Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Pole fitness is een bloedserieuze sport![]()
Dat je wat met een paal kloot hoeft niet gelijk te betekenen dat je 'seks' uitschreeuwt. Paar giebelende meisjes die wat klunzen daar vind ik niet schokkend.
_Micha_ schreef:Ik speelde op die leeftijd ook nog met barbies, maar ik ging óók naar een coladisco. Kun je niet allebei doen? Is het altijd óf je speelt met poppen óf je vind make up al wel leuk en vooral spannend en vind een cola disco leuk?
mijn voorbeeld is misschien een beetje extreem, maar dat zie je tegenwoordig wel helaas.. NeverGiveUp schreef:vuurneon schreef:Pole fitness is een bloedserieuze sport![]()
Dat je wat met een paal kloot hoeft niet gelijk te betekenen dat je 'seks' uitschreeuwt. Paar giebelende meisjes die wat klunzen daar vind ik niet schokkend.
Niemand zegt ook dat het schokkend is..
Gewoon... Aandachttrekkerij op die manier. En dan ben je 12
NeverGiveUp schreef:Misschien maar aannemen dat het zo ging inderdaad, zonder die associaties dus.
Is niet perse logisch hoor, wat je sommige 12 jarige tegenwoordig ziet doen
Ik ga ook zoveel mogelijk uit, dat heeft er toch niks mee te maken
Ik heb er geen spijt van dat ik zo vroeg al begon met feestjes. Ik ben nooit echt het poppenspeeltype geweest, ik vond poppen vroeger al infantiel en ging veel liever mijn eigen pony. vuurneon schreef:Ach niks aandachttrekkerij, die kinderen waren melig. Heerlijk toch, als ze die associaties nog niet maken.
Ik ging vroeger ook naar de coladisco, ben nu 26 en ga nog steeds zoveel mogelijk uit
bibi13 schreef:vuurneon schreef:Ach niks aandachttrekkerij, die kinderen waren melig. Heerlijk toch, als ze die associaties nog niet maken.
Ik ging vroeger ook naar de coladisco, ben nu 26 en ga nog steeds zoveel mogelijk uit
En zo dacht ik er precies ook over. Ik heb er ook niet gelijk een gek beeld bij. Maar ik vind dat soort feestjes ook een leuk initiatief. Lekker dansen, lekker gek doen. Geniet ervan!
Storm schreef:vuurneon schreef:Hooguit schuifelen op 'I Will always love you'![]()
(Al was dat dan weer na jouw tijd haha, Grease bij jou in de soos? )
Brian Adams met (Everything I do) I do it for you