Iphone 5 of Samsung S4?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Iphone 5 of Samsung S4?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 12:48

Wachten op de 4s mini hoeft niet meer ;)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 12:53

8nnemiek schreef:
Ik ben een aantal maanden geleden van Android overgegaan naar Apple, ik heb de iphone 4s en ik ben echt zo blij met die beslissing! Het hele systeem loopt gewoon zo veel soepeler en simpeler. Voor mij alleen nog maar iphone :)

Precies hetzelfde hier :)

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 12:54

Ik twijfel ook precies over dezelfde 2 toestellen, ik heb nu een HTC 3D Evo erg fijn maar na 2 jaar toch wel toe aan een nieuwe!
En wil hem los kopen, iemand nog leuke aanbiedingen gezien?

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 12:54

Voor mij (voorlopig) ook geen andere telefoon dan een iPhone, ik heb nu de iPhone 5 en ben er erg blij mee!

Edit; argumenten.. snelle werking, updates zijn gemakkelijk uit te voeren, wanneer je een nieuwe iPhone koopt heb je alles gesynchroniseerd en op deze manier ben je niks kwijt; ook niet je smsjes/whatsapp gesprekken! Alle instellingen neemt hij zelf over.. Ideaal. Verder vind ik hem erg gebruiksvriendelijk.
Laatst bijgewerkt door Spritz op 03-07-13 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Valerie_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 12:55

Ik heb zelf ook een iphone 4s en ik stap nooit meer over naar een andere gsm.
Vroeger ook samsung gehad, deze zijn veel moeilijker te bedienen als een iphone.

iphone 4s is de perfecte grootte vind ik :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 12:56

Iphone 5, zou nooit meer iets anders willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 12:57

daantjuhhh schreef:
Nou, kom maar op met de argumenten?

Mijn argument:

Iphone is kleiner (past makkelijker in mijn zak)
Nadeel is de Itunes kaart die je moet aanschaffen.

Samsung.
Ik heb altijd Samsung gehad en bevalt gewoon prima.
Nadeel is dat hij zo groot is.
Hij heeft echter wel 4G wat de Iphone niet heeft.

Volgens mij vraagt TS om argumenten, die lees ik maar heel weinig

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:05

- Iphone 5 is sneller, werkt vloeiender
- Besturingssysteem van Iphone is imo fijner
- Goede foto's!
- FaceTime :P

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:49

Ik heb nu de Iphone 4S, en mag over een maand verlengen en neem absoluut de Iphone 5..

Ik wil geen andere telefoon meer.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:35

Wat wel een nadeel is met de iphone 5 is dat de wifi verbinding niet zo goed gaat als bij de Samsung .. Mijn vriend heeft dit probleem best vaak en het nis een gekend probleem bij Apple .. Verder werkt het toestel wel vlekkeloos

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 15:19

Dat probleem heb ik niet met mijn wifi. Had ik met mijn 3gs wel maar met de 5 niet..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 00:53

Nou het is toch de Samsung geworden.
Ik ben er erg blij mee.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 01:54

Iphone 5 heeft ook 4g,
Ik heb altijd samsung gehad heb nu apple. En wil weer andriod veel meer opties, gratis apps. Apple is gebruiks vriendelijker maar andriod heb je uit eindelijk meer aan.

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 04:09

Ik snap deze discussie nooit. Iphone is toch niet te vergelijken met samsung? Ik vind dat echt een klasse apart en volgens mij kan een keuze alleen gemaakt worden a.d.h.v het prijskaartje wat eraan hangt. Iphone is een strak vormgegeven toestel terwijl de S4 gewoon een plastic ding is. Ook de software is niet te vergelijken. Voor mij gaat er niks boven Apple, zo snel, vlekkeloos en strak!

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 08:12

heb zelf ook moeten kiezen tussen die twee, en ik ben zo blij dat ik toch voor de samsung ben gegaan ! hiervoor had ik de s2.. mijn vriend heeft een paar weken daarna de iphone 5 gekocht maar die is na 3 dagen alweer teruggestuurd omdat deze kapot was.. hij wacht nu al een maand en ondertussen heeft hij mijn oude s2, hij is er nu zelfs over aan denken om zijn iphone te verkopen als hij hem niet weer terug heeft en ook de s4 te kopen. hij vindt samsung gewoon een stuk fijner..
dus mijn tip, ga goed voor jezelf na of je het besturingssysteem van de iphone verkiest boven dat van de samsung of andersom..

edit;mijn stiefvader heeft ook de iphone 5 maar dat ding is zo veel slomer dan de samsung en loopt ook vaak vast.. verder ergert hij zich eraan dat hij de iphone niet makkelijk op kan nemen als hij gebeld wordt.. heb hier zelf geen ervaring mee dus ik weet niet of dit echt zo moeilijk is !

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 08:15

Ik vind de Iphone 5 helemaal niet zo super werken eigenlijk.. Had wel meer vooruitgang verwacht :)

TS, als je tevreden bent over Android, dan zou ik daar lekker bij blijven. Apple is echt heel duur. Het besturingssysteem werkt compleet anders en de apps zijn vaak betaald bij IOS

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 08:28

Ik heb 2,5 jaar een iphone 4 gehad en heb maand terug heeeeel erg met dezelfde twijfel gezeten als jij. Ik heb de galaxy gekozen en ben er echt súper blij mee!!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 09:23

beauty1love schreef:
heb zelf ook moeten kiezen tussen die twee, en ik ben zo blij dat ik toch voor de samsung ben gegaan ! hiervoor had ik de s2.. mijn vriend heeft een paar weken daarna de iphone 5 gekocht maar die is na 3 dagen alweer teruggestuurd omdat deze kapot was.. hij wacht nu al een maand en ondertussen heeft hij mijn oude s2, hij is er nu zelfs over aan denken om zijn iphone te verkopen als hij hem niet weer terug heeft en ook de s4 te kopen. hij vindt samsung gewoon een stuk fijner..
dus mijn tip, ga goed voor jezelf na of je het besturingssysteem van de iphone verkiest boven dat van de samsung of andersom..

edit;mijn stiefvader heeft ook de iphone 5 maar dat ding is zo veel slomer dan de samsung en loopt ook vaak vast.. verder ergert hij zich eraan dat hij de iphone niet makkelijk op kan nemen als hij gebeld wordt.. heb hier zelf geen ervaring mee dus ik weet niet of dit echt zo moeilijk is !

Gaat dat terugsturen via de winkel of via apple zelf. Vind het raar dat het een maand duurt. Als je rechstreeks met apple dealt, dan word die de volgende dag al opgehaald en krijg je 9 van de 10 keer direct een alternatief toestel.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 09:27

Ik zweer je iphone! Heb samsung gehad echt eerste klas bagger en me pa heeft samsung en heeft er ook veel problemen mee net als een vriend die zijn samsung het opeens volledig niet meer deed.

Met iphone echt nog nooit problemen gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 10:43

Ik denk dat het toch een dosis geluk moet zijn met electronische apparatuur.

Mijn iPhone 3S 2 nieuw toestel gehad en met deze 4 geen problemen.
Zal bij samsung, HTC etc hetzelfde zijn.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 15:57

Iphone. Ik zweer er bij :j
Heb nu de 5 en kom van een 4. De 4 heeft vriendlief gekregen.
Toen zijn beide telefoons gejat, ik kreeg een nieuwe 5 van de verzekering (thank god dat ik hem apart verzekerd had) en vriendlief heeft onlangs een nieuw abbo afgesloten met een 4.

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:33

Shiloh schreef:
beauty1love schreef:

Gaat dat terugsturen via de winkel of via apple zelf. Vind het raar dat het een maand duurt. Als je rechstreeks met apple dealt, dan word die de volgende dag al opgehaald en krijg je 9 van de 10 keer direct een alternatief toestel.

volgens mij via een winkel maar hij is wel helemaal naar amerika gestuurd maar er zou gelijk een nieuw toestel gestuurd worden dat duurt dus wel een maand in totaal. alleen heeft hij van de week pas te horen gekregen dat ze hem op gaan sturen terwijl hij al binnen had moeten zijn.. verder weet ik het ook niet precies..

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:28

Dat klinkt echt heeeel erg raar. Zou in het vervolg niet meer met die winkel dealen. Dit is echt belachelijk namelijk. Opsturen naar america :? Wat een onzin!