Harhar, even een update.
Er was zojuist een vechtpartij bij de coffeeshop, 30 man tegen elkaar. Even de politie gebeld, die kwamen met z'n drietjes de boel kalmeren. Heel fijn.
Verder is er hier nog steeds weinig blauw op straat en met dit heerlijke warme weer hangen mensen (lees, viezige mannen) steeds langer en meer op straat. Laatst lag er een oude man sigarettenpeukjes op het bruggetje voor mijn huis te eten. Ik fotografeer dat dan en stuur het naar mijn ouders. Het motto van Alkmaar is 'Alkmaar prachtstad' en dat zie ik in veel dingen terug 
Ik bel nu regelmatig de politie dat auto's illegaal geparkeerd staan (voor mijn deur is namelijk vergunning, maar die blowers gaan er allemaal staan) maar ik zie ze eigenlijk nooit. Volgens mij hebben ze mijn naam opgeschreven onder het kopje 'dorpsgek'.
Met de prutsmutsen ben ik nog steeds blij, ze zijn dol op mijn kat Olivier en komen in badjas knuffelen als ik hem uitlaat. Olivier is ook gek op die knappe meisjes al heb ik van mijn vriendje nu wel de waarschuwing gehad om niet al te vriendschappelijk met ze om te gaan aangezien het toch een rare wereld is daar.
Dus tot zover, als het iemand het interessant vindt.