Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barendshoeve schreef:Dat is het nou net Liedje ik woon echt heel erg buiten af en anders zou het een compleet andere straat ebn postcode worden
N0a schreef:Kun je niet even bellen om de T&T code? Dat gaat toch een stuk sneller. Bovendien, wanneer iemand van rechtsbijstand een mail stuurt, wordt dit waarschijnlijk eerst naar de manager of directeur doorgestuurddus dat zal nog wel even duren voor je antwoord hebt.
Hevonen schreef:Heb het ook gehad, met kaartjes voor Wacken. Ging om bijna 200 euro. De verzender stuurde me een scan van de getekende afleverbon. Klopte dus niks van. Zij hebben toen contact opgenomen met de bezorger (bedrijf) en... vreemd genoeg lagen de tickets twee dagen later in de bus. Hoefde ineens dus niet te tekenen. Kennelijk een frauduleuze postbeambte. Ik was al lang blij dat ik ze had. heb er verder geen werk van gemaakt.
Andere keer laptop van mijn zoon. Wel 'ontvangen' door post.nl, maar wij kregen hem maar niet. Hij was van daaruit ook niet verzonden. Na een melding kregen we een brief dat ons pakket helaas was zoekgeraakt en dat we niet voor vergoeding in aanmerking kwamen. Kom op zeg, een laptop van 700 euro. Als ik zelf iets kwijtraak moet ik het wel vergoeden, logisch ook; ik snap niet dat ze met zoiets wegkomen, dat dat kan en mag...
Enfin, twee dagen later werd de laptop ineens bezorgd. Maar ik ben eigenlijk nog steeds boos over het feit dat ze daar geen enkele verantwoordelijkheid nemen en zo'n stomme brief durven sturen als ze zoiets duurs kwijtraken.
Niet voor niks dat juweliers niet meer via post.nl willen verzenden. flutbedrijf!
xSwanHeart schreef:Dan kom je inderdaad niet in aanmerking voor vergoeding. Heel banketstaaf, maar dat is niet de fout van PostNL, die regel staat nu eenmaal.
Shadow0 schreef:xSwanHeart schreef:Dan kom je inderdaad niet in aanmerking voor vergoeding. Heel banketstaaf, maar dat is niet de fout van PostNL, die regel staat nu eenmaal.
Natuurlijk is dat wel de fout van PostNL. Je betaalt het geld niet voor de eventuele mogelijkheid dat ze misschien bezorgen als ze daar zin in hebben. Ook al is het maar 'gewoon' verzending: ze dienen dat wel zorgvuldig te doen.