WildWings schreef:Maar met zomereczeem houd je toch geen 'z' meer over voor de horZel?Maar we hadden geen zomereczeem, maar maneneczeem..
Ooooh, grapje Zit half mee te lezen terwijl ik met ander werk bezig ben, dat gaat niet goed kennelijk haha.
WildWings schreef:Ooooh, grapje Zit half mee te lezen terwijl ik met ander werk bezig ben, dat gaat niet goed kennelijk haha.Haha maakt niet uit hoor
Likemaaike schreef:Weet iemand welke 4 woorden je uit deze letters kan maken, het heeft met paarden in de zomer te maken:GroetjesManeneczeemArtroseHorzelVliegensprayEn dan houdt ik dit over:Clleidkkr
XMandylover schreef:Likemaaike schreef:Weet iemand welke 4 woorden je uit deze letters kan maken, het heeft met paarden in de zomer te maken:GroetjesManeneczeemArtroseHorzelVliegensprayEn dan houdt ik dit over:ClleidkkrDan hebben we 4 woorden en letters over helaas kan dit dus ook niet kloppen
LoTjEeExXx_ schreef:kennen jullie een woord met de letters :CraleelcamniDaar moet ik even over na denken
Likemaaike schreef:Weet iemand welke 4 woorden je uit deze letters kan maken, het heeft met paarden in de zomer te maken:GroetjesVliegensprayZomerdekenHorzelsteekEczeem??Met dit over:Clnlraia
Tips zijn:Twee producten voor op paard1 woord is een dierEn er is een lang woord dat begint met de C en eindigt op een Y
jst_lyske schreef:Tips zijn:Twee producten voor op paard1 woord is een dierEn er is een lang woord dat begint met de C en eindigt op een YCitroenspray? Niet echt lang trouwens....