Friesfanaat schreef:Ik denk dat TS wel beseft dat de clichés de waarheid zijn maar dat ze zich niet gehoord voelt, zoals ik al zei: naar iemand luisteren is echt alleen je mond dicht en luisteren. TS schrijft dat haar vrienden wel 'luisteren' maar een weerwoord geven. Zit ik een beetje goed TS, of zit ik er helemaal naast?
Zo bedoel ik het, uiteindelijk zal het wel goed komen ja, maar het zal wel altijd blijven zitten.
Ik wil gewoon geen tegengas van vriendinnen, gewoon luisteren en dan niks zeggen zodat ik gewoon mijn verhaal kwijt kon.
Over het feit of het wel of niet goed gaat komen bij mezelf wil ik geen discussie over beginnen.
Heb welgeteld 2 reacties gehad van vrienden waarvan ik dacht DANK JE!
Een vriend: och we zijn jongens, soms zijn we zo en soms zijn we niet zo niks van aantrekken daarom zijn we jongens. ( Geen ach komt goed, gewoon een keertje 'het ligt echt niet alleen bij jou hoor meid'; ben hem heel dankbaar dat hij dit heeft gezegd)
Een vriendin, ze is 22 maar een stuk ouder voor haar leeftijd: ik vind het heel rot voor je en als je wil praten je hebt mijn nummer hé. Ook geen komt wel goed hoor, maar als je iets op je lever hebt tell me!
De rest van mijn vriendinnen ik hou écht van ze, maar luisteren zonder tegengas is moeilijk

dan kom jij ook een man tegen waar je weer helemaal voor valt, of dat nou pas over 10 jaar is of niet, het gebeurt