Beach hair!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:58

lieveli schreef:
Mandy517 schreef:
http://www.girlscene.nl/p/3776/diy_zomerse_haarspray

Zijn er mensen bekend hiermee? En dan vooral met de sprays die je zelf kunt maken?
Overal op internet staat dat je het moet maken met zeezout, maar zal keukenzout niet voldoen? -O-

Er staat heel duidelijk geen tafelzout, dus ik denk dat keukenzout niet de bedoeling is.

Ik heb geen spray nodig, ik heb een grote krullenbos van mezelf. Spuit daar zout in en ik krijg een jewfro.

krullensnol :')

Ik snap ook niet helemaal waarom je dat zou willen gebruiken. Dat droogt je haar toch onwijs uit?

Urbanus

Re: Beach hair!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:59

Oh mijn god heb ik nu een nieuw boktwoord geïntroduceerd?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:00

hoho! Alle eer gaat naar de dame voor jouw deur hea! :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:04

True :')

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:06

Mijn haar kan ook wel een beetje beach effect gebruiken. Het hoeft niet uitgedroogd te zijn en vol zand te zitten, maar dat stugge mag wel! Ik heb namelijk erg glad en stijl haar. Het is nu half lang, net een stukje boven mijn schouders en in lagen. Als ik na het wassen niks doe, dan hangt het gewoon slap langs mijn gezicht. Geen gezicht! Er is geen slag in te krijgen, fohnen heeft ook maar een half uur effect. Dus, bij mensen met zulk soort haar als ik, is een beetje beach effect best handig!

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 15:31

marleeentje schreef:
Mijn haar kan ook wel een beetje beach effect gebruiken. Het hoeft niet uitgedroogd te zijn en vol zand te zitten, maar dat stugge mag wel! Ik heb namelijk erg glad en stijl haar. Het is nu half lang, net een stukje boven mijn schouders en in lagen. Als ik na het wassen niks doe, dan hangt het gewoon slap langs mijn gezicht. Geen gezicht! Er is geen slag in te krijgen, fohnen heeft ook maar een half uur effect. Dus, bij mensen met zulk soort haar als ik, is een beetje beach effect best handig!

Dit bedoel ik dus :) En dan niet voor elke dag, maar als ik eens uitga of naar een festival ga..