Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sinds gisteren is hij weer thuis
Varekaj schreef:Slagen voor mijn examens en het aantal herexamens voor deze zomer zo veel mogelijk beperken, gaan samenwonen met vriend, intensief met paardlief aan de slag, ruiterbrevet halen in augustus, najaar wat wedstrijdjes starten en iets meer gaan sporten.
Datjaa: Mijn paard stond deze week patiënt te wezen bij jou op de faculteitSinds gisteren is hij weer thuis
Maar meestal als ze hier naar de faculteit moeten komen is dat niet met een al te leuke reden.. Wat had 'ie? Hoop dat paard weer goed opknapt dan! 
) dus al bij al viel het best wel goed mee *oef*. Hij stond op inwendige, was weer super ontvangst zoals ik gewoon ben 
Varekaj schreef:Leek op fiks nierprobleem, blijkt nu op extreem drinken door verveling (met uiteraard beginnend nierprobleem, maar dat komt in orde) dus al bij al viel het best wel goed mee *oef*. Hij stond op inwendige, was weer super ontvangst zoals ik gewoon ben
Nog een to do die ik vergeten ben: mijn tinkertje eindelijk eens zadelmak maken zodat ik ermee kan gaan boscrossen.
Hopelijk hoef je daar niet te vaak te komen!

En als de vakantie om is, dan ga ik studeren, spannend maar erg tof!
!