In principe zie ik idd niet zo goed wat er fout kan gaan, want mijn ouders gaan sws mee en we zullen nooit zomaar iets ondertekenen, zullen hen geen geld betalen etc.Maar dat visitekaartje baart me inderdaad vooral zorgen.
Storm, ja, 't is inderdaad wel vreemd...
F_orumster, natuurlijk, ik ben me er maar al te goed van bewust dat ik niet alles zie wat een volwassene zou zien. Maar het is vooral dat mijn ouders ook geen gevaar zien, terwijl mijn moeder zelf ook model is geweest. Ik ben natuurlijk erg geneigd om hen meteen te vertrouwen.
Ik geef toe dat 13 een heel jonge leeftijd is, maar ik zou ook op mijn 14/15e 'pas' mijn eerste opdrachten krijgen. Het is dus niet zo dat ik nu meteen aan het werk zou gaan (dat is bij de wet verboden).
Sammie, natuurlijk ben ik niet meteen de nieuwe Doutzen Kroes, haha. Ik zou het ook totaal niet leuk vinden om internationaal door te breken, eerlijk gezegd. Als het allemaal echt is, en ik besluit het te doen, en mijn heupen zijn als ik 14 ben nog niet te breed, en ik krijg daadwerkelijk mijn eerste opdracht, dan zie ik wel. Dan is het puur als bijbaantje.
Banjer, nee, we gaan/ ik ga sowieso niet betalen voor een shoot. Maar dankjewel dat je me er nog even op attendeert.
Ik zou het ook sowieso niet willen/kunnen doen als beroep. Het is meer als extraatje, en het geld dat ik dan verdien is mooi meegenomen.