(Vooral jonge) meiden willen vaak zulke onderwerpen helemaal uitdiepen terwijl de beste remedie vaak juist afleiding is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Ik vraag me sowieso af of die vriendin wel op dat verjaardagsfeest komt als haar vader net is overleden.... lijkt me niet.
Maar mocht je haar zien dan zeg je wat je voelt, laat je hart spreken. Zeg dat je niet weet wat je moet zeggen en dat je het zo erg vindt voor haar en dat je er voor haar bent.
Ik heb zo'n bewondering voor haar... Ze had het er gewoon over en toen we even naar buiten gingen, zei ze: "Papa, laat het alsjeblieft stoppen met regenen." Daar moest zij zelf om lachen. Natuurlijk zag je af en toe wel dat ze het er moeilijk mee had, maar dat is normaal. Ze heeft nog foto's laten zien van hoe het vroeger was enzo... Daar werd ze zelf blij van. Ze zei zelf dat het ook beter zo was, en dat hij nu geen pijn meer heeft. Uiteindelijk zei ze in de auto toch nog wel: "Ik ben trots op mezelf dat ik geen één keer heb gehuild vanavond", waarop ik zei dat zij het sterkste meisje is dat ik ken. We gaven elkaar nog een dikke knuffel. We hebben vanavond veel gelachen, en we gaan gewoon veel leuke dingen doen