Ik ben bang... voor achtbanen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mirtedl

Re: Ik ben bang... voor achtbanen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:27

Ik ben DOL op achtbanen, vooral de voorpret als je biiiijjjna mag na lang wachten nadat je zoveel mensen heb zien gillen en vliegend door de bocht gaan heerlijk!

De enige attractie die ik écht heel eng vond (is niet eens een achtbaan maarja) was in walibi de space shuttle (geloof dat ie zo heet) zo'n lange paal waar je eerst helemaal gek word gemaakt met een aftelgebeuren en dan BOEM. vlak voor we afgeschoten werden zeg maar heb ik gekrijst tegen die meneer die er werkte dat hij me eruit moest halen omdat ik niet meer wilde.. Die heeft me natuurlijk keihard uitgelachen hahahaha maaar nadat we boven waren geweest vond ik het gelijk helemaal geweldig!! Die man van walibi natuurlijk nóg harder lachen!! Dus tegenwoordig ben ik echt overal gek op!!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:29

Ik ben van het type 'neeeee ik wil nieeet!', vervolgens bijna huilend in de rij staan, de achtbaan overleven ennnnnnnn nog een keer willen O:)
De enige achtbanen waar ik écht niet in durf zijn de Goliath en Speed of Sound uit Walibi.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:30

nee,, ik vind het geweldig !!

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:23

Ik heb hoogtevrees en schijt in mijn broek, als we omhoog getakeld worden, het geluid, de hoogte :x :x
Verder vind ik het wel ruig :=

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:34

Ik ben er ook echt niet bang voor, vind het zoo vet haha :')

Maar ik kan je angst best begrijpen, als je erin zit kan je er ook niet meer uit en moet je wel. Ik zou eigenlijk niet weten of ik het ooit eng gevonden heb. Ik ben niet zo wild begonnen, gewoon eerst simpele achtbanen en daarna maakte het me allemaal niet meer uit :')
Scheelt ook dat ik het kan hebben en er niet misselijk van wordt! :P

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:37

Negerzoen schreef:
Ik ben van het type 'neeeee ik wil nieeet!', vervolgens bijna huilend in de rij staan, de achtbaan overleven ennnnnnnn nog een keer willen O:)
De enige achtbanen waar ik écht niet in durf zijn de Goliath en Speed of Sound uit Walibi.

Tsja, en dit ook.. :')

nina023

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:37

Ik ken het... maaaarr ik heb m'n angst overwonnen! :D

Ik was namelijk met mijn beste vriendin en mijn tweeling zus in de efteling. Van tevoren hadden ze al tegen me gezegd dat ik in de achtbaan moest! Het kon ze niet schelen hoe maar ik zou gaan! Nouja je raadt het al wel, ik natuurlijk heel de dag in de stress voor die achtbaan. Uiteindelijk stonden we dan in de rij....ik kon wel janken...Ik wilde eigenlijk graag teruglopen, en net toen ik wilde gaan sprong ineens de man die achter ons stond in de rij voor me. Hij had namelijk gehoord dat ik al heel de tijd terug wilde gaan. Dus uiteindelijk heeft die man er dus eigenlijk voor gezorgd dat ik in de achtbaan durf hahaha! :')

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:34

O ik vind achtbanen echt geweldig! Echt onwijs gaaf, zolang ze maar niet te hoog gaan. Zie soms van die gruwelijke hoge, maar de goliath is toch wel onwijs gaaf. Wat is de eerste keer echt super eng vond was de express in walibi. Afschieten, pfoe daar zag ik tegenop. En toen ik erin was geweest was ik er niet meer uit te krijgen :P

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 10:30

Nee hoor, ik vind er ook niks aan! Tenzij het een kinderachterbaan is of een schommelschip, maar alles wat hard en/of over de kop gaat, no way :')

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 14:37

Ik vind achtbanen echt geweldig haha :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 14:39

anneschr schreef:
Ik ken het... maaaarr ik heb m'n angst overwonnen! :D

Ik was namelijk met mijn beste vriendin en mijn tweeling zus in de efteling. Van tevoren hadden ze al tegen me gezegd dat ik in de achtbaan moest! Het kon ze niet schelen hoe maar ik zou gaan! Nouja je raadt het al wel, ik natuurlijk heel de dag in de stress voor die achtbaan. Uiteindelijk stonden we dan in de rij....ik kon wel janken...Ik wilde eigenlijk graag teruglopen, en net toen ik wilde gaan sprong ineens de man die achter ons stond in de rij voor me. Hij had namelijk gehoord dat ik al heel de tijd terug wilde gaan. Dus uiteindelijk heeft die man er dus eigenlijk voor gezorgd dat ik in de achtbaan durf hahaha! :')

De Python of...?

Nah ik vind het geweldig iig :D kan er geen genoeg van krijgen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:09

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:11

Wat is er mis met angst voor achtbanen? Ik ben er zelf niet bang voor maar kom er iedere keer hartstikke misselijk uit en dat blijft de rest van de dag dan ook hangen, dus ik doe het mezelf niet aan. Je hoeft ook niet he, als het nu onderdeel van je werk zou zijn of je leven op een andere manier zou beperken zou ik er idd wat aan gaan doen, maar zo?

Troost je, je bent echt de enige niet.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:17

Ik ben echt gek op achtbanen! Hoe sneller en steiler, hoe beter. Vroeger was ik wel bang voor de "Superman" in Walibi, omdat hij onverwachts naar voren schoot.

Mijn vriend heeft (zijn woorden!) een zwakke maag en moet bij het zien van een achtbaan al bijna kotsen. :+

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:24

Ik ben ook dol op achtbanen, echter was ik vorig jaar nog doods benauwd. Je moet gewoon een keer je verstand op nul zetten en dan kom je er wel overheen als het alleen gaat om bang zijn voor.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:30

Cassidy schreef:
Wat is er mis met angst voor achtbanen? Ik ben er zelf niet bang voor maar kom er iedere keer hartstikke misselijk uit en dat blijft de rest van de dag dan ook hangen, dus ik doe het mezelf niet aan. Je hoeft ook niet he, als het nu onderdeel van je werk zou zijn of je leven op een andere manier zou beperken zou ik er idd wat aan gaan doen, maar zo?

Troost je, je bent echt de enige niet.

Er staat toch ook nergens dat er iets mis mee is ;)

Ik ben fan! Alles wat maar over de kop gaat en het liefst een beetje snel :D Vond het vroeger ook doodeng, maar ja, 1x erin en toen was het: 'nog een keer!'

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:32

Ik heb me des tijds tot 2 keer toe over laten halen in Walibi om in de goliath te gaan. Ik heb beide keren doodsangsten gehad. Het stuk dat je de vrije val maakt is zo vre-se-lijk eng. Ik dacht dat ik uit het karretje zou vallen..
Voor de rest is over de kop gaan geen probleem gelukkig, maar een vrije val maken.. Brr, ik kan me veel leukere dingen bedenken O:)

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:32

misschien is het door het gevoel dat je geen controle meer hebt ?
Ik ben zelf niet bang voor attracties, alleen wél ineens voor waterglijbanen.
Vroeger als kind niet, maar nu ik 'wat ouder' (19 :') ) ben, ineens wel!
In duinrell ben ik bijna nergens ingweest, terwijl ik als kleine puk overal in durfde
Best jammer -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:44

Achtbanen in Nederland zijn saai. In Disneyland Parijs en in Amerika heb je leuke achtbanen. En die gaan nog snel ook. Bij 1 achtbaan word je met 100 km per uur afgeschoten. Zo kicken is dat!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:46

Je moet eens De vliegende hollander proberen in de efteling. Misschien vond je de Vogelrok niks omdat er best veel G krachten op staan.. De vliegende hollander is echt maar heel kort en niet zo eng.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:50

De vliegende hollander vind ik echt een grote teleurstelling..
Doe mij maar iets superman achtigs..

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:51

Beetje jammer dat de Vliegende Hollander zo vaak dicht is :+ Ik heb er nog nooit in gekund, iedere keer als ik daar ben is hij dicht :(

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:54

Rebeccaa schreef:
Dit is echt gemeen maar ik moest gelijk hier aan denken, ik heb hier echt 10 minuten om moeten lachen in m'n eentje ooit dus ik moet het echt even delen :')

http://www.vice.com/nl/read/ik-ging-naa ... 1481237582

_/-\o_

:') de angsten van deze vrouwen worden niet bepaald serieus genomen.

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 15:57

tja, ik baal er wel van, ik was vroeger wel bang, eenmaal erin niks aan de hand echt verslaafd geweest en overal in, kon niet gek genoeg, helaas de laatste jaren durf ik niet meer, en ik vind het erg en ik denk dat het komt doordat ik veel heb meegemaakt en paniek aanvallen, en heb nu dus ook angst voor kleine ruimtes en ook voor het idee at ik opgesloten zit, ook in de achtbaan als je dan zo n ding over je heen krijgt om je in het karretje te houden dat is het enige dat ik eng vind niet de rit zelf

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 19:45

Rebeccaa schreef:
Dit is echt gemeen maar ik moest gelijk hier aan denken, ik heb hier echt 10 minuten om moeten lachen in m'n eentje ooit dus ik moet het echt even delen :')

http://www.vice.com/nl/read/ik-ging-naa ... 1481237582

Jij hebt m'n hele dag weer goed gemaakt _O- Haha, tranen van het lachen _O-