Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Japke_Z schreef:Dobel schreef:heb ze overigens niet mee terug genomen, waren andere mensen zat waar ze mee terug konden. Mijn vriend vond mij 'hard' maar ik ben het wel spuugzat.. '
En je vriend vind het wel best dat jij voor slet, kreng en poedersuiker wordt uitgemaakt? Dan zou ik ook een nieuwe vriend zoeken...

Vjestagirl schreef:Daar zou ik ook duidelijk in zetten dat jullie geen taxi bedrijf hebben, .

Als we verder weg gaan, dan vind ik het niet meer als logisch dat er betaald wordt! Een auto rijdt niet op lucht!
. weet eigenlijk niet zo goed wat je hier nou op kunt zeggen, je bent toch echt duidelijk geweest en om dan vervolgens nog een poedersuiker smsje erachteraan te sturen??? hoe durven ze!
Japke_Z schreef:Dobel schreef:heb ze overigens niet mee terug genomen, waren andere mensen zat waar ze mee terug konden. Mijn vriend vond mij 'hard' maar ik ben het wel spuugzat.. '
En je vriend vind het wel best dat jij voor slet, kreng en poedersuiker wordt uitgemaakt? Dan zou ik ook een nieuwe vriend zoeken...
eenitraM schreef:Ugh.. Bizar dit.
Als bij mij vriendinnen rijden, betalen wij hun drankje/parkeerkosten/eten/entree noem maar op.
Vanzelfsprekend lijkt mij.
Maar echt per KM bereken hoeveel geld dat kost vind ik een beetje bizar hoor Vjestagirl

eenitraM schreef:Ugh.. Bizar dit.
Als bij mij vriendinnen rijden, betalen wij hun drankje/parkeerkosten/eten/entree noem maar op.
Vanzelfsprekend lijkt mij.
Maar echt per KM bereken hoeveel geld dat kost vind ik een beetje bizar hoor Vjestagirl