Plank ingeslikt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 11:06

maras schreef:
Er is 1 heel groot voordeel: op dit soort muziek hoef je echt niet te dansen, sterker nog: je kunt er niet eens op dansen ! Je neemt een groot glas bier in je hand ( alsof je het lust :- )) en als er gezongen wordt steek je je lege hand in de lucht en je roept af en toe Whow en heeee en laladiela en dat soort zinloze teksten, je andere hand waar het bier in zit doet stoer mee en af en toe neem je een slokje en de rest valt er vanzelf uit door al dat gehos. Komt helemaal goed dus :-)

_O- _O- Hahaha, nou moet goedkomen :)) Door je beschrijving krijg ik er al iets meer hoop in haha

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 11:36

maras schreef:
Er is 1 heel groot voordeel: op dit soort muziek hoef je echt niet te dansen, sterker nog: je kunt er niet eens op dansen ! Je neemt een groot glas bier in je hand ( alsof je het lust :- )) en als er gezongen wordt steek je je lege hand in de lucht en je roept af en toe Whow en heeee en laladiela en dat soort zinloze teksten, je andere hand waar het bier in zit doet stoer mee en af en toe neem je een slokje en de rest valt er vanzelf uit door al dat gehos. Komt helemaal goed dus :-)

Hier sluit ik me volledig bij aan :+ Af en toe nog een keer een poging toen om ritmisch mee te klappen, of met iemands ander mee klappen. Of je daarbij werkelijk ritmisch bent maakt niet heel erg veel uit. En dan komt het helemaal goed!

En voor de normale dansgelegenheden, zolang je maar beweegt. Kijk om je heen, je staat tussen allemaal mensen die niet kunnen dansen. Het enige wat je moet doen om niet voor paal te staan is over je schaamte heen komen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:05

Niet dansen? En zeker geen (dergelijke hoeveelheid) alchohol drinken. :P Jongens moet je maar accepteren zoals je bent en als dat aan je dansmoves moet liggen, moet je je afvragen of je zo'n gozer uberhaubt wel wilt :)

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:10

maras schreef:

_/-\o_ _/-\o_

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:12

Sammie schreef:
Niet dansen? En zeker geen (dergelijke hoeveelheid) alchohol drinken. :P Jongens moet je maar accepteren zoals je bent en als dat aan je dansmoves moet liggen, moet je je afvragen of je zo'n gozer uberhaubt wel wilt :)

Inderdaad! En het is nog maar de vraag of hij jou zo leuk vindt als je een aantal glazen alcohol naar binnen hebt gewerkt... :') Verder gewoon lekker een beetje 'meedeinen' op de muziek, als de rest begint te zwaaien meezwaaien, en soms even meespringen met de rest als ze echt fanatiek op het podium bezig zijn, appeltje eitje :D

Heel veel plezier!!

Oh, en vergeet niet tijdens een wat rustiger/romantischer nummer je date heel lief aan te kijken en iets dichter bij hem te gaan staan <<)

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:14

moest wel lachen om je tekst...ik dacht letterlijk hoe kan iemand nou een plank inslikken haha *kan wel dansen mare niet nadenken dus*

joh neem wat te drinken in je hand en wees gewoon jezelf...kom je het verste mee dan dat je je anders gaat voor doen dan dat je bent. Dus niet met een biertje staan terwijl je het niet eens lust. Luister deze week paar keer wat nummers...gaat vast goed komen!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:48

maras schreef:

:') _/-\o_

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:48

tja hier hetzelfde probleem. Alleen heb ik ook geen ritme gevoel (erg lastig soms). Doe een beetje wat je voorganger doet :P en drink wat alcohol om jezelf niet te bang te maken. Verder komt het wel goed :)

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:54

Maras en sammie hebben helemaal gelijk!!!
En CaS is heel vet, wordt mijn 4e keer geloof ik
Ik ben ook geen danseres, maar dat is daar echt niet nodig!!
En wil je het romantisch maken... Kruip dan de dijk op en ga daar lekker tegen elkaar aanzitten en naar de zonsondergang kijken..... Succes verzekerd!!! (Wel met mooi weer hopelijk natuurlijk)

Edit: ik drink wel lekker daar, en dan kom ik wel wat meer los. Maar volgens mij wordt je daar vanzelf los omdat iedereen elkaar aansteekt :)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:01

L_iek schreef:
Zelfs in de polonaise loop ik nog uit het ritme.
_O- _O-
Maras, jouw wijze raad, is echt de wijze raad van het jaar. _O- Geweldige omschrijving. :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:02

Whahaha !! Ik lach me rot om sommige reacties!!

Gewoon een beetje andere mensen nadoen als je niet weet hoe je moet dansen!! :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:10

lovelys schreef:
en drink wat alcohol om jezelf niet te bang te maken.:)
Heb je daar nou echt alcohol voor nodig? Gewoon je zelf zijn.. Niet iedereen is een danser. En je bent ook niet verplicht om te dansen. Stomste wat je kan doen is jezelf dat aantrekken en vervolgens daar alcohol voor te gaan drinken. Je bent zoals je bent. Dat heeft zo’n jongen maar te accepteren. Anders zoekt ie maar een ander, als het op een paar danspassen aan moet komen. Daar floreert een relatie niet toch niet op?

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:15

Sammie schreef:
lovelys schreef:
en drink wat alcohol om jezelf niet te bang te maken.:)
Heb je daar nou echt alcohol voor nodig? Gewoon je zelf zijn.. Niet iedereen is een danser. En je bent ook niet verplicht om te dansen. Stomste wat je kan doen is jezelf dat aantrekken en vervolgens daar alcohol voor te gaan drinken. Je bent zoals je bent. Dat heeft zo’n jongen maar te accepteren. Anders zoekt ie maar een ander, als het op een paar danspassen aan moet komen. Daar floreert een relatie niet toch niet op?

Tja niet iedereen is zo zelfverzekerd, alcohol maakt je zekerder. Natuurlijk moet je jezelf blijven, maar jezelf opstellen als een bangerik zal het geen goed doen. Het is een eerste date en het is wel een impressie die je maakt. Alcohol drinken hoeft natuurlijk niet, maar ik denk doordat ts zelf zegt dat ze alcohol nodig heeft, gaf ik aan dat je dat ook kan doen om jezelf wat minder gespannen te voelen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:20

lovelys schreef:
Alcohol maakt je zekerder.
Er zijn tig studies gedaan over het effect van alcohol op een mensenlijf. Dat het je zekerheid geeft stond in géén van hen. :D

( to whom it may concern )

De eerste stap is jezelf accepteren zoals je bent. En waarom niet? Van 'jou' is er maar 1 op de hele wereld, jij bent uniek en dat maak je al bijzonder en de moeite waard. :j Dat moet je niet in drank willen zoeken. :)

Joscaa

Re: Plank ingeslikt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:38

Ook nuchter word je vanzelf wel losser en gezelliger als de sfeer goed is hoor 8-)

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:19

Sammie schreef:
lovelys schreef:
Alcohol maakt je zekerder.
Er zijn tig studies gedaan over het effect van alcohol op een mensenlijf. Dat het je zekerheid geeft stond in géén van hen. :D

( to whom it may concern )

De eerste stap is jezelf accepteren zoals je bent. En waarom niet? Van 'jou' is er maar 1 op de hele wereld, jij bent uniek en dat maak je al bijzonder en de moeite waard. :j Dat moet je niet in drank willen zoeken. :)

Ik zal het anders verwoorden dan. Je wordt minder geinhibiteerd. Je wordt dus makkelijker van alcohol. Zelf merk ik dat ik makkelijker met mijn angsten omga als ik alchohol heb gedronken en dus wel dans.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:40

Joscaa schreef:
L_iek schreef:
Zelfs in de polonaise loop ik nog uit het ritme.
_O- _O-
Maras, jouw wijze raad, is echt de wijze raad van het jaar. _O- Geweldige omschrijving. :')

En dan te bedenken dat ik dit soort feesten echt super leuk vind! Zal ik in jouw plaats gaan Baileymix :-)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 20:57

Ja is goed maras :)) Heeft 'ie vast niet door haha

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:05

Haha op zo'n feest/evenement gaat iedereen los, dat je het vaak vanzelf al lukt.
Gewoon rondkijken, dansjes na doen, en ondertussen lekkere drankjes drinken. :')

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:12

Kan hij eigenlijk wel dansen? :Y)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 21:52

Geen idee :') Zou me niet verbazen als hij er niks van kan, hij is een béétje saai.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 09:25

BaileyMix schreef:
Geen idee :') Zou me niet verbazen als hij er niks van kan, hij is een béétje saai.

Oeps, als hij nu Bokt leest dan hoef je denk ik niet eens meer naar het feestje :o

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 09:45

Hahaha ja zou ook wat zijn, krijg ik zo direct een smsje "Je hoeft niet meer te komen hoor" _O-

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:57

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe het geweest is!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 18:35

Nat :') Er viel echt héél veel regen. Gelukkig was het nogal tam publiek dus niemand bewoog echt veel, viel niet op dus :D Date ging ook goed, is nu mijn vriend :D Haha, bedankt voor het meedenken iedereen!

BTW: Er is 0,0 alcohol aan te pas gekomen *D