Op date met stoere militair.. Maar wat doen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Exponent

Re: Op date met stoere militair.. Maar wat doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 19:14

Ga hem morgen nog een kans geven. Ga eens zien hoe hij reageerd als ik er effectief niets voor doe en hij gewoon elk initiatief moet nemen.. eens afwachten hoe dat gaat.
Indien hij zo bot blijft, krijgt hij een enkeltje weer naar Brussel en kan hij het bekijken.

Heb eerlijk gezegd al een paar x gehad dat ik gewoon niet meer reageerde op zijn beichten omdat hij zo cru was. Hij stuurde dan steeds wel of er iets was.. Komt bij mij natuurlijk dan wel weer "lief" over

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 19:49

Dat zijn de meest gevaarlijke mannen als je kijkt naar een onwaardige relatie. Mannen heel heel bot kunnen zijn maar och ze zijn dan toch ook weer lief. Nee het is gewoon een klootzak, klaar. Een man moet altijd lief voor je zijn, je op handen willen dragen, altijd bij je willen zijn ook al ga je spijkerpoepen in Lutjebroek. Zo'n man verdient iedere vrouw, niets meer niets minder.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 19:59

En wat als ik als vrouw ook gewoon redelijk afstandelijk ingesteld ben? Ben redelijk op mezelf, en heb het heel druk met school/werk/paarden, dus heb meestal dat lieve gedoe ook echt niet nodig.

Maar kan dan je argument wel weer begrijpen, namelijk als je dan de momenten die je samen hebt hij dan de groffe gaat uithangen, ik er inderdaad niet mee zou kunnen leven.

Ben ondertussen echt heel erg aan het twijfelen of ik morgen wel zou gaan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:00

Op welke manier wordt hij grof? Wij kennen hem niet en ik vind dat hij wel een beetje gauw veroordeeld wordt. Hij klinkt als een enorme hork, dat is waar, maar niet alle mannen zijn even sociaal vaardig. En misschien kun jij er ook iets aan doen door het niet te accepteren.

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 21:14

"Als je een reden weet wrrm niet, dan zie ik geen reden waarom we is niet opnieuw een keertje zouden afspreken en is iets gaan drinken?"

Heeft hij als eerste naar mij gestuurd, totaal out of the blue

Nu kan hij soms heel rechtuit antwoorden, als ik bijvoorbeeld gisteren vroeg om iets te doen, "ben niet in de stemming om u te zien"

mannen :')

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:18

Ik vind dat er wel heel snel geoordeeld wordt hier over iemand die we helemaal niet kennen :+

Ik zou morgen gewoon gaan. Als het iets is dan is t oke, als ht niks is ook. En als je twijfelt merk je tijdens zijn training wel of je hem mis of niet en dan merk je dat ook van zijn kant. ;)
Veel plezier morgen :)

Oh en vraag gewoon om duidelijkheid, dat je wil weten waar je aan toe bent.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:19

MelanieB schreef:
Klinkt niet alsof ie echt geinteresseerd is in jou of echt moeite wilt doen voor jou..
Dus ik weet niet of je er giga moeite in zou moeten willen stoppen...

Paintballen?

Lasergamen of karten :') Paintballen is pijnlijk!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:19

Je ex is toch niet voor niks je ex???

Als ie echt zo geweldig leuk en lief en weet ik allemaal meer was dan was ie nu niet je ex...

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 21:22

was toen 15, is niet echt relevant denkik om dan over iemand zijn persoonlijkheid en karakter te oordelen zoals ik dat nu doe nu ik 21 ben.

Vind het idee van renskep nog heel fijn, inderdaad gewoon om duidelijkheid vragen!
Zit ik niet met de hoop en achteraf een slecht gevoel!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:24

In je profiel staat dat je 21 bent en dit is je ex van 7? jaar geleden. Meisje wat doe je jezelf aan, zoals hij reageert klinkt echt niet goed. Is hij al eens uitgezonden geweest naar crisisgebieden want hij reageert heel vreemd. is niet bot maar meer split personality zoals hij doet, met een grote boog omheen lopen want als hij werkelijk iets in je zag dan wil hij je elke dag wel zien en niet alleen wanneer het hem uitkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:29

Exponent schreef:
En wat als ik als vrouw ook gewoon redelijk afstandelijk ingesteld ben? Ben redelijk op mezelf, en heb het heel druk met school/werk/paarden, dus heb meestal dat lieve gedoe ook echt niet nodig.

Maar kan dan je argument wel weer begrijpen, namelijk als je dan de momenten die je samen hebt hij dan de groffe gaat uithangen, ik er inderdaad niet mee zou kunnen leven.

Ben ondertussen echt heel erg aan het twijfelen of ik morgen wel zou gaan.

Dat vind ik wel een beetje raar, lief gedoe neemt net zoveel tijd in beslag als bot gedoe, alleen bij lief gedoe krijg je er gevoelens bij, wil je hem vaker zien en komt ie dichtbij in je eigen veilige ruimte. Het lijkt zo of je jezelf geen lief gedoe gunt. Omdat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:30

Ja OF hij speelt hard to get <<)

Gewoon net zo terug doen. ''Mwah, weet niet.'' reageer je dan. :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:31

Ligt er inderdaad wel een beetje aan wat je onder grof verstaat. manenn kunnen soms vrij lomp overkomen en zich hier niet bewust van zijn..
Jij kent hem het beste en als je het gevoel hebt dat je niet gerespecteerd word zou ik er snel klaar mee zijn, maar als hij gewoon niet de handigste is met berichtjes maar in RL het gewoon een leuke kerel is..
En als het alleen maar om zijn testosteron gaat, zou ik je in ieder geval voornemen om morgen niets uit te spoken (als het jou hier ook niet om draait uiteraard :) )
Wat is de reden dat het uit is gegaan en waarom denk je dat het weer zou kunnen werken?

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 21:32

Zoals ik in reactie hierboven al vermeld kloppen leeftijden inderdaad!
Hij is inderdaad al vaak uitgezonden geweest, gaat in juli weer hele maand weg..

Hoop langs ene kant dat hij effectief iets in mij ziet, maar als hij uiteindelijk met mijn voeten speelt ben ik heel blij dat jullie mijn ogen geopend hebben en dan kan ik er meteen korte mette mee maken!

Eerst maar even morgen afwachten!

@joolien, heb enkele moeilijke jaren achter de rug. Los van dat laat ik hem zonder enige twijfel in mijn persoonlijke ruimte toe. Heb daar ook helemaal geen probleem mee en voel me daar ook niet slecht bij

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:33

Hmm ervaring met mannelijke militairen die zichzelf stoer vinden, en mijn eerlijke mening is weg blijven ervan ;) Ik ken het wereldje en met de meeste die zich zo gedragen ben je niet meer dan een simpel tussendoortje. Miss is dat in dit geval niet zo, maar wil je die kans echt nemen ?
Gezien zijn reacties had ik iig hem die lol niet gegund. Heeft hij echt interesse ,dan laat hij dat maar zien. En dat is niet op de manier van : je weet geen reden waarom dus dan gaan we maar :)

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 21:35

@chantal, om heel eerlijk te zijn weet ik die rede niet meer. Kan mij nog flarden herinneren, maar niet het hele plaatje.
Hij is echt wel grof. Ben zelf niet echt fijngevoelig opgevoed (lees: geroep en gevloek + losse handen) dus ben zelf een redelijke harde, en zelfs hij gaat soms over mijn limieten heen

@mondy, zo een slechte ervaring gehad ? Ben hier zelf ook wel bang voor, maar kan hem mij wel herinneren van vroeger als een heel lieve jongen die toen mee naar mijn paard ging.. Maar tijden & mensen kunnen veranderen uiteraard!

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:38

Ga met veel militairen om en tot voor kort zelf 1 geweest :)
Je moet uiteraard zelf voelen wat je wel en niet wilt, maar het kan nooit kwaad om op te passen toch :)

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 21:44

Oppassen kan inderdaad nooit kwaad! Voel wel aan dat mijn levensstijl ( woon in 180 HA bos, hou ervan om op mn eentje wat rond te dwalen en ben gesteld op een rustige omgeving ) niet overeenkomt met de zijne ( Brussel etc )

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:46

Hou er ook rekening mee dat je moet kunnen omgaan met de lange tijden dat hij weg is, hij in een hele andere "cultuur" zit qua denkwijze en qua doen. Het zijn dingen die heel makkelijk klinken maar soms toch erg moeilijk kunnen zijn.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:46

Er bestaat een boek (en ook een film trouwens) dat heet : 'he's just not that into you'.
Dat is een hilarisch boek, maar ook heel erg verhelderend voor sommige vrouwen :P
Daar staat bv. in vermeld dat mannen niet denken zoals vrouwen. Wat dat betreft zijn ze heel simpel. ...
Als zij een vrouw echt leuk vinden, doen ze er moeite voor en maken ze er tijd voor.
Doen ze dat niet: he's just not that into you...

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 21:54

Misschien moet ik dat boek maar eens lezen! :)

Ach, ga afwachten wat morgen zegt! Ga er in elke geval niet met al teveel hoop heen.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:58

Mijn mannetje is ook militair, lomp en onhandig in zijn doen, kan soms bot overkomen maar hij weet gewoon totaal niet hoe hij met vrouwen om moet gaan en daar zit het probleem _O-

Maar, grof, als hij losse handjes naar jou heeft zou ik dus laten....

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 22:01

losse handen heeft hij absoluut niet. Is nog niet in de buurt van mijn lichaam geweest. Dat is in mijn ogen een heel positief iets!
Enkel dat groffe niet. Kan wel begrijpen dat ze continu tussen mannen zitten, en dat ze daarom iets minder tactvol zijn, maar algemene beleefdheid en respect tov elkaar mag niet ontbreken!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:02

Dat is niet een heel positief iets, dat is heel normaal. Deze jongen klinkt ontzettend onaardig en ik zou het niet doen. Maar dat ben ik. Als jij je er wel fijn bij voelt moet je het doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:03

Je moet je afvragen hoe je behandeld wilt worden, is dit het niet nou dan niet. Maar daar kom je gaandeweg wel achter denk ik.