Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LiesxAnne schreef:We hebben het hier over het plassen tegen een boom en buxus. Niet over het omgraven van plantjes etc.

LiesxAnne schreef:lucaa2 schreef:Ik zou zo'n hond sowieso gelijk de brug over jagen (trap geven, niet zielig), de kippen hebben ook een leven.
Verder staat onze tuin bekend als de mooiste tuin in de omgeving (aldus de buurtbewoners en toeristen).
Moeten mijn ouders er toch niet aan denken dat dat beest ineens door al die zorgvuldig verzorgde plantjes gaat banjeren, de groentetuin overhoop graaft, en de fruitbomen onder zeikt.![]()
En dan ook nog 2 van die asociale collectanten![]()
Normaal geven wij altijd aan collectanten, maar die zijn dan ook altijd beleefd en netjes gekleed. Bij een situatie als deze zou ik die mensen goed duidelijk maken dat ze zo een bijzonder slechte indruk achterlaten.
We hebben het hier over het plassen tegen een boom en buxus. Niet over het omgraven van plantjes etc. Zijn deze collectanten nu asocial omdat ze in een trainingspak lopen en de hond los hadden? Moet niet gekker worden om dan als asocaail bestempeld te worden.
Daarnaast staat er nergens dat ze niet beleefd waren. Fijn om te lezen dat er nog genoeg mensen zijn die andere afkeuren op hun kleding
GamblersCup schreef:LiesxAnne schreef:We hebben het hier over het plassen tegen een boom en buxus. Niet over het omgraven van plantjes etc.
Geen gewone boom, fruitboompjes. Wel even wat anders, zoals je had kunnen lezen in TS reactie daarover. En een hond door tuinen laten rennen betekend wel schade als je plantjes/bloemen hebt staan.
jorika1986 schreef:Hier wordt al jaren niet meer gecollecteerd. Er zijn simpelweg geen vrijwilligers, vind het aan de ene kant jammer maar aan de andere kant ook niet.
Vind het jammer omdat sommige goede doelen absoluut goed werk verrichten en die ene euro een hoop verschil kan maken.
Vind het niet jammer omdat, een groot deel van het opgehaalde geld vaak naar de salarissen van de directie gaat.
Terwijl mensen die er het hardst voor moeten werken (vrijwillig!!!) er niets voor terug krijgen, of geirriteerde mensen die de deur dichtsmijten voor hun neus...
jorika1986 schreef:Hier wordt al jaren niet meer gecollecteerd. Er zijn simpelweg geen vrijwilligers, vind het aan de ene kant jammer maar aan de andere kant ook niet.
Vind het jammer omdat sommige goede doelen absoluut goed werk verrichten en die ene euro een hoop verschil kan maken.
Vind het niet jammer omdat, een groot deel van het opgehaalde geld vaak naar de salarissen van de directie gaat.
Terwijl mensen die er het hardst voor moeten werken (vrijwillig!!!) er niets voor terug krijgen, of geirriteerde mensen die de deur dichtsmijten voor hun neus...
NathalietjeB schreef:goh ts plassen tegen fruit boompjes ala daar zou ik ook boos om worden (en eerlijk is eerlijk je schilt toch altijd je fruit appels enzo en wast ze toch voordat je ze schilt wat denk je wat er op fruit zit wat je bij de super haalt.) maar mensen afkeuren om wat ze aan hebben waarin ze collecteren nee sorry dat vind ik echt kansloos en diep triest![]()
t is vrijwilligers werk ze mogen nog blij zijn dat ze lopers hebben lekker boeie waar die mensen in lopen.
LiesxAnne schreef:Ik heb het ook tegen lucaa2 Kittyzeg ook niet dat jij ze zo genoemd hebt.
LiesxAnne schreef:GamblersCup schreef:
Geen gewone boom, fruitboompjes. Wel even wat anders, zoals je had kunnen lezen in TS reactie daarover. En een hond door tuinen laten rennen betekend wel schade als je plantjes/bloemen hebt staan.
Nou fruitboompjes dan. Ts praat alleen over het plassen en niet het graven in de tuin.
LiesxAnne schreef:lucaa2 schreef:Ik zou zo'n hond sowieso gelijk de brug over jagen (trap geven, niet zielig), de kippen hebben ook een leven.
Verder staat onze tuin bekend als de mooiste tuin in de omgeving (aldus de buurtbewoners en toeristen).
Moeten mijn ouders er toch niet aan denken dat dat beest ineens door al die zorgvuldig verzorgde plantjes gaat banjeren, de groentetuin overhoop graaft, en de fruitbomen onder zeikt.![]()
En dan ook nog 2 van die asociale collectanten![]()
Normaal geven wij altijd aan collectanten, maar die zijn dan ook altijd beleefd en netjes gekleed. Bij een situatie als deze zou ik die mensen goed duidelijk maken dat ze zo een bijzonder slechte indruk achterlaten.
We hebben het hier over het plassen tegen een boom en buxus. Niet over het omgraven van plantjes etc. Zijn deze collectanten nu asocial omdat ze in een trainingspak lopen en de hond los hadden? Moet niet gekker worden om dan als asocaail bestempeld te worden.
Daarnaast staat er nergens dat ze niet beleefd waren. Fijn om te lezen dat er nog genoeg mensen zijn die andere afkeuren op hun kleding
GamblersCup schreef:Ik vind het idioot dat er gekeken wordt naar hoe iemand er uitziet, wat denk je wel niet? Daar kan ik echt kwaad om worden, je voelt je overduidelijk beter dan die mensen en zal ik je wat zeggen? Dat ben je NIET! Wat maakt het nou uit of iemand ongekamde haren heeft, of in een trainingspak loopt, of op slippers? Ik ben benieuwd hoe jij er uit ziet, waarschijnlijk niet veel beter in mijn ogen. Hoe durf je.
Maar wat die hond betreft: dat is overlast, dat kan gewoon niet, die reactie snap ik wel en daar zou ik nog veel feller geweest zijn. Dát zou ik wel melden, dat ze die hond volgende keer even thuis laten, voordat ie nog meer tuinen verwoest en onderzeikt. Daar zou ik ook niet van gediend zijn.
LiesxAnne schreef:@gamblerscub: e]
Ik lees maar het staat er NIET. Jij trekt daar je conclusie uit. Dat dat met plantjes gebeurd als de hond door de tuin rent. Voor hetzelfde geld heeft ts er geen plantjes staan maar alleen fruitboompjes.
LiesxAnne schreef:@gamblerscub: e]
Ik lees maar het staat er NIET. Jij trekt daar je conclusie uit. Dat dat met plantjes gebeurd als de hond door de tuin rent. Voor hetzelfde geld heeft ts er geen plantjes staan maar alleen fruitboompjes.
Celiien schreef:Sterker nog, ze zouden een boete kunnen krijgen voor het los laten lopen in een gebied waar dit niet mag, wat mij daar niet lijkt!