Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mjetterd schreef:In mijn ogen staat de auto van je moeder op jullie oprit, en is jouw auto plekje geen oprit of bedoeld om een auto te parkeren.
Daarbij begrijp ik het probleem niet, zet de auto op die vrije parkeerplaats naast de Seat en je bent klaar.
Nieuwe bewoner dus, die blijkbaar de ongeschreven regels niet kent. Dat kun je haar niet kwalijk nemen.

Lisa_H schreef:Wij hebben in onze wijk de ongeschreven regel dat we niet bij elkaar voor de deur staat, nu is deze persoon hier vorige maand komen wonen en zij houd zich er niet aan. Ik vind dat heel moeilijk te begrijpen, je ziet de oprit. Je ziet dat er iemand woont, dan denk je toch na?
En mijn moeders auto staat op ons erf ja
Lisa_H schreef:Er staat dus een onbekende auto bij ons voor de deur geparkeerd, gevolg? Wij kunnen onze auto niet kwijt.
Wij hebben voor onze deur een oprit, voor die oprit zit ook nu een stuk met parkeer gelegenheid. En daar staat die auto dus op, wij weten dus niet of dat stukje nog bij ons huis hoort. Aan de andere kant, ik kan mijn auto niet op mijn oprit zetten nog omdat een of andere muts te lui is om te lopen. Ik moet zo meteen boodschappen doen en met mijn rug kan ik niet te veel tillen of er dus te lang mee lopen. Maar wat kan ik aan die auto doen? Ik heb geen idee van wie hij is, dus ik weet niet waar de eigenaar woont.
Zo frustrerend dit D:
Dit is dus het twijfel geval, het grijze is ons erf. Het rode is parkeerruimte. Die seat is niet van mij, de witte is de werkauto van mijn moeder. Normaal staat mijn auto dus waar nu de fietsen staan....
Lisa_H schreef:Wij hebben voor onze deur een oprit, voor die oprit zit ook nu een stuk met parkeer gelegenheid. En daar staat die auto dus op, wij weten dus niet of dat stukje nog bij ons huis
.MarJon schreef:Lisa_H schreef:Waarom ben ik nou weer een muts? Ik heb niemand een muts genoemd, ik stel alleen een vraag...
In je OP noem je de eigenaresse van de Seat een "een of andere muts die te lui is om te lopen"