Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
badeendje schreef:Verkopers die me überhaupt iets aan proberen te smeren. Ik ga niet naar de winkel om daar pas te bedenken wat ik nodig heb! Maargoed, vaak in opdracht van hun baas, dus kunnen de verkopers er ook niet altijd wat aan doen.
Shiloh schreef:badeendje schreef:Verkopers die me überhaupt iets aan proberen te smeren. Ik ga niet naar de winkel om daar pas te bedenken wat ik nodig heb! Maargoed, vaak in opdracht van hun baas, dus kunnen de verkopers er ook niet altijd wat aan doen.
Ik ga vaak zat naar een winkel met "ongeveer" een idee van wat ik zoek, en dat ik hen dan laat vertellen wat ze hebben en advies verstrekken. Wat is daar zo raar aan?
. Advies krijgen is top, vooral bij dingen die wat meer kosten dan gemiddeld. Maar soms sta je bij deze kassa en dan: En wilt u dit er nog bij voor maar 2 euro, of dit? En dit product is ook heel goed, en en en en.Shiloh schreef:Dan zeg je toch gewoon nee?
Ik zie het probleem echt niet. Bovendien word er nu echt van een muis een olifant gemaakt. Mij wordt dat ook wel eens gevraagd, maar dat is echt zelden!
. Fijn dat het bij jou zelden is, ik heb het best vaak, vooral in wat kleinere winkeltjes. Ik begrijp het wel hoor, ieder extra dingetje verkocht is mooi meegenomen natuurlijk, maar als ik iets nodig heb dan pak ik het sowieso wel.