Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Of als je ergens bent en je ziet iets grappigs wat je wil vastleggen. Het zijn geen echt mooie foto's die je gaat inlijsten ofzo, maar wel leuk genoeg om op internet te delen vind ik. Maar dus geen enorm detail, kwaliteit of grootte van foto's. Het is dus maar net wat je ermee wil. Als je een goedkope smartphone die te betalen is wil kan ik Huawei iig aanraden, ik ben prima tevreden. Heb ook nog gewoon een oud abonnement met sms/bellen voor een paar euros per maand. Maar ik kan idd nadat mijn oude nokiaatje na jarenlang trouwe service kapot ging ook geen goede niet-smartphone meer vinden en nadat ik een half jaar een ellendig ding van 50 euro had gehad, omdat dat een van de goedkopere niet-smartphones was, heb ik toen toch maar een smartphone gekocht. Geen spijt, ook al gebruik ik geen apps of internet eigenlijk, ik vind het een fijn ding en kan hier ook muziek luisteren veel beter mee dan mijn vorige telefoons, dus hoef ik ook geen aparte mp3 meer mee te zeulen. 
enidan schreef:IZEP schreef:
Deze heeft mijn moeder! Is op zich een prima ding, alleen het touchscreen reageert vaak traag. Maar volgens mij kun je er best leuke foto's mee maken.
Leverage schreef:Waarom wil je met je telefoon foto's maken?Ik zou het geld liever investeren in een leuke compact camera en ie heb je tegenwoordig ook in alle soorten.
karin1985 schreef:Onienke schreef:Mijn oude sony ericson satio had een 12 megapixel camera, maakte mooie foto's, ik weet alleen niet of ze nog te krijgen zijn.
En die was vast ook niet onder het 150 euro budget die TS heeft gesteld. Was dat wel zo dan was dat echt een goede koop !