Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yv_ schreef:Dat worden ze toch ook? Ik word ook ontslagen als ik herhaaldelijk dezelfde fout maak en van insiders weet ik dat dat daar ook gebeurd (wij hebben een aantal jaar geleden ook een aantal chauffeurs bij TNT/TPG of hoe het toen nog heette gehad, dus ik ben redelijk bekend met de inns en outs van de chauffeurskant). Als ik 1x een foutje maak, verwacht ik dat ik op mn lazer krijg en dat ik de tijd krijg om het op te lossen. Zo die chauffeurs ook.
Ex-collega van mij was betrapt toen hij een telefoon stal. Direct onslag bij TPG en direct ontslag bij ons. Dat soort dingen kunnen gewoon niet door de beugel. Een pakketje een keertje verkeerd afgooien kan wel.
Het probleem is dat wij gemiddeld niet 200 verschillende klanten op een dag hebben. Oftewel 200 pakketten. Daarbij is het zo'n groot bedrijf met zoveel werkzaamheden dat er zooooooooo ontzettend veel routes/chauffeurs zijn.
imd schreef:Mijn huidige postbode (voor de post alleen) is prima, ik heb telkens een andere pakketbezorger en daar heb ik ook een keer gehad dat ik de brievenbus hoorde klepperen, dus ik naar de deur: briefje. Volgende dag komt die kerel dus ik zei al "gister was ik er ook hoor". "Oh, dan ben je vast in slaap gevallen, kan gebeuren". WAUW wat een lef zegEcht no way dat ik in slaap gevallen ben, dat weet ik wel 400% zeker
.
. En zulke bezorgers heb ik áltijd bij GLS.
ben je wat kwijt? o, er zat een mobiel in zeker.... en ja, mijn paketjes zijn 2x zoekgeraakt.... en vanuit belgie verstuurd kunnen ze hier in nl niet zoeken want dat kan niet

xZiva_ schreef:wat ik belachelijk vind is hoe er hier (door enkelen) over postbodes word gepraat.
onthoud even dat ze wel door hitte, regen en sneeuw gewoon jullie post komen brengen. en zelfs ook als ze ziek zijn.
elk bedrijf heeft wel eens vertraging
Sammie schreef:Postnl (en andere bedrijven) roepen het ook wel een beetje over zichzelf af op deze manier. Als je ziet hoe fout bepaalde regels zijn… Betaald worden naar het aantal pakketjes dat je hebt aflevert bijv. Dan roep je dit soort gedrag bij mensen af.