Geen eindexamenfeest/Gala!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joeluna

Re: Geen eindexamenfeest/Gala!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 23:16

Ik wil er wel moeite voor doen, anderen niet. Goed lezen please. Eco, ma en wi heeft hier vrijwel niets mee te maken

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 23:20

Wij wilden een gala, dus alles zelf opgezet en georganiseerd, school heeft nauwelijks er in mee gespeeld.
2 examenklassen (kleine school), zelf het team opgezet, de taken verdeeld, gezorgd voor overlegtijd onder schooltijd, toestemming voor wafels bakken en energiedrink + chips verkopen, sponsors en locatie, school heeft enkel een keertje een nummer doorgegeven van de andere locatie van de scholengemeenschap, maar dan heb je het ook gelijk gehad.
Laatst bijgewerkt door xSlvna op 17-06-13 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 23:23

joeluna schreef:
Ik wil er wel moeite voor doen, anderen niet. Goed lezen please. Eco, ma en wi heeft hier vrijwel niets mee te maken

Dan begin jij toch. Dan ga jij toch kijken wat je kunt regelen. Niet af laten hangen van of anderen wel of niet willen, zelf je handen uit je mouwen steken en gaan doen! Tsjakka! :D

Tuurlijk hebben economie, maatschappijleer en wiskunde hier iets mee te maken. In verhouding is het voor jouw school even duur als voor iedere andere school. Misschien dat de scholen in Friesland iets goedkoper een zaaltje kunnen huren dan een school in Amsterdam, maar in principe zullen de kosten per leerling ongeveer gelijk zijn...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 23:24

Heel veel scholen doen dit zelf regelen (dus niet de leerlingen) maar er zijn dus meer scholen waar t anders is en moet je t heft in eigen handen nemen, erg lastig als je nog zo jong bent. Anders kom je naar t bokkersgala? :D zie link in mn onderschrift

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 23:30

joeluna schreef:

Je zei waarschijnlijk, waar ik uit haal dat je niet eens de moeite hebt genomen om te proberen om mensen te zoeken die het met je willen regelen.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 23:31

Wij hadden elk jaar een eindfeest, voor alle klassen dat wel, maar was altijd erg gezellig.
Eindexamenfeest heeft mijn school ook gehad, maar toen zat ik er al niet meer, ben in de 3de eraf gegaan ;)

joeluna

Re: Geen eindexamenfeest/Gala!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 21:57

Ik ken mijn medeleerlingen heel goed. Niemand heeft zin om het te organiseren. Maar daar gaat het ff niet om, ben benieuwd naar jullie ervaringen etc. :)