Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
antje_vip schreef:Ik kan heel goed leren maar als ik iets in praktijk moet toepassen lukt me dat niet. Ik weet dus ook niet of ik überhaupt ooit kan gaan werken.
antje_vip schreef:Goof je ziet het te zwartwit denk ik. Ja ik kan voor mezelf zorgen, ik kan eten koken, boodschappen doen etc. maar dat is iets anders dan een baan. Het is moeilijk om helemaal gedetailleerd te beschrijven wat ik precies wel en niet kan, en hoe lang ik iets kan volhouden.
animalwoman schreef:ik ben 20 en net uit huis ik sta sinds ik 18 ben ingeschreven en heb nu een hele leuke benedenwoning met tuintje
en ja tips schrijf je eerst in bij de woningbouw en begin te sparen ik ben zeker iets van 2000 aan meubels en alles kwijt geweest en dat is alles tweedehands koelkast en fornuis echt alles
Dan heb je het niet zo goed geregeld hoor! Maar Ts, sparen moet je sowieso. StillAngel schreef:Dan kun je toch schoonmaken bij particulieren? Als je het thuis ook kan, is dat ook niet zo moeilijk. Vaak zijn diegenen niet eens thuis namelijk..
lieveli schreef:animalwoman schreef:ik ben 20 en net uit huis ik sta sinds ik 18 ben ingeschreven en heb nu een hele leuke benedenwoning met tuintje
en ja tips schrijf je eerst in bij de woningbouw en begin te sparen ik ben zeker iets van 2000 aan meubels en alles kwijt geweest en dat is alles tweedehands koelkast en fornuis echt alles
Echt zoveel geld? Ik heb 100 euro betaald voor mijn luxe tv, koelkast en gasfornuis bij elkaarDan heb je het niet zo goed geregeld hoor! Maar Ts, sparen moet je sowieso.
En ik denk inderdaad wat minder veeleisend zijn. Ik heb een prachtig appartement en nooit geluid van de onderbuurman. Ideaal.
Konstantine schreef:Offtopic: lieveli, ik lig echt dubbel om dat bovenste plaatje in je profiel.
Ik denk dat uitzet zo duur is als je het zelf maakt, als je het ervoor over hebt om marktplaats een poosje vrij intensief in de gaten te houden, dan kun je vaak dingen in (meer dan) prima staat vinden voor een prikkie.
zeker vloer en verf tikken gauw aan...

Ik heb de muziek nogal eens keihard aanstaan, ik dans ook veel dus het zou dan vervelend zijn als het hele gebouw er last van heeft
En andersom hoef ik de buren niet horen plassen/ruzieen/snurken etc. 
Ik ben gewoon bang dat het mij te druk wordt en dat ik niet kan ontspannen als ik constant de buurtjes hoor. Of dat ik mezelf niet kan zijn thuis omdat de buren mij zouden kunnen horen.