Bienotje schreef:wendyenbram schreef:
Ik denk niet dat je dit tot treurens toe wie waar recht op heeft uit moet zoeken, maar eerder op logica.
Vraag eens naar de feiten. Waar hebben jouw kinderen aan gezeten etc? Als iemand na 3 weken pas echt camera op vakantie weer gebruikt is het niet gek om daar evt. achter te komen dat dingen niet meer werken, dat is in eerste instantie dus zeker niet verdacht imo.
Kijk eens naar morgelijkheden via WA verzekering en daarnaast. Als jouw kinderen (wat je excuus ook is) inderdaad aan zijn camera hebben gezeten is het niet gek om rechtsom of linksom er achteraan te gaan wat de mogelijkheden voor vergoeding zijn mits jouw kids dus niet volledig 100% egeltjes zijn geweest.. Maar als ik zo begrijp ben je daar ook niet volledoig 100% van overtuigd dat ze dat waren..
Ik weet zeker dat mijn kids geen engels zijn. en aangezien hij ze er flink op aangesproken heeft en vervolgens niet een keer bij ons is gekomen om te melden wat er gebeurd is, dacht ik dat het afgerond was. Als je dan 3 weken later een keertje aan komt met dat er een draadje mist... Als er kinderen aan iets van mij gezeten hadden dan had IK gecontroleerd of alles het nog deed en compleet was. Dan had je meteen actie kunnen ondernemen. niet 3 weken later nog mee aankomen.