Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

leestmee schreef:missje schreef:Even nieuwsgierig; Jij bent 28, dat maakt jouw partner 60??
Peter jan rens?
zou het zelf nooit doen 30 jaar verschil ondanks dat mijn vriend 9 jaar ouder is.
).
. "wacht maar tot we acht jaar verder zijn, dan weet je pas wat wat ik bedoel!"
.
Nog ouder zou ik me ook kunnen voorstellen, tegen bv. Bruce Springsteen zou ik geen nee zeggen. Aantrekkingskracht zit niet alleen in het fysieke, hoewel daar bij mijn vriend ook niks mis mee is. 
RedPassion schreef:De laatste reacties geven wel aan dat 'onmogelijke' relaties vaker onmogelijk worden gemaakt door de omgeving dan door de personen in de relatie zelf.
Maar soms wordt het gebracht alsof je niet helemaal wijs bent als je een relatie met zo'n leeftijdsverschil hebt, dat kan best kwetsend zijn.
Maar aantrekkingskracht is voor mij wel een combi van het fysieke plaatje, karakter en uitstraling. Schijnbaar val ik niet op 'puppy's', ik kan me dan weer moeilijk voorstellen dat ik een relatie met iemand van mijn eigen leeftijd zou hebben (altijd oudere vriendjes gehad). Ik vind veel mannen ook mooier worden naarmate ze ouder worden, dus mijn vriend heeft geluk.
Hij moest natuurlijk niks van mij hebben, maar ik heb volgehouden en nu hebben we (wel met een aantal tussenpozen) ongeveer 12 jaar "iets".
Het kan dus zeker, ik kan me bv weer niet voorstellen dat ik met een jonger iemand thuis zou komen
RedPassion schreef:Tuurlijk mag je dat aangeven.Maar soms wordt het gebracht alsof je niet helemaal wijs bent als je een relatie met zo'n leeftijdsverschil hebt, dat kan best kwetsend zijn.
Alwiene schreef:Ik ben al ongeveer 10 jaar gelukkig samen met mijn vriendin die maar liefst 32 jaar ouder is dan ik
RedPassion schreef:De laatste reacties geven wel aan dat 'onmogelijke' relaties vaker onmogelijk worden gemaakt door de omgeving dan door de personen in de relatie zelf.![]()
Mijn vriend is 18 jaar ouder, scheelt niet veel in leeftijd met mijn ouders. Ik vind hem aantrekkelijk hoor.Nog ouder zou ik me ook kunnen voorstellen, tegen bv. Bruce Springsteen zou ik geen nee zeggen. Aantrekkingskracht zit niet alleen in het fysieke, hoewel daar bij mijn vriend ook niks mis mee is.
En of hij eerder bejaard/kwakkelig wordt zien we dan wel weer... Voor hetzelfde geld word ik straks doodgereden door een enthousiaste Audi. Dat vind ik zo'n drogreden. Niemand kan ik de toekomst kijken, dus als je het nu fijn hebt met een minder vanzelfsprekende partner (voor de buitenwereld) moet dat nooit een reden zijn om het maar niet te doen.
al hebben wij een leeftijdsverschil van 13 jaar.
Mijn vriend is er dus ook zo één die er jonger uitziet. Het enige waar ik wel eens tegenaan loop, is dat mensen mij (al dan niet expres/direct/bewust) soort van beschuldigen bij hem te zijn vanwege het geld. Niet dat ze dat dan letterlijk zeggen, maar dan maken ze een opmerking in de trant van 'goh, hij heeft dan zeker wel een lekker inkomen' of 'goh nee ik snap het dat jullie daar en daar wonen, want hij heeft natuurlijk een goede baan'. En dat terwijl ik alles behalve materialistisch ben en werkelijk nooit iets uitgeef buiten de dagelijkse kosten, behalve dan aan mijn paard, waar ik hard voor werk
bromfiets schreef:Hier ook wel een redelijk onmogelijke relatie. Mijn vriend is 18 jaar ouder en was in den beginne mijn leraarHij moest natuurlijk niks van mij hebben, maar ik heb volgehouden en nu hebben we (wel met een aantal tussenpozen) ongeveer 12 jaar "iets".
We wonen ook niet bij elkaar, hij in Den Haag, ik in Brabant. Het is de bedoeling dat we ooit gaan samenwonen, maar vriendlief is wars (of eigenlijk panisch) van alles wat naar burgerlijkheid neigt. Hij heeft ook altijd geweigerd om onze relatie een relatie te noemen, voor hem was het "verezelding". Maar goed, het proces waar hij in zit gaat erg langzaam, maar ik blijf hoop houden
Fysieke aantrekkingskracht heb ik ook zeker met hem, maar ik heb het ook met mannen en vrouwen met een groter leeftijdsverschil gehadHet kan dus zeker, ik kan me bv weer niet voorstellen dat ik met een jonger iemand thuis zou komen
Dat was ook de reden dat het een aantal keer uit is gegaan, zodra ik te dichtbij kom met m'n huisje-boompje-beestje gaat zijn muur omhoog en stoot hij me af. Daar rende ik letterlijk gillend door weg...
). En ik kom hoe dan ook steeds weer bij hem uit