Leorah schreef:Bedankt, wat een leuke reacties!
We gaan deze week op het gemeentehuis de datum vastleggen (4 juli gaan we proberen).
Voor wat betreft de fotograaf, hebben we iemand in de kennissenkring die goed kan fotograferen. Ik ga geen officiële trouw-fotograaf inhuren dus.
Een officiële ceremoniemeester begin ik ook niet aan. We willen het vrij simpel houden. Ik denk dat we voor s avonds een tent gaan huren en die in de tuin laten zetten. We willen wel een cateringbedrijf de hapjes laten doen en een tap huren.
Onze huis-kapster komt mijn haar doen 's ochtends (en dat van mijn dochter) en de make up doen.
Een vriend van ons heeft een old-timer kever en die willen we vragen voor het vervoer.
Dan moeten we nog ringen, kaartjes, presentjes voor nadien, bloemen en natuurlijk de kleding van onszelf.
Voor wat betreft de muziek, gaan we in de buurt kijken naar een bandje (bekenden van ons) of we vragen een andere bekende die dj is.
we willen in de middag (tussen 1 en half 3) trouwen op het gemeentehuis, daarna de foto's laten maken op locatie en met de familie, getuigen en vrienden samen eten. 's Avonds komen dan de gasten bij ons thuis zeg maar.
Volgens mij zijn we al een heel eind met het denken toch?
Bruidsfotografie is echt een vak apart. Ik zou heel erg op passen met een huis-tuin-en-keuken fotograaf vragen. Je kunt tenslotte de dag niet een keer over doen.
Je mist iets over de uitnodigingen, iets over een taart (mocht je dat willen). Verder mis ik een beetje wat je wil gaan doen met de hele groep tussen het foto's maken en het eten.