Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
daantjuhhh schreef:Nou, kom maar op met de argumenten?
Mijn argument:
Iphone is kleiner (past makkelijker in mijn zak)
Nadeel is de Itunes kaart die je moet aanschaffen.
Samsung.
Ik heb altijd Samsung gehad en bevalt gewoon prima.
Nadeel is dat hij zo groot is.
Hij heeft echter wel 4G wat de Iphone niet heeft.

beauty1love schreef:heb zelf ook moeten kiezen tussen die twee, en ik ben zo blij dat ik toch voor de samsung ben gegaan ! hiervoor had ik de s2.. mijn vriend heeft een paar weken daarna de iphone 5 gekocht maar die is na 3 dagen alweer teruggestuurd omdat deze kapot was.. hij wacht nu al een maand en ondertussen heeft hij mijn oude s2, hij is er nu zelfs over aan denken om zijn iphone te verkopen als hij hem niet weer terug heeft en ook de s4 te kopen. hij vindt samsung gewoon een stuk fijner..
dus mijn tip, ga goed voor jezelf na of je het besturingssysteem van de iphone verkiest boven dat van de samsung of andersom..
edit;mijn stiefvader heeft ook de iphone 5 maar dat ding is zo veel slomer dan de samsung en loopt ook vaak vast.. verder ergert hij zich eraan dat hij de iphone niet makkelijk op kan nemen als hij gebeld wordt.. heb hier zelf geen ervaring mee dus ik weet niet of dit echt zo moeilijk is !
Shiloh schreef:beauty1love schreef:heb zelf ook moeten kiezen tussen die twee, en ik ben zo blij dat ik toch voor de samsung ben gegaan ! hiervoor had ik de s2.. mijn vriend heeft een paar weken daarna de iphone 5 gekocht maar die is na 3 dagen alweer teruggestuurd omdat deze kapot was.. hij wacht nu al een maand en ondertussen heeft hij mijn oude s2, hij is er nu zelfs over aan denken om zijn iphone te verkopen als hij hem niet weer terug heeft en ook de s4 te kopen. hij vindt samsung gewoon een stuk fijner..
dus mijn tip, ga goed voor jezelf na of je het besturingssysteem van de iphone verkiest boven dat van de samsung of andersom..
edit;mijn stiefvader heeft ook de iphone 5 maar dat ding is zo veel slomer dan de samsung en loopt ook vaak vast.. verder ergert hij zich eraan dat hij de iphone niet makkelijk op kan nemen als hij gebeld wordt.. heb hier zelf geen ervaring mee dus ik weet niet of dit echt zo moeilijk is !
Gaat dat terugsturen via de winkel of via apple zelf. Vind het raar dat het een maand duurt. Als je rechstreeks met apple dealt, dan word die de volgende dag al opgehaald en krijg je 9 van de 10 keer direct een alternatief toestel.
Wat een onzin!