Bokkers kleiner dan 1.60m

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 21:13

_Tara_ schreef:
Ik had laatst op vakantie met vriendinnen een blauw truitje aan. Toen ik me om ging kleden, bleek dat dat truitje had afgegeven... Je kan de opmerking al raden, nu was ik dus echt een smurf :P Maar daar zit ik niet mee, dat ze dat dan zeggen. Als zij 't niet hadden gedaan, had ik er zelf wel een grap over gemaakt.

Ghostattack, zeuren over je lengte snap ik sowieso niet. Daar kun je helemaal niks aan doen. Kun je 't maar beter gewoon accepteren.

Precies! Vooral dat ze dan ook tegen mij gaan zeuren. Wat verwachten ze dan? 'Nee je bent helemaal niet klein, ik ben klein.'?

vuurneon

Re: Bokkers kleiner dan 1.60m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:15

gewoon zeggen; zeuren is een stuk onaantrekkelijker dan klein zijn :D

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:16

Ik ben 1.59 en was er echt helemaal niet blij mee toen ik stopte met groeien. Ik wordt altijd jonger geschat en soms baal ik daarvan. Laatst kreeg ik me toch een poedersuiker opmerking! Bij de zangschool wil ik na de les naar mn scooter lopen dus ik wil mn helm opzetten hoor ik ineens een meisje van ongeveer 14 jaar zeggen: " Gaaf zo een scooter! Maar hoe oud ben je dan? " Dus ik vertel haar dat ik 22 ben. Waarop zij zegt:" Wat! Echt? Wooow ik had je 14 geschat ( en bedankt :s) Ohnee wordt ik later ook zo?? Dat wil ik echt niet! ..... " Ik had het het niet meer. Ik wilde haar echt overhoop rijden zo kwaad werd ik er van. Maar goed ik had gezegt: Zo een straf is het niet hoor. En ben toen zo kwaad weggereden. Maar goed ik heb ook dat probleem met broeken maar vooral met schoenen want heb ook nog eens te kleine voeten XD Maar ik heb het min of meer wel geaccepteerd :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 21:16

Haha :')
Alleen naast mijn vriend voel ik me klein, hij is 1.80m ongeveer. Als ik hem aan wil kijken, dan moet ik helemaal naar boven kijken :+

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:18

Aah mag ik nu even heel hard balen? Ik ben maarliefst 2 hele centimeters te groot om hier mee te mogen kletsen in het topic.. Maar ik herken mezelf wel in jullie verhalen :D Smurf en kabouter hoor ik regelmatig, ben tijdens uitgaan zelfs een keer geweigerd (had ID mee: al 18 geweest) omdat ik TE KLEIN was :=

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 21:19

Amburtjoz schreef:
Aah mag ik nu even heel hard balen? Ik ben maarliefst 2 hele centimeters te groot om hier mee te mogen kletsen in het topic.. Maar ik herken mezelf wel in jullie verhalen :D Smurf en kabouter hoor ik regelmatig, ben tijdens uitgaan zelfs een keer geweigerd (had ID mee: al 18 geweest) omdat ik TE KLEIN was :=

Als jij mij 2cm van jou geeft, dan zijn we allebei 1.60m :D Kunnen we allebei gezellig kletsen haha.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:20

Deal! Hebben jullie ook lengtemaat 32 nodig bij broeken (die overigens nooit te vinden zijn in combinatie met 28/29 en dikke bovenbenen := )

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:20

23 lentes jong en 1,58m en een halve centimeter hoog. ^)
Ongeveer net zo breed ook trouwens.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 21:21

De kortste lengtemaat is voor mij nog veel te lang :') Ik ben gezegend met korte pootjes.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:22

Ik word volgende week 25 en ik ben 1.58. Ik ben hier nooit mee gepest en word ook nooit jonger geschat :) ik ben wel blij met mn lengte haha! Loop ook weinig op hakken

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:23

Ik heb geen idee wat m'n lengtemaat is :') Hetgeen uit de winkel is mij meestal gewoon te lang dus daar let ik niet op.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:23

Ik heb lengtemaat 30 :)
Beter bekend als 'extra kort' haha

Xip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:26

Wat een ontzettend leuk topic dit, echt een feest van herkenning ook :')

Ik ben eigenlijk ook iets te lang voor dit topic: ik ben 1,605 :+ (niet eens gelogen! _O- ) Langer wordt ik ook niet meer, want met 25 schijn je toch echt te zijn uitgegroeid. Sterker nog, vanaf nu ga ik weer krimpen. :')

Het supermarkt verhaal ken ik ook wel. Dat was ook wel grappig toen ik nog in een supermarkt werkte, want ik kon niet bij de bovenste schappen en een krukje pakken mocht niet. Ik vroeg me wel eens af waarom ik eigenlijk was aangenomen. 8)7 Tegenwoordig heb ik het hoge schappen probleem opgelost: Ik ben 2 jaar geleden getrouwd met een man van 2 meter lang. Hij mag mee boodschappen doen. :j Een lange vriendin van mij vind het maar oneerlijk dat 'kleine meisjes' altijd de lange jongens krijgen, nu vraag ik me af: hebben jullie ook een lange partner?

Te jong worden geschat heb ik echt een hele berg verhalen over. Zo kwam er een keer een vrouw op mijn werk naar me toe die op beschuldigende toon zei: "Jij bent 15!" Ik heb haar stom verbaasd aangekeken en geantwoord dat ik 22 was. Of die keer dat ik op een trans Atlantische vlucht met mijn man niet bij de nooduitgang mocht zitten omdat 'kinderen niet naast een nooduitgang mogen zitten.' De stewardessen schaamden zich wel rot toen ze mijn paspoort zagen en hebben wel honderd keer hun excuses aangeboden. :+ Vorig jaar moest ik me legitimeren voor een film van 16 jaar en ouder en als ik een fles wijn haal bij de wekelijkse boodschappen wordt er standaard gevraagd om mijn ID-kaart. (Die ik nog wel eens vergeet mee te nemen) Toen ik net samen was met mijn man schatte een vriendin van mijn schoonmoeder me 14 (ik was toen 19) en ga zo maar door. Herkenbaar?

Mensen hebben me wel geprobeerd te pesten met mijn lengte, maar kregen er nooit echt vat op omdat ik van huis uit (als nakomertje) wel wat 'klein'grappen gewend ben. Meestal maak ik ze voor het gemak zelf maar, dan is dat ook uit de lucht. Ik vind zelf dat een vrouw beter te klein kan zijn dan te groot, dus ik kan best vrede hebben met mijn lengte. :j

Op de manege waar ik vroeger reed werd ik altijd op de kleine pony's gezet die even aangepakt moesten worden omdat ze weer een nieuwe streek hadden verzonnen, daarvoor was mijn formaat natuurlijk reuze handig. Tegenwoordig rijd ik niet meer, maar ik hoop stiekem dat ik binnenkort op het paard van mijn schoonmoeder mag rijden: een KWPNer van 1,80 :') Ik ben heel benieuwd.

KingSter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:26

Ik meld me ook! 1,58 en 25 jaar.

Mijn motto:
Ik ben niet klein, ze hadden bij mij gewoon minder materiaal nodig om me perfect te maken!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:27

Ik ben 1,58 :D helemaal niet erg, zo pas is eeuwig mooi op d en e-pony's haha. Ik ben 22 trouwens.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 21:29

Leuk feitje: Mijn broer is 1.90m en mijn zus is 1.75m.

Waar ging het mis? :D

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:30

Ik ben dan wel 'groot' vergeleken bij jullie (1.65), maar voel me ook klein. Lengtemaat van broeken 30/31/32 (verschilt per merk/model). Ik moet regelmatig mijn ID laten zien als ik alcohol koop, ben ook pas 28....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:30

Ik word wel jonger geschat, maar gelukkig nooit onder de 18 := er is mij ook nooit naar mijn idee gevraagd na mijn 20e. Nu ik wat meer vetjes heb, zie ik er ook vrouwelijk uit en word ik wel beter ingeschat dan toen ik ondergewicht had.
Nou ja, liever wat jonger te worden ingeschat dan veel ouder. Teken dat ik er goed uitzie haha

Mijn vriend heeft een normale/gemiddelde lengte van rond de 1.80

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 21:32

Zijn jullie ouders ook klein of niet? Mijn ouders zijn 1.67m en 1.76m, niet per se klein dus. Waarom ik dan toch ergens achter gebleven ben..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:34

Mijn moeder is net zo lang/klein denk ik. Mijn pa is in de 1.80 en broertje in de 1.90 geloof ik :") Als ik tegen vriendinnen zeg "mijn broertje... blabla" en wijs naar hem, dan zeggen ze "broertje? :wow: "

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:36

Meldt zich! Ik ben 25 jaar oud en 1.54 m, haha. Ben er gelukkig nooit mee gepest en heb verschillende vriendinnen die niet zo groot zijn dus ik ondervind er weinig last van. Ik ben ook best petite gebouwd dus tussen mijn leerlingen van max 20 jaar word ik zelf regelmatig voor leerling aangezien. :+

Wat ik uiterst irritant vind, is dat ik soms ellebogen/glazen op mijn hoofd gezet krijgt van "grapjassen". Afgelopen koninginnedag waren het er een stuk of 4, zelfs wanneer ik tussen een groepje meiden van mijn lengte stond werd ik eruit gepikt. := Op een gegeven moment werd ik er aardig chagrijnig van haha.

Mijn vader is gemiddeld van lengte maar mijn moeder was even groot als ik haha. Dus ik weet waar het vandaan komt. :D

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:36

Even een stipje. Ik ben 29 jaar en 1.60. Heb er totaal geen probleem mee. Ik pas op kleine paardjes, pas kleine kleding, en kan gewoon hakken aan zonder dat ik boven iedereen uitsteek.

Mijn vader is 175 en mijn moeder 157.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 21:37

Volgens mij heb ik ergens de afslag 'groeien' gemist? :+

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:38

Bijna 40 en 1,59 meldt zich :)
Klein maar fijn is mijn motto!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:39

Ik ben 1.60-1.62 (in ieder geval niet groter).
Heb er geen problemen mee, en ook ik heb een pony van 1.47 :)
Voor mij liever pony's dan paarden, heb ik gewoon wat meer mee :j