Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Re: Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 08:30

Pfff zoveel...

Mijn ex-vriend die het nodig vond een kind te verwekken bij mijn beste vriendin tijdens onze relatie...
Mijn beste vriendin die me toeschreeuwe (toen ik er achter kwam dat ze vreemd gingen) dat ik hem niet kon geven wat hij nodig had én dat zíj er álles aan zou doen om hem te krijgen...
Njaa dat is gelukt... Ze hebben samen een kind en zijn uit elkaar... En zij mag dat kind alleen zien bij hem, als het hem uit komt..tjah karma is a bitch...

Mijn coördinator van het MBO die vanaf begin af aan al een hekel aan mij had en mij van de opleiding af probeerde te werken...
Na 4 jaar was ik haar gekonkel zat, door haar toedoen was er toch geen kans meer op een niveau 4 diploma...
Dus heb ik mijn verlies genomen en ben met een niveau 2 diploma van school af gegaan...
Jammer voor haar hebben ze mij ergens anders wel de opleiding af laten maken...
Had zelfs nog kans om excellent te slagen...
Al heeft dat mens ook daar nog alles proberen te verzieken door middel van leugens in de mail etc...

Verder kan ik het zo even niet benoemen...

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 08:32

Wat een verhalen hier zeg.. Krijg er kippenvel van. Bah. Maar wel heel goed dat zoveel er sterker door zijn geworden :)

Ik heb genoeg mee gemaakt maar het ergste is wel mentale mishandeling die zo ver ging, dat ik alles geloofde wat er werd gezegd.
Dat diegene mijn allerliefste moeder zo vernederd heeft, ervoor heeft gezorgd dat zij haar dochter (ik) niet kon zien, zij alle belangrijke stappen in haar dochters leven heeft moeten missen, van de eerste stapjes tot de lange haren vlechten.
Dat diegene haar dochter (ik dus) verteld dat die ... moeder van haar haar dochter niet wil, dat ze lelijk is en niks kan en haar moeder niet trots op haar kan zijn maar dat diegene wel van die dochter houdt en diegene alles over heeft voor die dochter.
Liegen, zo ernstig dat ik het zelf ook ging doen en in mijn eigen leugens geloofde.

Dit begon toen ik 1 was tot en met mijn 12de.

Ik ben daardoor 5 jaar depressief geweest en ben er helemaal klaar mee.

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 08:37

Mijn vaders vriendin heeft er voor gezorgd dat de laatste maanden van zijn leven een hel geweest zijn. Hij ging in april naar huis om te sterven wat volgens de artsen binnen een week zou gebeuren. Hij hield het echter vol tot eind augustus. We mochten alleen op bezoek komen tijdens de door haar opgelegde bezoekuren. Wanneer zij eens weg ging dan vroeg ze haar eigen dochters om op te 'passen' en mochten we helemaal niet komen. Als we wel kwamen dan zat de kamer vol met haar kinderen en kennisen en kregen we een grote bek als we vroegen of het wat rustiger mocht. Ze vroeg haar ( a la tokkie) schoonzonen als uitsmijters omdat mijn zus en ik haar bedreigd zouden hebben. De laatste twee weken van zijn leven kon ik hem dankzij haar al helemaal niet meer bezoeken. De dag na zijn overlijden kreeg ik van haar dochters allemaal berichtjes op mijn facebook dat zij er tenminste wel geweest waren voor hem terwijl ik mij moest schamen dat ik zijn dochter was omdat ik hem zo in de steek had gelaten. Dat hun moeder daar voor gezorgd had vergaten ze voor het gemak even. De crematie hebben ze ook behoorlijk verpest. Vervolgens hebben ze nog behoorlijk dwars gelegen wat betreft de erfenis. Beweren dat er schulden waren terwijl ze dat niet kon bewijzen terwijl ik wel kon bewijzen dat ze zelf €20.000 achterover had gedrukt in de laatste weken dat hij nog leefde. Me stalken en op mijn werk bellen en een klacht over mij indienen bij mijn werkgever. Helaas voor haar kreeg ik de notaris achter mij en zelfs ook de door haar ingeschakelde advocaat. Het is nu bijna 4 jaar geleden en ik zal blij zijn als hun huis eindelijk verkocht wordt zodat ik eindelijk van die vreselijke familie af ben.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:41

brr als ik die dingen hier zo allemaal lees,wat kunnen mensen elkaar toch kwetsen zeg!ik vindt respect hebben voor elkaar zo belangrijk.
nog zo'n heerlijk staaltje van mijn peetoom:
een goede kennis van ons was overleden.mijn peetoom was familie van hem dus die kwam ook met zijn moeder.hij ziet me,maar loopt gewoon strak door zonder iets te zeggen.vervolgens na de avondmis praat hij wel tegen mijn vader.....maar wederom negeert hij mij.whats wrong with me???ik heb m nooit niks misdaan.dit gedrag vertoont ie ook op straat trouwens

ja heerlijke familie heb ik....

LufPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 15:58

Wat een verhalen.. pff

Het ergste wat mij ooit is aangedaan was op de middelbare school.. twee meiden waar ik eerst goed mee bevriend was hadden van de een op de andere dag aan iedereen op school verteld dat ik seks had gehad met een jongen ( die ik niet ken.. ) Ik had het gedaan in een steegje volgens hun. Ook hadden ze een zogenaamde foto van een naakt meisje met ook blond haar op msn rond laten gaan. Je zag van dat meisje haar billen en blote rug.. en ik zou dat zijn geweest.. Ben er behoorlijk kapot van geweest. Iedereen geloofde het zelfs mijn beste vriendinnen.. Naar school gaan was toen echt verschrikkelijk. -:(-

Later hebben die meiden nog meer van zulk soort streken uitgehaald bij andere mensen. Zo kwamen ze er achter dat die meiden misschien toch wel alles verzonnen. En dat de verhalen over mij ook niet klopte. Ik hoop ze ooit stiekem ergens mee terug te kunnen pakken.. ook al hebben ze beide niet veel vrienden, en hebben ze nu altijd ruzie met alles en iedereen. _-:(

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:19

dat zijn bij lange na geen vriendinnen meer dus.wat een streek zeg!maar je ziet hetboontje komt om z'n loontje...

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:18

Jeetje wat een verhalen zeg...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:25

Mijn toenmalig beste vriend en maatje heeft mij verschrikkelijk voorgelogen. Hij vertelde allerlei mooie verhaaltjes, beloofde mij werk bij een luchtvaartmaatschappij. Ik geloofde het ook nog, zelfs toen mijn ouders mij probeerde te van overtuigen dat het een grote leugen was, geloofde ik hem nog en niet mijn ouders. Uiteindelijk kregen we grote ruzie en spreken we elkaar niet meer. Die jongen heeft mijn hele vertrouwen in de mensen afgenomen. Gisteren kwam ik hem tegen bij de bushalte en dan loop ik gewoon te koken van woede! Ik hoop gewoon dat hij ooit de verkeerde tegen komt en dat ie zo verschrikkelijk pijn word gedaan. Mocht hij ooit hulpbehoevend worden dan loop ik met een grote boog over hem heen, met naaldhakken aan. Deze jongen kan nog ooit zijn excuses maken maar dat accepteer ik niet van hem, hij heeft het gewoon ontzettend verziekt bij mij, dit komt nooit meer goed!

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:35

waar ik 4 jaar heb gewerkt toen ze een paard los liet lopen in de bak en de baas mij van beschuldigen dat het mijn schuld was dat het paard zich had opgehangen aan de bakrand omdat ze het halster niet hadden afgedaan.

StefenYnia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:47

Toen ik 7 was, werd ik door 5 jongens in mijn klas dagelijks in elkaar geslagen, gedurende 3 jaar. Toen mijn ouders verhaal gingen halen op school, werd er door de leraren een avond georganiseerd waar zij konden bemiddelen tussen mijn ouders en de ouders van die jongens. Wat zeiden de ouders van die jongens? 'Dat doet ons zoontje niet, hoor! Die blauwe plekken zullen jullie als ouders zelf wel veroorzaakt hebben.'
Het dagelijkse pak slaag bleef dus gewoon doorgaan.

De manege eigenaar van de manege waar ik als tiener reed, had gehoord dat er iemand was met dezelfde voornaam als ik, die tegen de oude eigenaar van een pony had gezegd dat haar pony was ingeslapen. Hij dacht meteen dat ik dat was geweest. Hij gaf mij geen mogelijkheid tot uitleg, hij kwam de hoek om zeilen omdat hij hoorde dat ik in de paardestal was. Hij begon meteen te schreeuwen en toen ik in elkaar kroop van angst en dicht sloeg, heeft hij me in mijn gezicht geslagen, me bij mijn nek gegrepen en letterlijk de stal uitgeschopt - schreeuwend dat ik me niet meer hoefde te laten zien.
Hij bekoelde wel en een week later was ik weer op les. Maar mijn vader had er natuurlijk van gehoord en is toen tijdens mijn les verhaal komen halen, en heeft de manege eigenaar gezegd dat als hij nog een keer losse handjes had, mijn vader terug zou komen.

Diezelfde vader was tevens 'closet' alcoholist en dat kwam steeds meer tot uiting tot hij uiteindelijk mijn moeder lichamelijk begon te mishandelen. Toen hij voor de zoveelste avond dronken thuis kwam en mijn moeder sloeg, heb ik hem een mes op zijn keel gezet en hem het huis uitgeschopt.

Waarna 'vrienden' van mij hebben mij voor 2000 euro bestolen toen ik uit pure wanhoop niet meer bij mijn moeder kon blijven door dreigementen van mijn vader aan haar adres. Ik heb overigens geen contact meer met mijn vader - iets wat mij toch nogsteeds, ondanks alles, pijn doet.

Tja, misschien ben ik te goed gelovig, te soft, te aardig en laat ik te veel mensen over me heen lopen, trek ik de verkeerde mensen aan omdat ik schijnbaar op mijn voorhoofd 'sukkel' geschreven heb staan. Ik weet het niet. Doet wel goed het van me af te schrijven.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 15:53

Jeetje, dat mensen je zulke dingen aan kunnen doen pfff.. |(

StefenYnia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:07

BOKTMANDYY schreef:
Jeetje, dat mensen je zulke dingen aan kunnen doen pfff.. |(

Tja, dat vraag ik me ook wel eens af. Gelukkig zijn er ook fantastische mensen op deze aardkloot, die de rotte appels in het niet doen laten vallen. Daar hou ik me dan maar aan vast. Het vervelende is echter, dat nare ervaringen langer blijven hangen en duidelijker zijn, dan de goede herinneringen - omdat ze zoveel impact hebben gemaakt.

Ik zie het ook met een van mijn merries, Natalie. Zij is mishandeld door haar vorige eigenaar, en haar vorige veulen is dood geboren, en ze hebben haar nooit de kans gegeven het veulen te zien en het te verwerken. Als gevolg: de eerste dagen, niemand behalve ik bij ze in de buurt mocht komen.
Nu gaat het gelukkig beter, en gelukkig heb ik haar een beetje vertrouwen in de mens terug kunnen geven. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:15

Er lopen op deze wereld 2 mensen rond waarbij ik niet voor mezelf in sta mocht ik ze tegen komen...
Die hebben mij wel zo diep gekwetst dat ik er zelf last van heb en ben daar ook druk mee bezig om er vanaf te komen.

Dat stukje ligt bij mij, IK heb daar last van en daar wil ik vanaf.

Gelukkig heb ik inmiddels een sterk netwerk om mij heen en sta ik steeds sterker in mijn schoenen voor wat betreft het omgaan met negativiteit. Ik kan ook steeds beter mensen weren die om welke reden dan ook veel negativiteit met zich meebrengen :)

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:18

Happy_Liz schreef:
Dank je.. Hij woont in Utrecht en ik toen in Enschede. Hij heeft een Enschede verbod gekregen en ik woon nu aan het andere kant van het land.

Ik woon ook in utrecht, er lopen wel meer van dat soort mensen rond, vreselijk _-:(

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:30

Allemachtig wat een verhalen komen hier langs :\

Daarbij valt mijn verhaal in het niet, desondanks heeft het me wel een enorme opdonder gegeven. Het heeft me gemaakt tot wie ik ben en ik sta er stevig door in mijn schoenen maar leuk was het absoluut niet.
Ik ben van groep 3 basisschool t/m klas 3 havo/vwo gepest. Daarna ben ik overgestapt naar MBO, 1 van de beste keuzes van m'n leven.
Op de basisschool ging mijn destijds beste vriendin ineens om met de mensen die mij pestten, en op de middelbare is dat ook gebeurd met mijn destijds beste vriend.

Ook heeft de eigenaar van 1 van m'n vroegere verzorgpaarden een keer het paard verkocht toen ik op vakantie was, dat was ook nogal pijnlijk.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:38

Bah bah bah, wat lopen er helaas toch vreselijke mensen op de wereld! Als deze mensen zo gemeen zijn, dan komen ze zich vanzelf wel tegen bij de verkeerde personen :j. Typisch geval van Karma comes back around!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:43

UMayDream schreef:
Allemachtig wat een verhalen komen hier langs :\

Daarbij valt mijn verhaal in het niet, desondanks heeft het me wel een enorme opdonder gegeven. Het heeft me gemaakt tot wie ik ben en ik sta er stevig door in mijn schoenen maar leuk was het absoluut niet.
Ik ben van groep 3 basisschool t/m klas 3 havo/vwo gepest. Daarna ben ik overgestapt naar MBO, 1 van de beste keuzes van m'n leven.

Op de basisschool ging mijn destijds beste vriendin ineens om met de mensen die mij pestten, en op de middelbare is dat ook gebeurd met mijn destijds beste vriend.

Ook heeft de eigenaar van 1 van m'n vroegere verzorgpaarden een keer het paard verkocht toen ik op vakantie was, dat was ook nogal pijnlijk.

Dit heb ik ook meegemaakt. Heb dus vorig jaar voor het eerst een diploma gehaald. Mbo 1 en ik ben er trots op. Start nu niveau 2 opleiding. En hoop hierna door te leren. Leren is sowieso moeilijk voor mij, omdat ik ADD heb. Maar ik laat mij niet tegenhouden, dus ook niet door mijn ADD.

Er zijn ook wel ergere dingen gebeurd in mijn leven. Heb het allemaal een plekje gegeven en achter mij gelaten.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:53

Dat niemand mij hielp op de middelbare school. Werd gepest, was het 'nerdje' van de mavo klassen en werd buitengesloten. Had nooit echt vrienden op de middelbare school. Terwijl achter gesloten deuren ik enorm in de knoop zat met mezelf. Was 3 jaar misbruikt door mijn oudere autistische broer (alleen aanraken, niet verder hoor), heb zelf nog een autistische tweeling broer waar ik ook nog voor zorgde. Niemand wist echt wie 'ik' was omdat ik mezelf nooit durfde te laten zien op 2 leraren na. Pracht leraren waren dat :) Ben hier super sterk uitgekomen en als ik mensen van mijn klas zie; ze zijn lucht voor me. Hoe durven ze zo iemand te pesten en buiten te sluiten? Etters.

Oh, en dat vorig jaar de broer van mijn moeder (oom) niet op kwam dagen toen ze in het ziekenhuis lag met darmkanker. Niet eens een kaartje of een belletje hoe het ging. Een week of twee later toen ze uit het ziekenhuis was kwam er een mail vol leugens en hoe hij zich altijd 'onderdrukt' en 'ondergeschikt' voelde toen hij nog jong was (ruim 35 jaar terug). Belachelijk! We hebben nu ook totaal geen contact met die kant van de familie.. vind het heel erg triest voor me moeder (en vooral voor me oma, want die zit er tussenin). We hoeven elkaar ook niet meer te luchten of te zien.. En het ergste is; het komt allemaal door mijn tante. poedersuiker wijf.

Zo.. even gespuwd :Y) Ken er zo nog wel een aantal dingen op noemen

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 18:43

Dat ik niet meer bij mijn vriend mocht komen toen hij op sterven lag. Hij zag zijn familie nooit, maar toen hij dood ging kwam ineens de hele wereld opdagen. Zijn dochter vond dat we naar huis moesten want hij wilde maar niet dood en als wij niet meer in het ziekenhuis waren durfde hij misschien te gaan. Moest weg zonder afscheid, zijn dochter was binnen en zijn (h)ex stond voor de deur. Ging daar kapot aan. 's Avonds om 9 uur nog naar het ziekenhuis gegaan. Gezegd wat ik wilde zeggen en toen zou ik weg, maar hij zei "niet weg gaan". Tsja wat doe je dan. Bij de dienstwissel boze verpleegster (waar hij niet op reageerde maar wel op mijn stem) want dit was de afspraak niet en ik moest zijn dochter maar bellen om te vertellen dat ik er geweest was. Gedaan, is de familie midden in de nacht in het ziekenhuis op wacht gaan zitten voor de deur en vervolgens hebben ze hem verplaatst naar een hospice zonder dat ik het wist. Gelukkig waren ze dom genoeg om van daaruit op mijn website te kijken. Maar goed ik had beloofd geen ruzie te maken, dus heb mijn fatsoen gehouden. Mocht zijn dochter (de juridisch verantwoordelijke) bellen om te vragen hoe het ging. Toen ik de (h)ex aan de telefoon kreeg had ik lont moeten ruiken, maar nee. Vond zondagochtend een mailtje dat hij overleden was. Hospice gebeld, die wisten van de situatie en vonden het belachelijk, ik mocht komen. Tsja... ligt iemand daar met een handdoek onder zijn kin want de mond mag niet open vallen. Maar ik heb toch nog echt afscheid kunnen nemen, op mijn manier. Ben niet op de begrafenis geweest, maar de dag erna naar zijn graf, alleen. En ik bleef achter met zijn schuld, die ik in 2023 afbetaald heb, want de familie gaf niet thuis. Wat mij gered heeft is mijn paard...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:50

Mijn ex die doodging zonder dat ik ooit sorry tegen hem heb kunnen zeggen. Hoop dat hij ergens is waar hij het wel weet.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:54

dat mijn exman zonder ook maar iets te proberen of ooit te praten uit ons gezin stapte toen 9 jaar voorspoed voor hem niet meer opwoog tegen een jaar tegenspoed...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:56

Ik was altijd het mikpunt , kan het me niet herinneren maar de pestkoppen moeten me eens aan een paal vastgebonden hebben (moet je nagaan hoe jong ik was , misschien heb ik het wel verdreven). Of iemand die wat at en het op met spuugde gekauwd en wel , en verder niet echt iets spectaculairs...

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:59

Tot nu toe heb ik meegemaakt dat ik half gepest ben/word.
Heb een keer een soort dreigbrief gekregen van een meisje uit me basisschool klas (zie dr nu niet meer) en daarin stond op een niet zo'n leuke manier verteld dat mijn vriendin me haatte enzo. Meteen door gestuurd naar mn vriendin en ze stond aan mijn kant, we haten haar allebei dus gelukkig begrijpen we elkaar enzo.

en nu op de middelbare school word ik buitengesloten door een aantal mensen, ze vinden het nu ook leuk om me telkens te kwetsen en dingen te zeggen als:
zij is wel onze vriendin zij is goed genoeg voor ons, en 'ik mag je niet'

Zulke dingen blijf je je wel herinneren en je word er erg onzeker door :(

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:09

absurde mensen!

het meest pijnlijke was dat mijn vriend (nogsteeds mijn vriend) die ik altijd blindelings vertruwde vreemdging met alles wat bewoog!! meiden van mij nleeftijd tot rijpere vrouwen.. bleegg!

vertrouwen doe ik hem nogsteeds geen 100% maar t word al beter

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:12

Peanutbutter schreef:
Dat mijn moeder de ene op de nadere dag haar spullen pakte en verhuisde naar Portugal.
we wisten van niets , hadden niets door en ze had alles achter ons om al geregeld.

Ik was 15 , mijn broer 18 en mijn vader was er kapot van.

Het is nu 10 jaar geleden.
Heb geen contact meer met haar.

Voor mij 10 jaar geleden ongeveer het zelfde verhaal, mijn vader pakte zijn spullen dat ik 15 jaar was en is nooit meer terug gekomen. Hij woont wel in de buurt, maar we hebben geen contact. Doet toch wel pijn