Sony kan ik nu al uit het raam gooien grrr!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: Sony kan ik nu al uit het raam gooien grrr!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:00

Die ik van Sony had was de Xperia X10 mini pro, mijn vriend had de normale X10. Beiden een ramp inderdaad.

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:00

Ik heb de Sony Xperia T al een half jaar en heb er nooit problemen mee gehad, geweldige telefoon!!! Ik ben sowieso Sony fan, altijd Sony telefoon gehad (mijn vorige telefoon was een uitzondering, Blackberry, maar toch weer terug naar Sony gegaan! )

Iphone is ook niet altijd alles hoor!! Mijn broertje had toen de Iphone 5 net uit was ook erg veel problemen met zijn telefoon!! Nu is het weer goed, maar dat heeft even geduurd!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 10:06

Ik heb ook de Xperia t, sinds januari. Al weggeweest ter reparatie omdat hij bij 30 procent of wat minder herhaaldelijk uit ging en dan niet meer aan te krijgen was zonder lader en dan de startknop te gebruiken.. Nu gerepareerd een maand of twee valt hij weer telkens uit.. De vorige x laadde hij uiteindelijk trouwens helemaal niet meer op. Ik ga hem deze week weer op laten sturen want begin het vort flink beu te worden, traag is hij gelukkig niet ben er verder wel zeer tevreden over!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 11:00

Och wat vervelend, die van mij valt soms ook ineens uit, dan zegt ie dat de batterij bijna op is en dan gooit ie m er alsnog uit. De andere keer gaat ie door tot 0%. Soms is ie al uit bij 30%. Maar ik hou t in de gaten.

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 11:13

ik heb het ook hoor met whatsapp, ineens 6 berichten...ik heb overigens geen xperia maar een lumia

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 11:17

& Joolien, inderdaad.. dat doet die van mij dus ook.

Heel vervelend was van de week op de diploma-uitreiking van mijn zusje en wilde foto's maken van het tekenen van het diploma en had nog 15 procent oid, en toen stond hij ineens uit en dan is het toch verrekte lastig als hij dan alleen nog maar aan gaat dmv de resetknop terwijl hij aan de lader ligt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 11:19

Die vna mij gaat wel weer aan als ie aan de lader ligt. Dat scheelt :P

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:04

Die van mij in het begin ook, nouja met de volumetoets omhoog en de aanknop tegelijk inhouden (resetknop) maar naderhand niet meer.. nu hij ''gemaakt'' is ook weer. maar het is toch lastig als je niet thuis bent of de lader niet bij je hebt dat je je telefoon niet meer aan kunt zetten :=