Volgens omwonenden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Volgens omwonenden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 12:40

Ja ik moest ook wel even grinniken, fantastisch verzonnen.

Ik woon hier verder prima hoor, het is geen ghetto, helemaal niet. Ik woon in het enige huurhuis in de straat, de appartementen gaan hier weg voor minimaal 3 ton. Het is een prachtige wijk, oud-Alkmaar en alles zit dichtbij.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 02:09

Harhar, even een update.

Er was zojuist een vechtpartij bij de coffeeshop, 30 man tegen elkaar. Even de politie gebeld, die kwamen met z'n drietjes de boel kalmeren. Heel fijn.

Verder is er hier nog steeds weinig blauw op straat en met dit heerlijke warme weer hangen mensen (lees, viezige mannen) steeds langer en meer op straat. Laatst lag er een oude man sigarettenpeukjes op het bruggetje voor mijn huis te eten. Ik fotografeer dat dan en stuur het naar mijn ouders. Het motto van Alkmaar is 'Alkmaar prachtstad' en dat zie ik in veel dingen terug :=

Ik bel nu regelmatig de politie dat auto's illegaal geparkeerd staan (voor mijn deur is namelijk vergunning, maar die blowers gaan er allemaal staan) maar ik zie ze eigenlijk nooit. Volgens mij hebben ze mijn naam opgeschreven onder het kopje 'dorpsgek'.

Met de prutsmutsen ben ik nog steeds blij, ze zijn dol op mijn kat Olivier en komen in badjas knuffelen als ik hem uitlaat. Olivier is ook gek op die knappe meisjes al heb ik van mijn vriendje nu wel de waarschuwing gehad om niet al te vriendschappelijk met ze om te gaan aangezien het toch een rare wereld is daar.

Dus tot zover, als het iemand het interessant vindt. *D

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 02:12

Mijn nichtje woonde ook tegenover zon straat en mooi dat ze op haar letten (de beveiliging) dat ongenode personen haar met rust lieten. Maar je woont in canada nu?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 02:17

Er is geen beveiliging hier. Ik kijk zeg maar net niet op de prutsmutsen uit, dus die vlieger gaat niet op. Bij de coffeeshop zie ik nooit een uitsmijter.

Er is een beveiliger van 2 straten verderop die verliefd op me is, maar of ik daar nou zo blij mee zou moeten zijn? := En nee, woon niet in Canada, is een insidersjoke.

Nog steeds Alkmaar Prachtstad :')

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 02:21

Haha wat schrijf je leuk!
Ik denk dat ze pas wat gaan doen aan die coffeeshops als er "meer" overlast is. Hier is er een heel gedoe over geweest, ze zijn al 3 keer dicht geweest geloof ik. Nu hangen er een aantal camara's in de straat, en staat er een beveiliger voor de ingang van de coffeeshop.. Maar ik denk dat zo is omdat dit hun laatste kans is om open te blijven...
Wel vervelend voor je af en toe dat je toch lastig word gevallen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 02:22

Nou het vervelendste is dat ik vooral zo'n grote mond heb, ik probeer er echt wat aan te doen maar meh.

Gaat zo'n grote Surinamer naar me fluiten en van die 'poesje' opmerkingen maken. Terwijl ik daar sta met Olivier. Dus ik zei 'zonder jou te kennen weet ik nu al dat je geen universitaire opleiding hebt gehad' en toen werd hij boos. Ik kan gewoon heel slecht mijn schouders ophalen en weglopen :')

Ooooh en de grappigste. Ik liep naar de kroeg en net toen ik van de Achterdam afkwam stond daar een bestelbusje waarin een man zat met een buitenlands accent. Arabisch denk ik.

Man: 'Meisje, schatje, meisje'.
Lee: *Negeert*
Man: 'Meisje, jij bent verdwaald? Zal ik je naar huis brengen schatje? Mooie benen meisje'
Lee: *draait zich woest om* Jouw piemel is net zo groot als je IQ *houdt duim en wijsvinger heel dicht bij elkaar*
Man: *Mijn piemel is groter dan mijn IQ hoor*
Lee: 'Dat was echt een hele rare opmerking meneer, ga daar maar even over nadenken!'

En toen werd ik uitgescholden voor kankerpsychologiestudent. :')

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 02:32

Hahahahaha geweldig! _/-\o_
Tja als je er niet op in gaat... is het ook niet goed, want dan ben je arrogant :+
Ik kan ook mijn mond niet houden hoor, ik moet wat terug zeggen haha,

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 02:34

Ja maar ik reageer zo primair, zo naar vaak. Ik doe het er ook echt om, dat ze lekker pissig worden en gaan vloeken. Maar goed, dat is natuurlijk spelen met vuur :/

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 02:42

Volgend topic van je : in elkaar geslagen door die en die _O- :') :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 02:43

He bah, klop dat af! :(

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 03:07

Idd wel oppassen hoor! Voor je het weet heb je de verkeerde... heb ik ook al eens meegemaakt, en daar word je niet happy ban zeg maar ! :p

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 02:14

lieveli schreef:
He bah, klop dat af! :(

Daarmee probeer ik te zeggen dat je altijd op moet passen ;)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 02:21

Is Alkmaar nieuw in Calgary :D ?

Is het misschien een idee om de gemeente te raadplegen wbt de coffeeshop?

Brr ik vind je wel dapper hoor, zou echt 7 kleuren schijten in zo'n omgeving.