_Tara_ schreef:Ik had laatst op vakantie met vriendinnen een blauw truitje aan. Toen ik me om ging kleden, bleek dat dat truitje had afgegeven... Je kan de opmerking al raden, nu was ik dus echt een smurfMaar daar zit ik niet mee, dat ze dat dan zeggen. Als zij 't niet hadden gedaan, had ik er zelf wel een grap over gemaakt.
Ghostattack, zeuren over je lengte snap ik sowieso niet. Daar kun je helemaal niks aan doen. Kun je 't maar beter gewoon accepteren.
Precies! Vooral dat ze dan ook tegen mij gaan zeuren. Wat verwachten ze dan? 'Nee je bent helemaal niet klein, ik ben klein.'?
Maar daar zit ik niet mee, dat ze dat dan zeggen. Als zij 't niet hadden gedaan, had ik er zelf wel een grap over gemaakt.

) Langer wordt ik ook niet meer, want met 25 schijn je toch echt te zijn uitgegroeid. Sterker nog, vanaf nu ga ik weer krimpen.
Tegenwoordig heb ik het hoge schappen probleem opgelost: Ik ben 2 jaar geleden getrouwd met een man van 2 meter lang. Hij mag mee boodschappen doen.
Een lange vriendin van mij vind het maar oneerlijk dat 'kleine meisjes' altijd de lange jongens krijgen, nu vraag ik me af: hebben jullie ook een lange partner?
"