Mijn chocolademelkflessen (sorry dames) zijn bij het scheenbeen wat scherp waardoor ik me vaak snijd en mijn knieën? Wat een rotklus...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSlvna schreef:Enige frustratie is dat ik mijn benen weer moet scheren, als ik iets haat en maar eens op de 3/4/5/6/7 maanden doe bij lange-broeken-weer is het dat wel![]()
Mijn chocolademelkflessen (sorry dames) zijn bij het scheenbeen wat scherp waardoor ik me vaak snijd en mijn knieën? Wat een rotklus...

wij ruilen broekjes
Anders zou ik ook geen fatsoenlijke bikini vinden. Wij zien elkaar verder bijna nooit alleen met stappen dus niet dat we er als tweelingen bijlopen.

s_casper schreef:Celiien schreef:Ook iemand nog tips voor eecht grote maten(G75) ?
Sandrabra in Utrecht. Toen ik die maat nog had, ging ik altijd daarheen. Ze hebben verschillende merken voor smalle omvang,grote cup. En broekjes volgens mij altijd los.
Niks staat me, niks past normaal, ik voel me nooit prettig in een bikini. En morgen ga ik op bikini-jacht, maar ik zie het somber in.
. Het is niet zo dat ik dik ben ofzo, maar die okselvetjes krijg ik áltijd toch en mijn billen stuiteren om de een of andere reden altijd uit het broekje
En elk jaar weer het gedoe met die tieten.
Voor mijn gevoel hangen ze zonder fatsoenlijke BH onder mijn oksels en is het stuk in het midden helemaal plat. Met bikini aan lijk ik dus helemaal plat terwijl ik toch echt een volle C cup heb. Het is een ramp