Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Tara_ schreef:Ik vind 't eigenlijk wel grappig dat mensen met oortjes van de zeeman aankomen als iemand om oortjes met mooi geluid en een diepe bass vraagt

schel, geluid verhouding klopt niet, bas lijkt opgeblazen ipv intens 

_Tara_ schreef:Ik vind 't eigenlijk wel grappig dat mensen met oortjes van de zeeman aankomen als iemand om oortjes met mooi geluid en een diepe bass vraagt
TS, ik zou eens googlen op 'best in-ears 30 euro' ofzo. Dan kom je op audiofora terecht waar mensen met verstand ervan de beste oordopjes aanraden.
), gaan googlen zodat ik op audiofora terecht kwam. Daar zitten mensen die er echt verstand van hebben.
mcjv schreef:Zat ik idd ook al aan te denken. Ik heb ze een paar maanden geleden in me handen gehad maar toch besloten ze niet te nemen. Ben benieuwd naar de kwaliteit ed.. In de mediamarkt kan je ze niet testen.
xStephanie schreef:Mir_U schreef:Ik heb laatst nieuwe iPod-oordopjes gekocht (de oude waren echt op) en ik viel bijna van mijn fiets door alle muziektonen en extra bas ik ineens hoorde![]()
30 euro http://store.apple.com/nl/product/MD827 ... ccessories
+1!! De oortjes zijn echt heel fijn en van goeie kwaliteitPrijs vind ik ook meevallen alhoewel ik ze bij mn telefoon geleverd kreeg. Ik ben echt een miep met oortjes en deze ben ik zeker over te spreken