Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Annemiek80 schreef:Lynn_Nikita schreef:Hier werd rondom kerst ook altijd vanalles uit de tuin gehaald voor kerst stukjes, zo`n rode kleine balletjes plant die blijkbaar populair is in kerststukjes.
Hulst is dat...
En ik voel me al extreem schuldig als ik 1 lavendelbloempje/knopje pluk uit een enorme plant/struik, omdat ik het zo lekker vind ruiken als je het tussen je handen wrijft![]()
... heb nu mijn eigen lavendelplantje btw lol
Lynn_Nikita schreef:net even gekeken, skimmia heet dat wat ik bedoelde http://nl.wikipedia.org/wiki/Skimmia
Lianne86 schreef:Diefstal jaHier hebben de dronken buurjongens eens bij veel mensen de tuin overhoop gehaald (schop en planten uitgegraven etc. Toen ook naar de politie gegaan... Ze moesten het oplossen; niet alle planten overleefden het alleen.... Maar de andere buurman (ook met een lege tuin) is tuinman... Dus die heeft de schade netjes doorgegeven!
MyHu schreef:Lianne86 schreef:Diefstal jaHier hebben de dronken buurjongens eens bij veel mensen de tuin overhoop gehaald (schop en planten uitgegraven etc. Toen ook naar de politie gegaan... Ze moesten het oplossen; niet alle planten overleefden het alleen.... Maar de andere buurman (ook met een lege tuin) is tuinman... Dus die heeft de schade netjes doorgegeven!
Bij ons hadden jongeren in sneeuw nog een jong boompje gejat en daarbij ook nog onze mooie voortuin met een dik pak sneeuw waar niet in mochten lopen omdat het zo mooi was sneeuwvrij gemaakt om daarna de sneeuw op ons huis te gooien.
En bloemen/planten stelen uit andermans tuin, waarom zou je dat doen?
Ik vind het echt niet normaal meer, de wereld vandaag de dag...
[edit] typfouten...
Annemiek80 schreef:Lynn_Nikita schreef:net even gekeken, skimmia heet dat wat ik bedoelde http://nl.wikipedia.org/wiki/Skimmia
ah ik dacht dat je dit bedoelde:
[ Afbeelding ]
Vereentjex schreef:MyHu schreef:
Bij ons hadden jongeren in sneeuw nog een jong boompje gejat en daarbij ook nog onze mooie voortuin met een dik pak sneeuw waar niet in mochten lopen omdat het zo mooi was sneeuwvrij gemaakt om daarna de sneeuw op ons huis te gooien.
[edit] typfouten...
tjaa als het al bloemen zijn, deinzen ze nergens meer voor terug
MyHu schreef:Bij ons hadden jongeren in sneeuw nog een jong boompje gejat en daarbij ook nog onze mooie voortuin met een dik pak sneeuw waar niet in mochten lopen omdat het zo mooi was sneeuwvrij gemaakt om daarna de sneeuw op ons huis te gooien.
[edit] typfouten...
[/quote]
Hortensia's roken
) om foto's te maken van die boom.. Mensen lopen terug om foto's te maken van die boom.. Mensen roepen andere mensen om met een groepje te gaan wijzen naar die boom
.
) staan en vervolgens bijna hun poten breken om zo snel mogelijk weg te wezen
.
. Of de honden van mn ouders vaak op visite ga nemen 
? Neuhh.. zoek maar een ander huisje..
Jeetje! Wat wonen mijn ouders dan in een brave buurt want wij hebben dat nog nooit meegemaakt.