Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Dus blijven liggen gaat niet. Normaal doe ik dit tijdens de schoolweken regelmatig dus het is niet dat ik niet wil of niet mag. Maar deze vakantie lukt het gewoon niet.
xanthos111 schreef:Hoi iedereen ,
Wel om op jullie vragen te antwoorden. Blijven liggen gaat (jammergenoeg) niet. Ze hebben 2 huissleutels in het huis. 1 voor hem en 1 voor zijn moeder. Zijn moeder werkt eigenlijk heel de vakantie door ( ze heeft wel ergens 1 week vakantie dacht ik maar weet niet precies wanneer ) en zij vertrekt ook rond het uur dat hij moet gaan werken en soms zelf vroeger. Dus dan gaat de deur dicht. Mij de sleutel geven zodat ik deze dan later onder de deurmat kan steken wil ze niet ( wie weet komen er inbrekers![]()
) Dus blijven liggen gaat niet. Normaal doe ik dit tijdens de schoolweken regelmatig dus het is niet dat ik niet wil of niet mag. Maar deze vakantie lukt het gewoon niet.
Ook vroeger opstaan.. Tjah , hij staat rond 6u op dus dan mag ik om 6u een trein vinden naar mijn huis.. Natuurlijk kunnen we het eventueel wel eens doen , maar vind het toch niet iets om een aantal keren in de week te moeten doen , al ben ik wel al tevreden mocht ik hem 1x in de week zien.
Over zelf werk zoeken.. heb dat een tijdje gedaan , had dan eindelijk bijna een job , komt vriend lief af dat hij net die 3 weken niet zou moeten gaan werken. ( was ergens in januari dus ik met mijn dom hoofd heb dat werk laten schieten) Nu sinds vorige week weet ik dat hij 2 maand lang gaat werken ( en jawel 7 dagen op 7. 6 dagen op de werf , 1 dag in een restaurant )
En Vasthi , wat heeft een hobby hiermee te maken ? :p Het topic gaat over ik dat mijn vriend weinig zal zien deze zomer , niet ik die niks te doen heeft deze zomer![]()
6 dagen op 7 een hobby beoefenen maakt nogaltijd niks uit aan de situatie denk ik ?
en als jij zo actief bent 's avonds ga je overdag iets leuks doen en kruip je 's avonds bij hem op de bank
, nergens heb ik vermeld dat dat niet zo is. Ik ben erg trots op hem dat hij op deze leeftijd al zo hard wilt werken voor iets wat hij erg graag wilt. Maar voor mij is dit even wennen en vroeg mij af hoe andere koppels hiermee om gaan/om gingen , het "volwassen" worden. xanthos111 schreef:Zijn moeder is nogal van het standpunt dat ze er niet teveel moeite wilt voor doen... Heb het haar zelf al eens voorgesteld voor een sleutel te laten bij maken maar dit wil ze niet. ( is een erg koppige tante )
Ik weet dat mijn zorgen een beetje "belachelijk" klinken onder sommigen onder jullie maar dit wordt voor mij de eerste maal dat ik zo lang zonder hem zal moeten en dat wordt toch een beetje wennen omdat ik weet dat vanaf deze vakantie , ik het sowieso veel minder met hem zal moeten dan voorheen
Maartje__ schreef:. Je kunt het als probleem blijven zien en zitten mokken maar dat verandert echt niks. Tijd om te zoeken naar oplossingen want die zijn er altijd. Je kunt hem savonds sowieso zien en als je graag bij hem in bed kruipt dan zul je er idd vroeg uit moeten. Ga je écht niet dood aan hoor.
En als je het echt zo erg vindt, dan blijf je toch lekker niet bij hem slapen en ga je om 22 uur naar huis? Probleem opgelosten als jij zo actief bent 's avonds ga je overdag iets leuks doen en kruip je 's avonds bij hem op de bank
Naar mijn idee zoek je echt naar problemen. Wat wil je nu echt? Dat hij die baan niet neemt/opzegt? Je kunt toch niet verwachten dat hij dat doet omdat jij 6 uur te vroeg vindt?
Mindim schreef:lisetteexx schreef:Ik zou ook een extra sleutel bij laten maken!
Maar de voordeur trek je toch zo achter je dicht? Dus dan zou je wel kunnen blijven liggen! Of zie ik dit verkeerd
En waarom maar 2 sleutels ik heb er 6
Ik zou mijn 16 jarige 'schoondochter' ook geen sleutel van mijn huis geven hoor!
lisetteexx schreef:Ik zou ook een extra sleutel bij laten maken!
Maar de voordeur trek je toch zo achter je dicht? Dus dan zou je wel kunnen blijven liggen! Of zie ik dit verkeerd
En waarom maar 2 sleutels ik heb er 6