Relatie over.. wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:46

Gun jezelf ook even de tijd om te rouwen om het eindigen van de relatie, het is net uit.

En als je een beetje uitgerouwd bent, ga dan lekker die vrije dingen doen waar je je eerst voor moest terughouden ;)
Sterkte TS, altijd zwaar dit soort dingen :(:)

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:40

Wat jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar ik denk dat dit de juiste beslissing is die jij hebt genomen uit de verhalen die ik hier lees. Een relatie wat geheim moet worden gehouden kost ontzettend veel energie. Zulke dingen belemmeren je in het dagelijks leven. Je zegt zelf dat je vrij bent opgevoed en zij daarin juist een strenge opvoeding heeft gehad. Soms passen zulke mensen dan juist bij elkaar, maar soms ook niet. Zij is islamitisch, en dat is een geloof waarin hun hele andere normen en waarden hebben dan Nederlandse mensen. Een 'geheime' relatie kost enorm veel energie en je wilt je daarin vrij uiten. :(:)

Heel veel sterkte en neem even lekker de tijd voor jezelf. Duik voor een humoristische film, of ga wat leuks buiten de deur doen. Denk nu even aan jezelf.

knetterhard

Re: Relatie over.. wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 19:02

Ik heb inmiddels een nieuwe spiegelreflexcamera gekocht, waar ik lekker mee aan de slag kan! Dus ik heb gelukkig wel wat om handen!
Ik wil mijn ex-vriendin ook helemaal niet negatief praten hoor, maar ik denk wel dat het de beste keuze is!
Het heeft zijn tijd nodig, maar dat gaat helemaal goed komen :D

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 22:09

Even een update:
Inmiddels hebben we erg veel met elkaar gepraat en het bleek echt dat we langs elkaar heen hebben geleefd de laatste tijd.. De gesprekken hebben ons 2 heel erg goed gedaan en we houden allebei enorm van elkaar en dat is eigenlijk het belangrijkste wat er is! De rest overwinnen we samen en ik kan dan ook met een super goed gevoel zeggen dat we weer verder gaan met elkaar en dat we echt tot goede oplossingen zijn gekomen :D

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:25

Wat fijn :) Veel plezier samen!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:30

Ik lees net pas het hele topic en ook de goede wending!
Is er een kans dat het binnenkort gewoon open kan komen of hoe zien jullie de toekomst?

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:30

Wat fijn :)

Zolang respect voorop staat gevolgd door liefde komen jullie er wel.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 22:35

xManon_ schreef:
Ik lees net pas het hele topic en ook de goede wending!
Is er een kans dat het binnenkort gewoon open kan komen of hoe zien jullie de toekomst?

Juist zonder verwachtingen van elkaar genieten en allebei onze eigen dingen te houden! We hielden elkaar veel te vast rn ik praatte nooit over dingen en gaf ze nooit aan of te weinig/te laat! En nu al deze dingen zijn uitgesproken gaan we allebei ons best doen voor elkaar! :D

Hoe is het bij jullie?

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:44

Volgens mij kan dat ook gewoon echt alleen bij twee vrouwen, er echt uitkomen door te praten haha!
Wil zij wel haar ouders op de hoogte stellen ooit of moet het geheim blijven totdat zij er niet meer zijn?
Jullie weten nu ook hoe het is zonder elkaar, lijkt me extra kracht geven om het te laten lukken samen. :j Het komt vast goed! :)

Hier zijn we hard op weg naar 2,5 jaar. :)