Courses schreef:Ik had gister toevallig wel iets, ik moet altijd een ellenlang fiets pad over fietsen en rechts daarvan staan allerlei flat gebouwen. Nu heb je geregeld dat daar mensen gewoon midden op de weg staan te praten want ja, de stoep is 3 cm lopen maar dat is te ver, maar gister lag er dus 1 kind daar op de grond .. midden op het fietspad? En er stonden 3 kids op de stoep te schreeuwen en te doen. Dus voor mij fietste een ouder echtpaar, waarbij het al bijna mis ging en de kinderen aan de zijkant zagen mij allemaal al, dus ik fietste door want ik denk die zijn niet zo stom om over te rennen. Nee, dat doet die koter die op de grond ligt wel. Dus ik volop de rem, kind knalt volop tegen me aan. Gaan ze mij een beetje staan uitjoelen en ik krijg me toch een vieze blik. 'Joh, de volgende keer rijd ik toch gewoon door? Fietspad is niet om op te gaan liggen, dat ik stopte had je geluk aan. En nu wegwezen'. Goh, toen hadden ze ineens niet zo'n grote mond meer.
Hoe oud waren deze kinderen dan? Hier spelen ze ook regelmatig p het fietspad voor de deur van hun huis. Dan kom ik rustig aanrijden en gaan ze netjes aan de kant. Als ik zie dat met een bal spelen hou ik er altijd rekening mee dat het spel op de stoep verder gaat en de bal de weg op kan vliegen. Maar dit zijn kinderen tot een jaar of 10.