Eksters schrikken niet snel van kippen, ze komen 'vriendelijk' naderbij de eksters en als die eksters het niet in de mot hebben: TSJAKKA
Verder: netten spannen over je geliefde plantjes, doen wij hier ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
melody7 schreef:Ik weet niet of het bij Eksters ook zo werkt maar hier in de straat hebben ze kraaien weggejaagd door heel hard met pannendeksels te gaan slaan, 's ochtends als ze nog slapen... ze zijn nooit meer teruggekomen
jiehaaa schreef:melody7 schreef:Ik weet niet of het bij Eksters ook zo werkt maar hier in de straat hebben ze kraaien weggejaagd door heel hard met pannendeksels te gaan slaan, 's ochtends als ze nog slapen... ze zijn nooit meer teruggekomen
Wel de buren ingelicht vooraf? Die zullen anders wel een hartverzakking hebben gehad!
Citaat:Hahahaha sorry hoor moest even heel hard lachen om je post. TS vroeg om een oplossing. Dit is er een van. Ze vroeg niet om perse een diervriendelijke oplossing. Daar is ze zelf baas in. Gaf alleen een ervaring verder. Verder als dieren mij storen hebben ze toch echt een probleem. Niet dat ik gelijk alles vermoord. Maar hoe doe je dat dan met bijv een mug in je slaapkamer? Bij ons zijn er ook wel eens duiven geschoten omdat er denk wel 100 minimaal in de schuur zaten en alles onderscheten. De buren hebben lekker gegeten. En muizen en ratten? Die ga je toch echt niet allemaal met een vangkooitje vangen en weer ergens anders vrij laten? Of wel soms?
Drie hoog in Amsterdam zal je er niet zoveel last van hebben, dus heb je natuurlijk makkelijk praten, maar op het land blijft het echt niet bij 1 of 2 diertjes die overlast bezorgen.
En nee hoor, ik blijf lekker op het land wonen. Heerlijk, voor mij geen 3 hoog amsterdam. En ook hier is respect voor iedere dier, alleen word er wat nuchterder mee omgegaan.
Misschien denk ik daar gewoon te nuchter in. Had iemand dat mij vroeger verteld had ik ook gevraagd of die gek was. Nu ik al wat jaartjes tussen de boeren woon, is dat beeld ook weer wat veranderd denk ik zo

wij hebben er hier een, werkt prima