Jorinda schreef:Niet echt een fikse vertraging, maar wel dat de trein ineens vól de ankers in ging. Komt de machinist even later door dat omroepsysteem: "Sorry, mijn fout..." Hahaha.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ineens de hele trein leeg haha!
Trein-file!
helaas waren alle deuren wel al dicht.. dus moest ik door de 'cockpit' naar buiten vluchten..
"
Tiggs schreef:Jorinda schreef:Niet echt een fikse vertraging, maar wel dat de trein ineens vól de ankers in ging. Komt de machinist even later door dat omroepsysteem: "Sorry, mijn fout..." Hahaha.
Ja haha, heb ik ook weleens gehad, was omdat de machinist te hard reed.
Was meer alsof iemand aan de noodrem van de trein had getrokken ofzo haha. Jorinda schreef:Niet echt een fikse vertraging, maar wel dat de trein ineens vól de ankers in ging. Komt de machinist even later door dat omroepsysteem: "Sorry, mijn fout..." Hahaha.
Jorinda schreef:Tiggs schreef:
Ja haha, heb ik ook weleens gehad, was omdat de machinist te hard reed.
Dit was geloof ik meer een kwestie van het verkeerde knopje indrukken/aan het verkeerde hendeltje trekken of hoe dat dan ook gaat in de trein, want de trein stond echt stil, ging niet alleen maar langzamer rijden.Was meer alsof iemand aan de noodrem van de trein had getrokken ofzo haha.

vond het wel netjes van ze!