Dat kan toch ook via wifi? Wifi heb een problemen tegen.. Tenminste...oh god heb er echt geen verstand van.. Maar als je op je tel via wifi internet (of in dit geval whatsappt) gaat het niet van je beltegoed af toch?
Choiix: ik ga toch sowieso liever voor een merk dat ik ken en dat zich al bewezen heeft zeg maar. Heb nog nooit van dat merk gehoord wat jij noemt bijv.. Jolandeee: heb toevallig 3 galaxy's in me top 3 haha! Samsung galaxy s advance, samsung galaxy s3 mini en de samsung galaxy ace 2. Al is de tweede genoemde eigenlijk iets te duur naar wat ik wilde uitgeven aan een prepaid telefoon..
Ace heb ik niet zulke goede ervaringen mee, dus dan zou ik kiezen tussen de Advance en SIII Mini (en ik persoonlijk zou voor die laatste gaan). Het scheelt vrij weinig in prijs en dat haal je er in gebruik en levensduur wel uit.
Je kunt gewoon appen via de wifi, maar dan kun je dus niet appen als je geen wifi in de buurt hebt (dus buiten/in de metro/tram, noem maar op). En dan gaat er inderdaad niets van je beltegoed af.
Persoonlijk zou ik ook niet voor de Age gaan. Weinig geheugen etc.
Appen kan je via wifi ja. Maar ik dacht dat je bedoelde of er internet opzat, en dat zit er met wifi ook gewoon op. Zolang jij verbonden bent met wifi kan je gratis whatsappen
friendly
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-13 16:48
Ik lees veel verschillende dingen over de ace. Maar dit is de nieuwere versie dan waar ik heel veel negatieve dingen over lees en over deze voornamelijk positieve. En de meeste negatieve dingen waren dan geheugen snel vol, kunnen niet veel apps op. Ik wil maar 1 app en dat is whatsapp en verder kunnen bellen/smsen en op zn tijd een mooie foto maken. Voor echt internetgebruik en apps heb ik een ipad. Dus dan denk ik dat het voor mij op zich wel een goede telefoon kan zijn. Bij de een liep ie ook vaak vast las ik en bij andere weer niet dus kan het dan niet een fabricagefout zijn?
Op dit moment neig ik vooral naar de advance, daarna de ace en daarna de mini. Maar eerlijk gezegd wil ik ze graag ook in het echt zien. Heb met een centimeter wel gekeken hoe groot ze ongeveer zijn maar het daadwerkelijk zien geeft toch een beter beeld. Plus dat ik dan beter kan zien hoe groot het beeld is en de toetsen.
Edit: Op zich is een abonnement ook nog wel een optie maar met prepaid is het gewoon zo makkelijk. Is je beltegoed op kan je gewoon niks meer. Op=op. En dat heb je bij abonnementen niet. Daar kan je heel makkelijk over je bundel heen gaan. Ik wil graag zekerheid dus óf een X bedrag standaard elke maand betalen óf zelf kiezen of je nog een 10tje over hebt voor je telefoon. De garantie heb ik nog niet gevonden. En ik hoor ook zo vaak dat ineens het bedrag omhoog is gegaan om een vage reden of dat je volgens hun toch over je bundel heen bent gegaan terwijl jij weet dat dit niet zo is. En aangezien ik niet zo veel elke maand wil uitgeven...valt dat toch af denk ik.
ik heb op dit moment de samsung galaxy ace, en wil ook een andere mobiel kopen nu.. hij is zo snel vol. ik heb er alleen facebook en what's app op en dan is hij al vol.
Vind ik toch erg apart eigenlijk. Meerderen zeggen het hoor.. Maar lees ook veel verhalen dat er juist veel op kan. Zo blijf ik natuurlijk twijfelen he.. Moet ook nog een nieuwe. Maar ik wil ook qua apps alleen maar whatsapp, scheelt ook weer
Hier de Ace en de Ace 2 gehad. Alleen whatapp er op want meer kan hij niet aan. Loopt dus snel vol in het geheugen, blijft achter met typen (letters komen pas veel later in je scherm), beschermhoesje is een noodzaak (schermpje kost de helft van de telefoon), staat regelmatig vast en moet dus eerst uit en dan weer aan, valt regelmatig uit tijdens een gesprek, wil wel eens weigeren met opnemen van de telefoon.
Enige voordeel: hij is niet zo allejezus groot zoals de note
marlonFloris
Geplaatst: 23-06-13 20:48
friendly schreef:
Zal ik ook eens doen. Tot ik daadwerkelijk gespaard heb en er een kan kopen kan rondneuzen nooit kwaad
nou je mag mijne wel kopen hoor
geintje moet eerst zelf nog een andere aanschaffen