Vriend die geen tijd voor je heeft , wie nog ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Limitless

Re: Vriend die geen tijd voor je heeft , wie nog ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:30

oohw zo :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:37

Limitless schreef:
oohw zo :')

Goeiemoggûh. Kopjuh fokkie nodig? :9k

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 18:29

Ben ik de enige die denkt: "Neem een hobby"?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 18:50

Nee :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 18:53

T is ook wel een stuk leeftijd.
Hoe ouder je wordt, des te anders je blik wordt op de dingen des leven :')

Ik vind het echt een normale gang van zaken haha, welkom in het normale leven ts :D

Al was ik echt niet zo vroeg opgestaan, ik sta op wanneer ik er zelf uit moet.

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 18:54

Hoi iedereen ,

Wel om op jullie vragen te antwoorden. Blijven liggen gaat (jammergenoeg) niet. Ze hebben 2 huissleutels in het huis. 1 voor hem en 1 voor zijn moeder. Zijn moeder werkt eigenlijk heel de vakantie door ( ze heeft wel ergens 1 week vakantie dacht ik maar weet niet precies wanneer ) en zij vertrekt ook rond het uur dat hij moet gaan werken en soms zelf vroeger. Dus dan gaat de deur dicht. Mij de sleutel geven zodat ik deze dan later onder de deurmat kan steken wil ze niet ( wie weet komen er inbrekers |( |( ) Dus blijven liggen gaat niet. Normaal doe ik dit tijdens de schoolweken regelmatig dus het is niet dat ik niet wil of niet mag. Maar deze vakantie lukt het gewoon niet.
Ook vroeger opstaan.. Tjah , hij staat rond 6u op dus dan mag ik om 6u een trein vinden naar mijn huis.. Natuurlijk kunnen we het eventueel wel eens doen , maar vind het toch niet iets om een aantal keren in de week te moeten doen , al ben ik wel al tevreden mocht ik hem 1x in de week zien.
Over zelf werk zoeken.. heb dat een tijdje gedaan , had dan eindelijk bijna een job , komt vriend lief af dat hij net die 3 weken niet zou moeten gaan werken. ( was ergens in januari dus ik met mijn dom hoofd heb dat werk laten schieten) Nu sinds vorige week weet ik dat hij 2 maand lang gaat werken ( en jawel 7 dagen op 7. 6 dagen op de werf , 1 dag in een restaurant )

En Vasthi , wat heeft een hobby hiermee te maken ? :p Het topic gaat over ik dat mijn vriend weinig zal zien deze zomer , niet ik die niks te doen heeft deze zomer :=
6 dagen op 7 een hobby beoefenen maakt nogaltijd niks uit aan de situatie denk ik ?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 18:57

Sleutel kopiëren ?

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 18:57

Ik zou inderdaad gewoon blijven slapen of de laatste trein naar huis nemen. En dat probleem van die sleutel lijkt me eigenlijk wel op te lossen. Misschien kan je vriend even overleggen met z'n moeder? Dat ze een extra sleutel bij laten maken en dat je hem evt na de vakantie weer teruggeeft ofzo?

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 18:58

Oja en een avondje bij hem gaan van 18 tot 21u... dat is zo goed als onmogelijk of gewoon te moeite niet. Wij wonen op 40min rijden van elkaar ( enkel heen ). En denk ook dat hij niet veel zin zal hebben in een actieve "ik" terwijl hij net een hele dag zich in het zweet gewerkt heeft. :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:00

Maak er een sleutel bij, zoek zelf ook werk, sta achter je vriend en zo kan ik nog wel veel meer bedenken, dit noemen ze volwassen worden. Zoek ook een baan en trakteer je vriend in het najaar op een weekend weg. Jouw vriend lijkt me een serieuze jongen die goed bezig is voor zijn ( en jouw) toekomst, hoe eerder je dat inziet hoe gemakkelijker je er bij neer kunt leggen dat jij niet het enigste in zijn leven bent wat belangrijk is, alhoewel je heel eerlijk zegt dat je nogal veel aandacht nodig bent is misschien wel tijd om daar toch wat aan te doen.

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 19:01

Zijn moeder is nogal van het standpunt dat ze er niet teveel moeite wilt voor doen... Heb het haar zelf al eens voorgesteld voor een sleutel te laten bij maken maar dit wil ze niet. ( is een erg koppige tante )

Ik weet dat mijn zorgen een beetje "belachelijk" klinken onder sommigen onder jullie maar dit wordt voor mij de eerste maal dat ik zo lang zonder hem zal moeten en dat wordt toch een beetje wennen omdat ik weet dat vanaf deze vakantie , ik het sowieso veel minder met hem zal moeten dan voorheen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:01

xanthos111 schreef:
Hoi iedereen ,

Wel om op jullie vragen te antwoorden. Blijven liggen gaat (jammergenoeg) niet. Ze hebben 2 huissleutels in het huis. 1 voor hem en 1 voor zijn moeder. Zijn moeder werkt eigenlijk heel de vakantie door ( ze heeft wel ergens 1 week vakantie dacht ik maar weet niet precies wanneer ) en zij vertrekt ook rond het uur dat hij moet gaan werken en soms zelf vroeger. Dus dan gaat de deur dicht. Mij de sleutel geven zodat ik deze dan later onder de deurmat kan steken wil ze niet ( wie weet komen er inbrekers |( |( ) Dus blijven liggen gaat niet. Normaal doe ik dit tijdens de schoolweken regelmatig dus het is niet dat ik niet wil of niet mag. Maar deze vakantie lukt het gewoon niet.
Ook vroeger opstaan.. Tjah , hij staat rond 6u op dus dan mag ik om 6u een trein vinden naar mijn huis.. Natuurlijk kunnen we het eventueel wel eens doen , maar vind het toch niet iets om een aantal keren in de week te moeten doen , al ben ik wel al tevreden mocht ik hem 1x in de week zien.
Over zelf werk zoeken.. heb dat een tijdje gedaan , had dan eindelijk bijna een job , komt vriend lief af dat hij net die 3 weken niet zou moeten gaan werken. ( was ergens in januari dus ik met mijn dom hoofd heb dat werk laten schieten) Nu sinds vorige week weet ik dat hij 2 maand lang gaat werken ( en jawel 7 dagen op 7. 6 dagen op de werf , 1 dag in een restaurant )

En Vasthi , wat heeft een hobby hiermee te maken ? :p Het topic gaat over ik dat mijn vriend weinig zal zien deze zomer , niet ik die niks te doen heeft deze zomer :=
6 dagen op 7 een hobby beoefenen maakt nogaltijd niks uit aan de situatie denk ik ?

Ik zie mijn man de helft van het jaar niet en hij is voor de derde maal niet thuis met kerst. Is het einde van de wereld niet hoor.

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:02

Ik zou ook een extra sleutel bij laten maken!

Maar de voordeur trek je toch zo achter je dicht? Dus dan zou je wel kunnen blijven liggen! Of zie ik dit verkeerd

En waarom maar 2 sleutels ik heb er 6

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:02

Ach, mijn moeder zou zeggen; kind, als je zo vroeg opstaat, heb je wel wat aan je hele dag :')

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:03

. Je kunt het als probleem blijven zien en zitten mokken maar dat verandert echt niks. Tijd om te zoeken naar oplossingen want die zijn er altijd. Je kunt hem savonds sowieso zien en als je graag bij hem in bed kruipt dan zul je er idd vroeg uit moeten. Ga je écht niet dood aan hoor.
En als je het echt zo erg vindt, dan blijf je toch lekker niet bij hem slapen en ga je om 22 uur naar huis? Probleem opgelost :Y) en als jij zo actief bent 's avonds ga je overdag iets leuks doen en kruip je 's avonds bij hem op de bank

Naar mijn idee zoek je echt naar problemen. Wat wil je nu echt? Dat hij die baan niet neemt/opzegt? Je kunt toch niet verwachten dat hij dat doet omdat jij 6 uur te vroeg vindt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:03

lisetteexx schreef:

Maar de voordeur trek je toch zo achter je dicht? Dus dan zou je wel kunnen blijven liggen! Of zie ik dit verkeerd

Ik zou mijn 16 jarige 'schoondochter' ook geen sleutel van mijn huis geven hoor!

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 19:04

En ik denk niet dat je 2 weken voor de vakantie nog makkelijk werk vindt. Heb al even rondgebeld naar supermarkten in de buurt maar ze zitten allemaal al vol. Voor de rest heb ik nog geen andere advertentie's gevonden.
Ik sta zeker achter mijn vriend :) , nergens heb ik vermeld dat dat niet zo is. Ik ben erg trots op hem dat hij op deze leeftijd al zo hard wilt werken voor iets wat hij erg graag wilt. Maar voor mij is dit even wennen en vroeg mij af hoe andere koppels hiermee om gaan/om gingen , het "volwassen" worden.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:05

xanthos111 schreef:
Zijn moeder is nogal van het standpunt dat ze er niet teveel moeite wilt voor doen... Heb het haar zelf al eens voorgesteld voor een sleutel te laten bij maken maar dit wil ze niet. ( is een erg koppige tante )

Ik weet dat mijn zorgen een beetje "belachelijk" klinken onder sommigen onder jullie maar dit wordt voor mij de eerste maal dat ik zo lang zonder hem zal moeten en dat wordt toch een beetje wennen omdat ik weet dat vanaf deze vakantie , ik het sowieso veel minder met hem zal moeten dan voorheen :P

En nee je zorgen klinken perse belachelijk, ik zou het ook vervelend vinden als ik m'n vriend zo weinig kon zijn. Maar je houding daarentegen vind ik wat puberaal en dwars.
Schouders eronder, het beste ervan maken en lekker veel tijd in je vriendinnen steken. Die maandjes zijn zo voorbij.

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:05

Mijn ex vriend zette mij altijd thuis af en ik ging thuis ng even lekker verder slapen

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 19:06

Maartje__ schreef:
. Je kunt het als probleem blijven zien en zitten mokken maar dat verandert echt niks. Tijd om te zoeken naar oplossingen want die zijn er altijd. Je kunt hem savonds sowieso zien en als je graag bij hem in bed kruipt dan zul je er idd vroeg uit moeten. Ga je écht niet dood aan hoor.
En als je het echt zo erg vindt, dan blijf je toch lekker niet bij hem slapen en ga je om 22 uur naar huis? Probleem opgelost :Y) en als jij zo actief bent 's avonds ga je overdag iets leuks doen en kruip je 's avonds bij hem op de bank

Naar mijn idee zoek je echt naar problemen. Wat wil je nu echt? Dat hij die baan niet neemt/opzegt? Je kunt toch niet verwachten dat hij dat doet omdat jij 6 uur te vroeg vindt?

Mijn god wie zegt dat ik wil dat hij zijn baan op zegt ?
Ik zoek niet naar problemen ik zit er gewoon mee dat ik van een 'leventje' kom waarbij ik mijn vriend 6dagen op 7 zie naar een leven waarbij ik hem maar 1x per week zie. Ik weet dat het geen grote zorgen zijn maar ik wou gewoon even ervaringen van anderen weten.

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:06

Mindim schreef:
lisetteexx schreef:

Ik zou mijn 16 jarige 'schoondochter' ook geen sleutel van mijn huis geven hoor!

Waarom niet? Ik had dat ook op mijn 16e

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 19:07

lisetteexx schreef:

Ik zou mijn 16 jarige 'schoondochter' ook geen sleutel van mijn huis geven hoor![/quote]

Waarom niet? Ik had dat ook op mijn 16e[/quote]
Wij hebben hier thuis ook maar 2 sleutels hoor :=
& snap mijn "schoonmoeder" haar standpunt wel. Mijn moeder zou hem ook geen sleutel willen geven.

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 19:08

Michellkuh schreef:
Mijn ex vriend zette mij altijd thuis af en ik ging thuis ng even lekker verder slapen

Hij rijdt mee met een 'busje' met al zijn collega's naar het werk dus dat kan jammergenoeg niet

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:08

Ik vind het ook terecht dat de 'schoonmoeder' van de ts geen huissleutel wil laten bijmaken; haar huis, haar regels. Zo simpel is het :)
(Al begrijpt de ts dat ook wel zo te lezen :j )

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:08

waarom moet je elke dag bij je vriend slapen?
Mijn vriend en ik werken beide ook 5dagen in de week in de vakantie. Dan slapen we ook niet bij elkaar, simpelweg omdat dat gewoon niet praktisch is. (wonen beide nog bij onze ouders).