Het bikini seizoen komt er weer aan, deel je frustraties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:48

Enige frustratie is dat ik mijn benen weer moet scheren, als ik iets haat en maar eens op de 3/4/5/6/7 maanden doe bij lange-broeken-weer is het dat wel :+
Mijn chocolademelkflessen (sorry dames) zijn bij het scheenbeen wat scherp waardoor ik me vaak snijd en mijn knieën? Wat een rotklus... :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:50

Ohh ik haat het zo, zwemmen is ookal niks voor mij, moeten ze hier thuis persé naar zuid italië... dan moet ik wel -O- :') maar ik moet er dus nogsteeds een, feest :') Ik zou nog liever in kleren gaan zwemmen, maarja :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:57

xSlvna schreef:
Enige frustratie is dat ik mijn benen weer moet scheren, als ik iets haat en maar eens op de 3/4/5/6/7 maanden doe bij lange-broeken-weer is het dat wel :+
Mijn chocolademelkflessen (sorry dames) zijn bij het scheenbeen wat scherp waardoor ik me vaak snijd en mijn knieën? Wat een rotklus... :')

Harsen dan maar? :D

Met mijn cup b heb ik ook gewoon een beugeltje hoor! Kan ik tenminste gewoon het water inspringen zonder dat ik mijn topje onder mijn neus heb hangen :+

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:10

Ik heb pas een hele leuke bikini gekocht bij decathlon :j
Duurde ook even, want de meeste bikini broekjes passen je hammen bijna niet in :oo

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:17

Ook iemand nog tips voor eecht grote maten :+ (G75) ?

Geryon

Re: Het bikini seizoen komt er weer aan, deel je frustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:20

Oh bikini's.. Ik pas gewoon helemaal niets boven.. Althans, niet goed. Niet mooi.. :=

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:28

Ik heb een B cup en 40 broekje, vriendin heeft 36/38 broekje en D cup. Je raad het al :D wij ruilen broekjes :) Anders zou ik ook geen fatsoenlijke bikini vinden. Wij zien elkaar verder bijna nooit alleen met stappen dus niet dat we er als tweelingen bijlopen. ;)

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:30

Hier ook een groten maten ramp, maar nu hele fijne bikini's gevonden van Freya en Beach Life :D Ik kan de zee en strand aan volgende week 8-)

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:37

Celiien schreef:

Sandrabra in Utrecht. Toen ik die maat nog had, ging ik altijd daarheen. Ze hebben verschillende merken voor smalle omvang,grote cup. En broekjes volgens mij altijd los.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:45

Hihi moet toch wel lachen om al die vrouwelijke frustraties! :')

Mijn enige frustratie is dat ik dit jaar geen bikini fatsoenlijk pas en dat echt zonnen/zwemmen er voor mij dit jaar weinig inzit :+

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:03

Ja ook ik vind het vreselijk het bikini kopen op zich niet ik vind het uitzoeken altijd wel leuk maar ik pas de standaard setjes nooit..
Met mijn 34/36 broekje en E cup is dat onmogelijk ik moet dus altijd bij de mix & match kijken.
En ook mijn benen mogen zeker een kleurtje gebruiken :=

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:16

herkenbaar! Ik ben laatst met een vriendin wezen "bikini-shoppen" vriendin kwam uiteindelijk met badpak thuis, en ik met niks! de bikini's die ik leuk vond waren push op! Dat hoeft van mij niet, heb van me eigen al meer dan genoeg! Mijn man daaraan tegen die zegt joh is toch mooi?!?!? Ik zeg nou nee niet echt, hij snapt dan ook niet waarom ik (oftwel wij vrouwen) zo moeilijk kunnen doen over een bikini! De triangel bikini's zijn erg leuk maar valt alles uit, werkt dus niet, moet een beugel in zitten, en dan nog in mijn maat! nou dat is DRAMA!! En dan heb ik het nog niet over mijn spier witte benen gehad, die in het donker nog ligt geven! En de vetjes die boven een broekje uitkomen! Ik denk dat ik maar voor een badpak ga! Al vind mijn man dat niks... Maar dan heb ik alleen maar mijn melkflessen wat een struikelblok is! Maar de vetjes etc is dan wel weg... ;-)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:27

s_casper schreef:
Celiien schreef:

Sandrabra in Utrecht. Toen ik die maat nog had, ging ik altijd daarheen. Ze hebben verschillende merken voor smalle omvang,grote cup. En broekjes volgens mij altijd los.

Top!!
Als t goed is, is dit ook 'mijn laatste seizoen ' *\o/* *\o/*

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:32

Celiien schreef:

Seafolly? Wel wat duurder..

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:33

Celiien schreef:

Freya, Panache, Lydea/Lidea (weet exacte schrijfwijze niet meer)
Naar een goede winkel gaan en er dan eens €100,- aan uitgeven.
Ja is veel maar die gaat ook 5 jaar of meer mee :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:37

Heb net 2 nieuwe bh's gekocht van 90 pstuk... Maar denk dat ik geen nieuwe ga kopen dit jaar is toch maar voor 2 maanden gebruik, dus miss 4x zwemmen met het weer hier :+

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:42

Ik doe mee met de frustratie. := Niks staat me, niks past normaal, ik voel me nooit prettig in een bikini. En morgen ga ik op bikini-jacht, maar ik zie het somber in. _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:01

Oh ja de okselvetjes, die zijn echt erg.
ik draag daarom ook nooit mouwloze hemdjes/blouses. Ziet er niet uit. Echt 2 dikke uitstekende bobbels.

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:07

Verschrikkelijk! Grote Cup, kleine broekmaat.
Triangle bikini's heb ik wel, maar die moet je niet gebruiken om te zwemmen, want dan hangt alles er naast.
En dan heb ik het nog niet over mijn bleke huidje :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:13

Er zijn maar heel weinig vrouwen die er echt goed uit zien in bikini.... dat scheelt dan wel weer.
Op vakantie ben je de schaamte wel voorbij. Dan zie je iedereen er zo bijlopen en dan valt het vaak bij jezelf nog wel mee. :')
Maar hier in NL voel ik me ongemakkelijker.

Ik kan wel heel jaloers worden op Doutzen in bikini ofzo... dat is echt niet grappig meer.
Maar daar werken ze ook heel voor, voor zo'n lichaam. Dus eigenlijk moeten we gewoon niet zeuren. Of ook 7 dagen in de week fitnessen.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:16

Jep, ook frustraties hier. Kleine bovenkant maar dan in vergelijking te dikke billen, dus ik moet een bikini altijd in losse maten kopen. En ik wil dan ook nog eens geen kleurtjes, alleen wit/bruin/zwart-tinten en eigenlijk gewoon een mooie push-up met een bandje om mijn nek. Oh en; betaalbaar graag :+ . Het is niet zo dat ik dik ben ofzo, maar die okselvetjes krijg ik áltijd toch en mijn billen stuiteren om de een of andere reden altijd uit het broekje :Y)
H&M past me allemaal nooit mooi, zelfde geldt voor Hunkemoller en njah, ik haat ook dat passen in die hokjes gewoon. Maar via internet bestellen, ja; dan weer ik dus niet welke maat ik moet. Hier voor in Nederland heb ik gewoon 1 bikini, een roze glitterding voor het zonnen in de tuin, maar deze zomer ga ik voor 2 weken naar Ibiza, dus die bikini-jacht kan niet uitblijven. Help :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:18

Suzanne F. schreef:
Maar daar werken ze ook heel voor, voor zo'n lichaam. Dus eigenlijk moeten we gewoon niet zeuren. Of ook 7 dagen in de week fitnessen.

en dan ook het hele jaar door, want die dingen als 'in 4 weken bikiniproof' werken dus écht niet :P

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:19

Verschrikkelijk inderdaad! Heb dit jaar voor het eerst vetjes boven m'n heupen gekregen dus ben maar begonnen met hardlopen :') En elk jaar weer het gedoe met die tieten. _O- Voor mijn gevoel hangen ze zonder fatsoenlijke BH onder mijn oksels en is het stuk in het midden helemaal plat. Met bikini aan lijk ik dus helemaal plat terwijl ik toch echt een volle C cup heb. Het is een ramp -O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:46

Bikinies rampzalig! Ik word er zo onzeker van en net dat vetrolletje onder je buik / kont. Topjes die nooit mooi passen verschrikkelijk! Ik ben dan ook weer zo jaloers op iedereen op het strand die zo lekker in bikini lopen en het staat ook nog goed! Aan dit topic te zien zijn er waarschijnlijk ook vrouwen die net zo onzeker zijn als ik Haha.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 10:51

Het enige waar ik altijd last van heb is dat zowat elk broekje te 'smal' is. Heb best een stevig onderlichaam om het maar zo te zeggen -O-
met dan nog het probleem dat ik van boven juist heel slank bent, ziet er niet uit samen :')