Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rowdine schreef:Emma_s_girl schreef:What's in a name....
Misschien gaat het er eerder om dat mensen eens gaan nadenken wat ze willen in hun leven en hoe ze de dromen en wensen die ze hebben kunnen realiseren. In plaats van telkens te roepen dat ze iets wel zouden willen, maar er nooit iets aan doen. En of je dat nou bucket list noemt of...is misschien minder belangrijk.
Wat ik alleen niet snap dat je kunt wensen heel dronken te worden en daar ook nog trots op zijn.
Zie verder wel een heleboel leuke dingen langskomen.
Tja totdat iedereen om je heen denkt dat je ernstig ziek bent, of totdat je iemand anders tegen komt die juist ernstig ziek is en een echte Bucket list heeft.
De mensen in dit topic willen gewoon graag eens in hun leven die dingen doen, dat komt nog niet bijna in de buurt bij de lading die de benaming Bucket list draagt.
, sommige mensen moeten altijd hun gelijk halen.
Emma_s_girl schreef:@imd
Gewoon negeren, sommige mensen moeten altijd hun gelijk halen.
Wat is een DZP lijst? En weet je een leuke site voor het maken van een moodboard?
K_im schreef:Emma_s_girl schreef:@imd
Gewoon negeren, sommige mensen moeten altijd hun gelijk halen.
Wat is een DZP lijst? En weet je een leuke site voor het maken van een moodboard?
DZP staat voor Day Zero Project. (Is volgens mij ook een topic over te vinden). Het is een project waarin je 101 doelen opstelt die je in de komende 1001 dagen gaat proberen te bereiken!
- houd ik ook een lijst bij, van positieve puntjes aan iedere dag. Dus ik schrijf iedere dag wat leuks op, erg leuk om te doen en als je eens een dipje hebt, erg leuk om terug te lezen!
Emma_s_girl schreef:What's in a name....
Misschien gaat het er eerder om dat mensen eens gaan nadenken wat ze willen in hun leven en hoe ze de dromen en wensen die ze hebben kunnen realiseren. In plaats van telkens te roepen dat ze iets wel zouden willen, maar er nooit iets aan doen. En of je dat nou bucket list noemt of...is misschien minder belangrijk.
Wat ik alleen niet snap dat je kunt wensen heel dronken te worden en daar ook nog trots op zijn.

Rowdine schreef:Emma_s_girl schreef:What's in a name....
Tja totdat iedereen om je heen denkt dat je ernstig ziek bent, of totdat je iemand anders tegen komt die juist ernstig ziek is en een echte Bucket list heeft.
De mensen in dit topic willen gewoon graag eens in hun leven die dingen doen, dat komt nog niet bijna in de buurt bij de lading die de benaming Bucket list draagt.
? Ik begrijp je probleem niet.Citaat:gewoon graag eens in hun leven " " doen

)

en hij word natuurlijk ook al wel eens afgewerkt samen

xApple schreef:Ik denk dat Rowdine vooral bedoeld dat de definitie van een bucket list anders is dan de meeste mensen
denken. Officieel was het voor mensen die binnen een bepaalde tijd zouden overlijden en dan nog graag
een aantal dingen wilde doen; dat heet een bucket list.
Een lijst met dingen die graag wilt doen voor je dood gaat (zonder ziek te zijn) wordt nu ook vaak zo
genoemd.
Mijn lijstje (want nee ik ben niet terminaal):
- Reis naar Afrika
- Hbo studie afronden
- Een gele Mini Cooper kopen, met Engelse vlag op het dak
- Een endurance wedstrijd rijden
- Een Z dressuur wedstrijd starten
- Veulen fokken van mijn merrie
Dat is mijn korte lijstje momenteel. Ik ben heel happy
En heb dit jaar al veel kunnen afstrepen.