Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Friemel schreef:benangelique schreef:Ik begrijp dat je het niet zo breed hebt? Je mag mijn babymee (steco is het merk) voor 20 Euro overnemen. Ik heb inmiddels een bakfiets
Ik heb het eigenlijk helemaal prima, alleen ik kan niet doordeweeks stoppen met werken of minder werken...
lieke2 schreef:Sorry als het wat te hard overkomt, maar dan nog heb je ervoor gekozen (en dan positief bedoeld hoor) dus hoor je ook te regelen dat je kind een veilig en vertrouwd thuis heeft, geen gesleep.
Dan moet je dat maar anders regelen
Kan je je kindje niet 's ochtends vroeg naar oma brengen en daarna weer ophalen?
En als ik wil doorgroeien dan kan ik dat niet door 2 dagen in de week te werken... Eventueel kan ik wel wat thuis werken etc. maar ik zie echt het probleem niet in van een nachtje ergens anders slapen.... En vooral niet als het bij "eigen' mensen is
_Friemel schreef:vuurneon schreef:Het is veiligwel de beugel van de maxi cosy omhoog zetten als eventuele valbeugel
Bij de fietsenzaak kun je het krijgen, of kijken op marktplaats. Baby mee heet het heel origineel
Nu heb ik nog een hele gekke vraag, ik heb een kinderfiets omdat ik zo klein ben, kan hij daar ook op? las ook ergens dat je hem zou kunnen huren, zou helemaal ideaal zijn!
) Yv_ schreef:Wel als je aanbiedt om die 2,40 te vergoeden. Zou om 20 euro gaan. Weet niet hoe breed zij het heeft, maar gezien het ook om haar kleinkind gaat, wil ze het misschien wel samsam doen of zelfs die kosten op zich nemen..?
lieke2 schreef:Maar er is dus geen duidelijke afspraak over wanneer de vader je kindje komt halen? Zou dat ook denk ik gaan regelen. Zeker als het een heel weekend is, dan pas vrijdagochtend, anders is het idd wel erg lang!
_Friemel schreef:Nu werd hij zondag vanuit zijn vader naar mijn moeder gebracht en hij was helemaal van de kaart, ik voel me dus behoorlijk schuldig omdat ik het idee heb dat er teveel met hem gesleept word en dat hij teveel slaap plekken heeft.
__Marije__ schreef:Ik zou denk ik ook kijken naar zo'n zitje voor achterop. Desnoods je fiets mee naar de prenatal ofzo waar ze zo'n ding hebben en kijken of het past. En ik zou dekn ik ook met de vader gaan praten want ik denk dat op jonge leeftijd zo'n kindje helemaal niet een weekend weg moet zijn bij zijn moeder. Dan kun je geen zin hebben in een rechtzaak oid maar ik denk dat het belang van je kindje wel voorop staat?
mams ging mee naar opa en oma omdat paps wilde slapen... (zijn schuld dat ik huilde
) Ik ging het meest met opa om... en mjah... zie niet in wat daaraan "verkeerd" was?
zij kon geen kinderen krijgen en vond het super leuk als wij langskwamen, dus daar was ik vaak ook nog 1 dag... (mams kon dan boodschappen doen en alles...) Dus mjah... Kan ik zeggen dat ik iets gemist heb? Nee... Had het ook niet anders willen doen...
ik blijf het belachelijk vinden dat de eerste jaren de vrouw voor het kind moet "opdraaien" als het mis gaat... :S (niet stom bedoeld... maar waarom moet een kind per se meer bij de moeder zijn en niet bij de vader? Blijf dat krom vinden... Komt misschien ook omdat ik echt een pappa's kindje ben
) Lianne86 schreef:Toch denk ik dat het geen kwaad kan zolang er maar een ritme is overal...
Ik geloof niet zo in heel erg in dat hechten.... Ik ben half bij opa en oma opgegroeid.. ik kon eerder opa zeggen dan pappa en mamma (terwijl mijn ouders er gewoon altijd waren hoormams ging mee naar opa en oma omdat paps wilde slapen... (zijn schuld dat ik huilde
) Ik ging het meest met opa om... en mjah... zie niet in wat daaraan "verkeerd" was?
En ik ben er echt van overtuigd dat een vast ritme en vaste mensen het gewoon zijn... of dat er nu 2 zijn of 4 moet in mijn ogen niet uitmaken... Zo had ik ook nog bij een oudtante een bedjezij kon geen kinderen krijgen en vond het super leuk als wij langskwamen, dus daar was ik vaak ook nog 1 dag... (mams kon dan boodschappen doen en alles...) Dus mjah... Kan ik zeggen dat ik iets gemist heb? Nee... Had het ook niet anders willen doen...
En in veel opzichten zou ik een man willen zijn zegik blijf het belachelijk vinden dat de eerste jaren de vrouw voor het kind moet "opdraaien" als het mis gaat... :S (niet stom bedoeld... maar waarom moet een kind per se meer bij de moeder zijn en niet bij de vader? Blijf dat krom vinden... Komt misschien ook omdat ik echt een pappa's kindje ben
)