewoon niet thuis zijn.
Doe dan ff briefje op de deur met waar het pakket neergelegd mag worden of wacht tot het er is.
Ik doe trouwens altijd een briefje in de bus als ik het ergens neerleg of bij buren aflever.
Tsja je kunt er niet van uit gaan dat als iemand iets besteld dat iemands baas ook maar zegt ga maar naar huis om je pakket aan te nemen ??
Met hetbriefje ben ik het zeker met je eens.. Maar t zou nog beter zijn dat als men niet thuis is er gewoon een briefje in de bu ligt met het adres van het dichtst bijzijnde post punt ???
Machie schreef:Ik vind het behoorlijk storend dat mensen iets bestellen, een T&T code hebben met een verwachte tijd en gewoon niet thuis zijn.
GamblersCup schreef:Machie schreef:Ik vind het behoorlijk storend dat mensen iets bestellen, een T&T code hebben met een verwachte tijd en gewoon niet thuis zijn.
En nog een reden om niet thuis te zijn, zoals nu bij mij: eerst geeft t & t aan dat het vandaag geleverd gaat worden, en vandaag is het veranderd naar morgen. Het is dat ik mijn kantoor aan huis heb dus mij kan het niks schelen. Maar mensen kunnen niet zomaar vrij nemen en dan zeggen "oh baas, ik neem toch morgen nog maar vrij want de post heeft de leverdatum vandaag veranderd".
Machie schreef:Jans schreef:Ik vind het behoorlijk storend als pakketbezorgers een pakje maar ergens neerleggen..
Machie schreef:[Ik vind het behoorlijk storend dat mensen iets bestellen, een T&T code hebben met een verwachte tijd en gewoon niet thuis zijn.
Jans schreef:Ik vind het behoorlijk storend als pakketbezorgers een pakje maar ergens neerleggen..
Machie schreef:Laat het dan op kantoor leveren
Doen trouwens steeds meer mensen. Ik kom geregeld op kantoren omdat men het daar wil laten leveren