Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LovingTweety schreef:Tellen doe ik ook en maakt het erger.
Vroeger ging ik onder de douche staan, dan hoorde en zag ik het niet meer. Totdat iemand mij vertelde dat dat nog veel gevaarlijker was. Geen idee of dat nou feit of fabel is maar ik ben er wel mee gestopt. Als het nu bezig is met onweren begin ik een slowchat op facebook op een status.

elmo_browny schreef:Ik herken het.
Net nog even snel naar de stad geweest. Wel buienrader/buienalarm om de 10 minuten gekeken
Toen het wel heel dicht bij kwam, snel naar huis gegaan.
Zelf loop ik stage op een basisschool als onderwijsassistent. Heb met mijn stagebegeleidster overlegt dat als het gaat onweren ik even het lokaal uit ga om te kopiëren ofzo.
Maar de radar zegt dat wij toch nog wat af gaan krijgen zo, en uit voorzorg haal ik ze dan binnen. Het rommelt hier, en toen ik bij de wei stond zag ik een flits. Grinnik die ouwe van me vond me niet grappig want het ging op de drafje naar huis (terwijl we normaal rustig aan stappen)
silverwind schreef:Hier ook één die bang is voor onweer, en ja...ik heb een hele vreemde angst.
Niet voor inslaan of de knal..maar ik ben heel bang dat mijn hart de lading niet aankan die vrijkomt bij de flits.
Hier schaam ik me behoorlijk voor, niemand die daar ook maar iets van begrijpt.

.
)
leonie87 schreef:Kom bij mij maar schoktherapie doen! ik woon 13 hoog en bij mij hoor je het kei hard en zie je het heel mooi! Als je dat eenmaal gewend bent (je kan weinig kanten op want mijn wanden zijn bijna allemaal van glas) dan kun je er ook tegen ineen gewone huiskamer op de begane grond.
ik baal dat ik op het werk zit en niet thuis met die onweer. ga graag bij het raam naar het uitzicht kijken! Het is zo mooi!