Het liefste dat iemand ooit voor je gedaan heeft?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RM_

Re: Het liefste dat iemand ooit voor je gedaan heeft?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 22:47

Hahaha jongens stoppen nu :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:53

Dit is inmiddels 16 jaar geleden, maar ik heb nog steeds ( ik moet eigenlijk zeggen 'weer') contact met hun. Nu rij de twee zoons van betreffende paard, helaas is zij inmiddels overleden. De hersenbloeding was heftig, maar ik ben er goed uitgekomen. (2 bloedingen en een operatie) ik mag absoluut niet klagen hoe ik eruit ben gekomen, maar heb nog last van evenwicht stoornissen, en mijn geheugen. Dat eerste heeft ervoor gezorgd dat ik stopte met rijden, maar inmiddels dus ook weer opgepakt...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:11

Mijn ouders, voor álles wat ze voor mij doen, waaronder mij altijd steunen in mijn keuzes, van goede raad voorzien, ze maken het mogelijk dat ik nu mijn tweede studie kan doen, op mijzelf kan wonen en lekker kan genieten van het studentenleven. Ik ben megablij met zulke ouders :+:

Verder zijn mijn vriendinnetjes ook heel lief, eentje kwam me verrassen met koffie en een muffin toen ik in de kerstvakantie non-stop aan het studeren was, een ander heeft eens klavertjes vier verzameld en die naar me opgestuurd om me succes te wensen met mijn middelbare eindexamens, etc.

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:37

Wat een heerlijk topic!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 01:14

Mij een grote bos rode rozen (16) sturen op mijn 16de verjaardag. Zo romantisch :+:

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 01:19

Een vriend van me, die me door dik en dun steunde toen mijn vader ernstig ziek was. Hij heeft hem nooit gekend, maar kwam wel speciaal voor mij naar de begrafenis..om mij te steunen! Dit is toch wel echt het allerliefste wat iemand ooit voor me gedaan heeft..!
En mijn moeder, die eigenlijk gewoon altijd voor mij klaar staat.
Mijn oude mentrix, ze heeft me drie jaar lang geholpen met zo ontzettend veel dingen, als ik het even niet meer zag zitten, kwam zij weer aan met een peptalk. Echt een topper!
En dan de eigenaresse van mijn oude verzorgpony, ik heb 3,5 jaar lang haar pony verzorgd, ik mocht en kon er alles mee, heb heel veel van Sieg geleerd, en heb hem ook dingen kunnen leren.

Eigenlijk nog veel meer mensen, maar te veel om op te noemen!
Deze mensen kwamen als eerste in me op! <3 Het zijn gewoon allemaal lieve dingen bij elkaar!

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 01:33

Er zijn al ontzettend veel lieve dingen voor mij gedaan, maar het eerste wat nu in me opkwam was een situatie afgelopen weekend..

Mijn moeder haar moeder lag op sterven en zij heeft daar zaterdag nacht heel de nacht doorgebracht naast oma’s bed in het ziekenhuis. Ze kwam om kwart voor 7 in de ochtend thuis en om kwart voor 8 zaten wij in de auto opweg naar mijn wedstrijd. Mijn superlieve en nog veel sterkere mama :+:

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 01:43

M'n kleine mannetje van 2 die van de week mama dr tranen van verdriet weg kwam vegen met z'n knuffel..... <3

En m'n moeder die gewoon altijd voor me klaar staat, helpt waar het nodig is zonder dat ik het hoef te vragen en bijna elke dag op visite komt zodat ik m'n andere klusjes ook nog kan doen :+:

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 01:45

Dat de lieve moeder van mijn half zussen mij kwam troosten toen ik iets wat hysterisch reageerde bij het zien van een (lijk)kist.

Zo lief mensje <3 wou dat ze mijn moeder was

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 01:52

me ouders
toen ik onverwachts 28 weken zwanger was, de boedrij verbouwt zo dat ik en me vriend en kleine daar konden wonen. :+:

en ook nu na een heftige periode in me prive leven, waar in ik de nodige fouten heb gemaakt, staan me ouders en overigeens ook me broers en zus nog steeds als een blok achter me :+:
ben hun daar eeuwig dankbaar voor :j

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 09:40

Ik ben een rijk persoon..heb nl veel lieve mensen om me heen, die lieve dingen voor me doen..zou dus ook niet 1 ding kunnen benoemen die ik het meest onthouden heb en als het liefste heb ervaren..ieder iets is weer anders, maar geeft wel hetzelfde gevoel van dankbaarheid..

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:12

Sowieso doen mijn ouders zo'n beetje dagelijks lieve dingen voor mij. Ze is zo'n schat!
Ik vind het moeilijk daarvan 1 ding te kiezen....
Mijn vriend idem, maar toch onthou ik van hem altijd nog dat hij voor mijn 1e moederdag een ring voor me had gekocht van Buddha to Buddha, het model heet jady en zo heet ons dochtertje ook :) hij doet in feite nog veel lievere dingen voor mij hoor, maar dit was wel een van de opmerkelijkste dingen :D

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:20

Ik heb vorig jaar Disney Land Paris voor mijn verjaardag gekregen. Ik was toen pas 2 maanden samen met vriendlief. Maar dat zal ik nooit vergeten. Dat was zo ontzettend lief van hem.

En laatst een groot zwembad van hem gekregen voor in de tuin..

En volgend jaar komen er 2 tinkers en ik krijg er 1 van hem.

Het is zo`n lieve vent ook :+:

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 12:22

Wat een lieve mensen allemaal he :D

Doorzetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:26

Dat mijn ouders mij diverse paarden hebben gegeven :)

Een hele mooie gedicht van een leuke iemand :)

En vele andere leuke dingen wat ik nooit zal vergeten!!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:26

Mijn vriend heeft niets met paarden. Maar hij zag mij wel iedere keer verdrietig en gefrustreerd terug zag komen van stal, omwille van een draak van een stalhoudster. Hij heeft toen helemaal zelf een nieuwe stalling gezocht en geregeld in de buurt en betaald dat wat het meer kost voor mij. Dankzij hem kan ik nu weer heerlijk zorgeloos van mijn pony genieten, blij naar stal en blij naar huis gaan. Dat soort gebaren, dat is zo meer waard dan al het geld op de wereld!

Marin_ka3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 12:28

Het aller, aller liefste? Het weerzien... <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 13:27

Mijn vriendje, die vanochtend al om 5 uur naast zijn bed stond om naar mijn huis te rijden (ongeveer anderhalf uur) om me bij te staan tijdens een kleine kaakoperatie. Ik heb hem wel 10 keer gezegd dat het niet nodig was, maar hij wilde het zelf <3

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 13:38

Mijn vrienden die me zijn komen halen toen mijn vorige ex het heeft uitmaakt. Nee was geen antwoord, half uurtje later stonden ze aan mijn deur.
2 vrienden die me nu erg geholpen hebben. Ze bleven naar mijn geklaag luisteren zonder het op te geven.
Mijn ex die ook heel veel lieve kleine dingen voor me deed <3

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 13:51

Jaren geleden kreeg ik een auto-ongeluk waarbij mijn auto op de zijkant terechtkwam. Eerst was er al iemand die me eruit heeft geholpen. Toen stond ik daar zonder jas met een bloedende wond op m'n arm te wachten tot de hulpdiensten kwamen. Kwam er een wildvreemde man naar me toe, trok zijn (onmiskenbaar dure) leren jas uit en trok hem mij aan. Hij heeft hem ongetwijfeld met een forse bloedvlek teruggekregen. Tot op de dag van vandaag heb ik nooit kunnen achterhalen wie dit was!

Ook heel lief was dat mijn vriend twee jaar geleden speciaal voor mijn verjaardag eerder terugkwam van een buitenland-installatie. Belde hij midden in de nacht of hij naar binnen mocht, want hij stond voor de deur (deur zat op de haken) <3

Toen het uitraakte met mijn ex kreeg ik eindelijk een ander huisje. Stond ik daar helemaal alleen te klussen. Staat ineens mijn schoonzusje voor de deur met een groepje van haar familie en vrienden! Ze hebben me allemaal geholpen waar mijn eigen familie en "vrienden" het op dat moment lieten afweten (op mijn broer na) :D

En zo zijn er nog veel meer lieve dingen voor mij gedaan en daarmee prijs ik mezelf super gelukkig *\o/*

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 14:28

Pfoe dit is best lastig als je er zo over nadenkt.
Het allerliefste weet ik niet, maar wel een aantal heel lieve dingen die ik erg waardeer en niet zal vergeten.

- mijn vriendinnetjes die altijd voor mij klaar staan. Mijn vriend had het plots uitgemaakt en had hun even een smsje gestuurd om het te laten weten. Ze stuurden of ze langs moesten komen maar ik voelde me zo poedersuiker dat ik even alleen wilde zijn. Binnen 10 min. stonden ze allemaal voor mijn deur!! Echt zo lief achteraf. Ik hoefde maar te bellen en ze waren er. Zo hebben wij laatst hetzelfde gehad met een andere vriendin. Vriendje had het uitgemaakt, rond 12 uur snachts. Ik en mijn andere vriendinnen lagen al op bed. Ik heb m'n kleren aangetrokken, ben op de fiets gesprongen naar haar en heb daar gezeten. Hebben haar nog naar haar ouders gebracht. Was uiteindelijk om 2 uur thuis ofzo. Maar was het wel waard. Zoiets horen vriendinnen gewoon te doen.

- mijn ouders die mij altijd steunen. Ook in periodes dat het wat minder lekker gaat. Nu met mijn tentamens bijv. Ik zit zwaar in de stress, maar mijn ouders zijn er altijd om te luisteren en te steunen. Daarnaast staan ze mij maandelijks bij en kan ik én studeren én van het studentenleven genieten.

Zullen vast nog wel meer lieve dingen zijn die mensen voor mij gedaan hebben hoor :)

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 14:53

Mijn beste vriendin die zonder te vragen meteen voor de deur stond toen het uitging met mijn vorige vriendje. Ze kwam gelijk, gewapend met ijs en chocolade, en is blijven logeren; niet één nacht, maar gewoon een halve week, gewoon om me bij te staan en zodat ik niet alleen was. :+:
Ook in de tijd daarna heeft ze heel veel voor me betekend en nog steeds!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 17:47

Mijn ex deed veel lieve dingen voor mij. Zo is hij eens om twee uur 's nachts naar mijn huis gefietst om een hele dikke kever uit mijn bed te halen. :+ Toen ik van het paard was gevallen kwam hij onverwachts langs met de grootste zak spekjes die ik ooit heb gezien.

En wat me altijd bij blijft is de actie van mijn vader. Mijn paard A Perfect Match verscheen uit de trailer van de handelaar terwijl ik nog met mijn pony in de hand stond. Was toen 11jaar en stond op een stal waar veel gehandeld werd. Ik was gelijk gek van Perfect en ging haar zelfs stiekem aaien als ik nog even tijd had. :o Zoals een klein kind dat doet ga je dan hele dagen over dat paard praten bij je vader. Weet nog dat mijn vader dan vroeg wat ik nu al zoal met een veulen kon doen enzo.
Totaal tegen mijn verwachtingen in (11 jaar, veulen, had al een pony..) had hij haar gekocht. :D Hij belde toen naar mijn moeder " Ik heb een paard gekocht!", zij wist ook van niks!

Mijn baas die met mij en mijn paard naar de kliniek is gegaan, meegaat op wedstrijd en eigenlijk alles doet. Zo gaf hij me laatst nog een dikke loonsverhoging " Zodat ik deze zomer eens wat leuks kan doen"

En zo kan ik nog wel even doorgaan!! Weet niet of je iets het liefste kan noemen, er zijn zoveel lieve dingen ook al zijn het maar kleine gebaren.
Laatst bijgewerkt door daNiielle_ op 02-07-13 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 17:50

Dat onze vrienden uit frankrijk mij een contract aanboden om Danser(mijn pony) een jaar naar nederland te halen zodat ik hem kon doorrijden, evt. met optie tot kopen, en thja door dat aanbod is hij inderdaad meegekomen, is mams bijgedraaid, en ben ik nu al iets van 3 jaar zijn trotse eigenaresse. <3

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 17:54

Ik kan toch niet anders zeggen dan mijn ouders, mijn vader die in zijn zaken zó goed geregeld heeft voor zijn overlijden waardoor hij mijn broertje en mij zekerheid kon bieden voor een goede toekomst. Mijn moeder die echt echt altijd voor me klaar staat, onvoorwaardelijke liefde en me alle levenslessen heeft geleerd en daarnaast m'n bonuspa die er voor gezorgd heeft dat ik mijn grenzen heb leren kennen en belangrijke normen en waarden heeft geleerd.