Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:13

TammyVN schreef:
Als kind had ik een heus sloten trauma na tig keer vast te komen zitten :+.
En in Australië kreeg ik de deur ineens niet op slot en van het slot. Sloten draaien daar andersom haha :'). Om vervolgens terug in Nederland weer telkens vast te zitten. Ohja, slot draait hier weer de andere kant op. Ondertussen herleeft mijn jeugd trauma :').

Ja dat ken ik ook! In Zuid-Amerika heb je dat dus ook af en toe, meestal draaien sloten een logische kant op maar niet altijd. En paniek joh, vader van een vriendinnetje is me komen bevrijden :')

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:14

phormicola schreef:
Dioxide: mijn man en ik praten ook gewoon met elkaar als de ander zit te bouten :+ Gister zei ik nog tegen m'n man 'Ik zit wel te poepen, dat je het even weet', omdat hij voor m'n neus een broodje stond te eten :')

*\o/*
Zie je nou dat het niet gek is! Hahaha. Ik snap ook echt niet dat er in relaties plastisch wordt gedaan over het naar de wc gaan of een scheet laten. Kom op!

Jouw WC moment is trouwens wel hilarisch, maar ik kan me voorstellen dat je je daarom vroegah best schaamde.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:15

Mij meeste genante toillet moment???

Met koninginnedag bij de stopera een fijne houseparty...

Ik moet plassen en trek een van die dixie's open.
Stonden er twee een nummertje te maken op z'n hondjes boven die pot (hoezo opwindend :r <<) met je neus boven de stront van een ander. getvertje)

Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen...

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:16

Bwahahah wat een topic :')
Ontbijtem op de wc? Gadver :')

Ik heb een keer,mn mobiel in de wc laten vallen, trok net door := hij heeft t wel overleefd :D
Ook soms deur niet op slot gedaan in opembare toilet, en trekt iemand anders m open...
En andersom de deur open doen, terwijl er al iemand amders op zit :P
Ook heb ik al paar keer vast gezeten

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:16

@NatasjavE: OMG! Dan zou ik ook even heeeeel vreemd staan te kijken!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:18

Dioxide schreef:
@NatasjavE: OMG! Dan zou ik ook even heeeeel vreemd staan te kijken!

Ik ben niet preuts, kan een hoop hebben... maar ik was echt...diep onder de indruk. :')

Dan moet je wel,....euhhh heel nodig :')

Grapjasjes12

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:19

Ik denk dat ik gewoon uitgebreid zou gaan kijken, voornamelijk om vreselijk irritant te zijn :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:20

Dioxide schreef:
Hier hebben we wel een raar wc ritueel; als een van ons (vriendlief + ikzelf) moet poepen, dan komt de ander in de deuropening staan en nemen we rustig de dag door.

Ik zit ook wel eens op de trap terwijl mijn man op de pot zit de dag door te spreken. Wij hebben echt een heel klein hok (tegenover de trap) dus laten sowieso altijd de deur open als we met tweeen of alleen thuis zijn

Ontbijt op de pot vind ik nog net iets te ver gaan, maar die dixies zijn idd vele malen ranziger :r

Een nummertje op een dixie := :r :r :r

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:21

@ Natasja, wat ranzig zeg, hoe ge*l moet je zijn om dát te kunnen zeg!

Bij mijn vriend in de prille fase na een weekend buikkrampen van het inhouden, tóch echt naar de wc moeten.
Dat wilde natuurlijk niet... Zit ik daar in opperste concentratie, ramt mijn vriend op de deur en zegt: ''je zit toch niet op mijn wc te poepen hè?''

Tja... toen wilde het helemaal niet meer.

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:23

Een vriend van mij zit op kamers met alleen maar mannelijke huisgenoten en de wc zit daar los maar dat vinden ze niet zo'n. Ik wist dat verder niet dus ik ga daar naar de wc, maakt die pot me toch een hoop lawaai omdat dat ding alle kanten op beweegt als je er op ga zitten en aangezien het een rijtjeshuis is met erg dunne wandjes hoorde je dat door het hele huis. De eerste reactie die ik ook kreeg toen ik van de wc af kwam was dan ook: Leuk he onze wc

:')

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:24

Op station moest ik naar de wc

Sleutel bij de balie gehaald en de wc deur geopend

Nou met rot gang die deur weer dicht gegooit

De pot zat onder de stront, zelf op de muur

Die persoon die voor me geweest is, heeft groot feest gevierd

Zit later in de trein naar buiten te kijken en zie een oude dame met stok wandelend naar de wc gaan

De wc deur gaat weer open, nou die oude dame met wandel stok was op eens super snel

Heb me rot gelachen in de trein, niemand die me begreep
Laatst bijgewerkt door sporten op 13-06-13 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:25

Een topic naar mn hart whahaha,
Wij praten ook gewoon tegen elkaar hoor tijdens wc bezoek niets mis mee. Ik heb veel maag darm klachten dus wel zo gezellig als je daar steeds zit.

Mijn beste wc bezoek ooit was tijdens een etentje als ik er aan denk schiet ik weer in de lach. Ik ging in dat restaurant even plassen en zat stiekem op mn telefoon wat te lezen even wat tijd voor je zelf voeten wat omhoog etc. Nou kwam er een vrouw binnen die onder de deuren door keek of er niemand was en ging toen uitgebreid bouten. De geluiden die zei produceerde Nnnggggg nnggggg en dat ging vrij lang door tot op een bepaald grote plons spetter plons en een zucht van verluchting, zei ik hehe die is er uit, lucht op he, floepte me er zo uit := Je hoorde gewoon de schaamte heb haar in de 30 min dat we er nog zaten niet uit de wc zien komen arme vrouw :o

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:25

F_Orumster schreef:
@ Natasja, wat ranzig zeg, hoe ge*l moet je zijn om dát te kunnen zeg!

Bij mijn vriend in de prille fase na een weekend buikkrampen van het inhouden, tóch echt naar de wc moeten.
Dat wilde natuurlijk niet... Zit ik daar in opperste concentratie, ramt mijn vriend op de deur en zegt: ''je zit toch niet op mijn wc te poepen hè?''

Tja... toen wilde het helemaal niet meer.

_O-

Ik kwam een keer 's ochtends enigszins onder invloed terug van een feestje, en moest ontzettend plassen. Zo fijn om eindelijk mijn blaas te kunnen legen... alleen zat de deksel nog op de pot. Oeps :')

Ohhh Seven wat ben jij gemeen! Arme vrouw _O-

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:26

Seven schreef:
Wij praten ook gewoon tegen elkaar hoor tijdens wc bezoek niets mis mee. Ik heb veel maag darm klachten dus wel zo gezellig als je daar steeds zit.

Mijn beste wc bezoek ooit was tijdens een etentje als ik er aan denk schiet ik weer in de lach. Ik ging in dat restaurant even plassen en zat stiekem op mn telefoon wat te lezen even wat tijd voor je zelf voeten wat omhoog etc. Nou kwam er een vrouw binnen die onder de deuren door keek of er niemand was en ging toen uitgebreid bouten. De geluiden die zei produceerde Nnnggggg nnggggg en dat ging vrij lang door tot op een bepaald grote plons spetter plons en een zucht van verluchting, zei ik hehe die is er uit, lucht op he, floepte me er zo uit := Je hoorde gewoon de schaamte heb haar in de 30 min dat we er nog zaten niet uit de wc zien komen arme vrouw :o

_O- Geniale reactie!
Dat is dus exact de reden waarom ik schijten op een openbaar toilet probeer te vermijden, hehe.

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:27

In de bibliotheek op de Uithof hebben de wc's melkglazen deuren, met meer licht ín het toilet dan buiten het toilet. Als je dus bij de wastafel staat en iemand heeft het licht aan op het toilet, kun je precies zien wat hij/zij doet. Soms van plaatsvervangende schaamte maar even de andere kant op gekeken. Vind het niet nodig om te zien hoe iemand zijn papiertjes inspecteert voor ze de wc ingaan, bijvoorbeeld. Niet heel preuts aangelegd, maar privacy op de plee is toch wel heel fijn in een openbare gelegenheid.

Reneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:28

Dioxide schreef:
Seven schreef:

_O- Geniale reactie!
Dat is dus exact de reden waarom ik schijten op een openbaar toilet probeer te vermijden, hehe.

Toen ik uitwisseling in Duitsland had, deed ik dat juist op de openbare toiletten omdat ik het zo verschrikkelijk vond omdat bij mn uitwisselingsstudente in huis te doen _O-

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:29

2,5 uur vast zitten op onze manege en maar schreeuwen en roepen en niemand die je hoort op 8 jarige leeftijd leuk genoeg

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:29

Wij wonen in een basisschool in een kleuterlokaal. In het gebouw zijn ongeveer 15 wc's maarja, bij ons zijn de kleuterwc's het dichtstbij... welke gelukkig wel van normale grootte zijn, maar met halve deurtjes :') zo staat mijn vriend geregeld over mijn deurtje heen te praten (iets waar ik zelf niet altijd even blij van wordt) en zitten we vaak gezellig samen te poepen (hij naast mij).
Wij waren al heel snel over het geen scheten laten en poepen in elkaars nabijheid heen :') heb nog altijd medelijden met mensen die de boel ophouden waar hun lief bij is. Buikpijn...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:30

Gentlegiant schreef:
2,5 uur vast zitten op onze manege en maar schreeuwen en roepen en niemand die je hoort op 8 jarige leeftijd leuk genoeg

:(:)

Ohhh das vreselijk.

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:32

_/-\o_ hilarisch die dingen
hier gelukkig niet te veel megemaakt :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:32

Dioxide schreef:
Dames, het is inderdaad serieus.. En die boterham is alláng op voordat je je kont afveegt hoor. Ik zie serieus het probleem niet helemaal :+ Ik ontbijt zelf vaak gewoon op de bank, maar mijn vriend heeft iets krapper de tijd 's morgens en die eet dan rustig zijn boterhammetje op het toilet op.

Overigens; mijn vriend produceert ook wel eens een enorme putlucht en dan ga ik wel een stukje verder staan. Maar op de een of andere manier is dat altijd het kletsmoment van de dag, ja, of op het aanrecht in de keuken tijdens het koken. Net wat er eerder aandient.

*daaaag, Bokt-reputatie... :+ *

Ik vind het serieus ranziger om op een festival Dixie te moeten gaan, dan dat je gezellig staat te kletsen thuis waar alles schoon en vertrouwd is.

Ik vind kletsen met iemand die op de wc zit wel wat anders dan ontbijten terwijl je zit te schijten. Dat snap ik serieus niet en ik vind het vies. Maar goed, ieder zijn meug natuurlijk.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:33

Ik vond het ook wel sneu voor dr op dat moment maar kom op iedereen poept.

Ik ging vroeger ook nooit naar openbare wc maar als he moet moet je.

De vieste wc in de wereld heb ik ook kunnen bewonderen in Duitsland.
op de terug reis vanuit Oostenrijk moesten we plassen dus eerste de beste openbare wc binnen nou wat we daar zagen was bizar. Drollen perfect op de bril gelegd er om heen tegen de muur en waar dan ook tot de dag van vandaag zijn we onder de indruk van de coördinatie van deze mensen.
Laatst bijgewerkt door Seven op 13-06-13 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:34

Mijn ondergoed in de wc pot gooien in plaats van in de wasmand en op een dichte pot plassen.... :+ O:)

Daenerys

Ik vraag me af hoelang je dan wel niet op de wc zit.. Ik ben toch al gauw 10 minuten bezig met mijn ontbijt en zo lang zit ik echt niet op de wc :=

Hope2012

Hier ook altijd gezellig met honden en katten naar het toiley. zelfs mn kinderen weigeren me nog met rust te laten als ik op wc zit.

Hahha en die wc naja gaten in de grond in frankrijk.
Mn allereerste keer daar dacht ik serieus dat alle toiletten gejat waren en zijn we doorgereden naar volgende pomp.
Ook daar geen toiletpotten. toen maar ff navraag gedaan . wat natuurlijk resulteerde in een hoop gelach.
pff hoe verzinnen ze het. toch heul nie handig.