Ik las idd dat de ICenters, alleen telefoons in ontvangst nemen die bij de ICenters vandaan komen..
NatassJa, dat is misschien wel iets, maar vind het dan toch niet kloppen. Dan loop je met een telefoon rond waarvan je weet dat er iets niet goed zit. Daar betaal ik eerlijk gezegd niet voor
Betaal niet voor niets een hoop geld pm voor een telefoon waar je toch rustig wel wat van uit kan gaan dat er kwaliteit in zit..Dispar_Vulgo, geloof ik best..! Waar ik vooral mee in mijn maag zit is dat ik na 2 á 3 weken wachten eindelijk mijn Iphone kan gebruiken, en hij het eigenlijk helemaal top doet, alleen dat trillen niet. En dat vind ik zelf HEEL vervelend omdat ik vooral mijn telefoon op trillen heb staan. Waar ik dan mee zit is dat als ik ermee naar de profider ga, ik hem wss minstens 2 weken kwijt ben en ik nu gewoon geen vervangende telefoon heb liggen. Ik kom bij Vodafone vandaan, en daar heb ik nooit een vervangende telefoon gehad. Daar gebruikte ik mijn telefoon al wel een tijdje (en een aantal keer laten stuiteren) dus dat was anders. Maar deze telefoon heeft vanaf dag 1 in een hoesje gezeten, nog niet gevallen, dus het KAN niet aan mij liggen. Het moet dus een fabrieksfout zijn, maar vind niet dat ik daar als klant de dupe van mag zijn. Daarom zou ik liever naar een AppleStore gaan ipv naar mn eigen profider, omdat ik dan meer kans heb een andere telefoon te krijgen. Ik heb hem echt voor vanalles nodig namelijk..